k-mart - Wto 17 Lut, 2009 hehehehe
Anarchia Michał - Śro 18 Lut, 2009 counter strike Maciusiowy - Czw 19 Lut, 2009 1 Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby coś
3. martin.h, Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B
4. CHRZANEK, RWD - zaproponowałem zastapienie WRC kategoria tylnonapedówek. Było by chyba duzo bardziej widowiskowo niż tracace przyczepność przy kazdej zmianie biegów rajdówki TURBO FWD.
5. Jaco - Odchudzone S2000 bez turbo i zero elektroniki wspomagającej kierowce.
6. Mick (Hondziarz) - myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie Turbo w S2000, klasa S2000 bardzo mocno się rozwija i z psujących się Punto S2000 mamy już bardzo dobre 207 S2000, Fabia S2000 czy też najnowsze dziecko Proton S2000 - który oczywiście ma swoje słabe strony ale jest najtańszą możliwością do jeżdżenia w tej klasie.
7. Marek23 Turbo konie,4wd, zero elektroniki.
8. Maciek (Hondziarz) - jw z tym, że bez turbo...bardzo-wysokoobrotowe silnikiJaco - Wto 24 Lut, 2009 http://rallyonline.pl/ind...=pnews&&s=20812
walne linka bo fotka fajna Vlodarsky - Wto 24 Lut, 2009 bez turbo ? Anonymous - Wto 24 Lut, 2009
Cytat:
Aktualne S2000 będą mogły mieć nieco większe skrzydła, nadkola i inne dodatki do karoserii - ale to tylko zmiany kosmetyczne. Mechanika ma pozostać bez zmian.
No zajeeeeebeeście, więcej pryczepności i mało mocy/momentu...martin.h - Wto 24 Lut, 2009 Czarno to widzę, na pewno Loeb odejdzie z WRC. Dziwne zachowanie FIA, tym bardziej, że coraz więcej producentów wchodzi w silniki turbodoładowane.
Ciekawe co na to szefowie IRC, który cykl lepiej na tym wyjdzie?CHRZANEK - Wto 24 Lut, 2009 A ja mysle że dobrze.
W tej chwili jest sporo samochodów S2000:
-Peugeot 207
-Fiat punto
-VW Polo
-Toyota corolla/auris
-Proton
-Skoda Fabia
-MG
Uwazam że to dobry kierunek.
Jezeli mam być szczery to wydawało mi się to najrozsądniejsze od samego poczatku - choć nie było to rozwiązanie jakie bym sobie wymarzył - dla mnie podstawa to jak najwięcej modeli samochodów spełniających kryteria królewskiej klasy.
Subaru groziło że odejdzie jak zostaną wprowadzone samochody S2000 i... odeszło wcześniej zasłaniając się kryzysem...
Ford jezeli będzie pauzował to krótko - wierze że sa w stanie zbudowac Fieste lub Focusa S2000.
Citroen przygotowuje C3 (boże kto wpadł na ten pomysł ???) i pewnie jeszcze kilku producentów się skusi.
Majac S2000 możn startować w RSMŚ, RSME, IRC i w mistrzostwach poszczególnych krajów.
Co więcej potrzeba ??
Mocy ???
Wystarczy wyjąć zwężke - 300KM pęknie z nawiązką
Przynajmniej bedzie mozna miarodajnie określić umiejętności kierowców.
To pisałem ja - Jarząbek - trener drugiej klasyJaco - Wto 24 Lut, 2009
CHRZANEK napisał/a:
A ja mysle że dobrze.
Ja tak myślałem od samego początku i fajnie, że ktoś w końcu się zgadza z tym.
A to, że Loeb odejdzie to akurat jest + bo nie będzie monopolu na wygrywanie w RMŚ
Zwrócę jeszcze uwagę, że w tych ustaleniach brali udział PRODUCENCI.GeKo - Wto 24 Lut, 2009 Jest jeszcze jeden powód dla, którego to rozwiązanie jest ZŁE lub DOBRE. Złe dlatego że nie wiadomo co się stanie z Mitsubishi oraz Subaru, Nkami. Dobre dlatego że jest szansa że prywatni kierowcy będą mieć szanse walczyć z czubem, przynajmniej na niektórych rajdach.Janusz - Wto 24 Lut, 2009 tak... ale przy jeszcze lepszej trakcji... i tej samej mocy... to to bedzie jezdziło jeszcze bardziej na okragło.... a co za tym idzie mniej widowiskowo ja chce B grupeMarek23 - Wto 24 Lut, 2009
Jaco napisał/a:
A to, że Loeb odejdzie to akurat jest + bo nie będzie monopolu na wygrywanie w RMŚ
Pomyśl czasem zanim coś napiszesz...
AndreXSi napisał/a:
No zajeeeeebeeście, więcej pryczepności i mało mocy/momentu...
Super. Zapomnij o jakichkolwiek bokach. Na serio, jako kibic bardzo się "cieszę"martin.h - Wto 24 Lut, 2009 S2000 jak konstrukcja jest naprawdę bardzo dobrze przemyślana. Jednak nie widzę tego samochodu jako następcę WRC. Co do zwężki to Chrzanek ma rację, 300 KM pęknie z dużym zapasem, ale momentu nadal będzie za mało.
A kto uważa, że więcej producentów w to wejdzie ten się myli. VW obiecywał, a teraz już zmienili zdanie i wahają się.saxorulez - Wto 24 Lut, 2009
martin.h napisał/a:
jako następcę WRC, za mało momentu.
wszyscy odchodzą od momentu. Zobacz na auta rallycrosowe. Kiedyś tylko moment się liczył, a teraz auta kręcą się coraz wyżej i wykorzystują jeden parametr MOC + dobra skrzynia.
W tym jest szybkość i S2000 idzie w tym samym kierunkuMarek23 - Wto 24 Lut, 2009 Dzik się chyba w garażu dłubiąć przy 5tce przewraca... Moc,moment,jeden ch.uj.
WRC ma 300 koni w szerokim zakresie obrotów i to chodzi. Nie ma czegoś takiego jak odchodzenie od momentu... Liczy się moc i by byłą wszędzie. A moment i obroty są tego składową.