To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [DRIVE] Rozeta u Wróbla

Stf - Czw 09 Kwi, 2009

Loko napisał/a:
Ania Honda Civic type R nowa 1.20,97, jazda tylko 3 biegiem


nie ma bata - z tym czasem jest coś nie teges... to że 3 bieg to akurat w przypadku nowego CTR'a jest na in plus- bo ma krótką skrzynkę ale stawiam stówkę że ten CTR nie jest serią a już na pewno nie był na seryjnych gumkach. i tu nie chodzi o mój czas ale dla porównania 280km n/a -> starszy wypatroszony CTR na slicku ze szperą zrobił 1:19,9.

Loko - Czw 09 Kwi, 2009

Nie wiem, nie znam się widze tylko to co napisane na stronie :)
Ze zmianą biegów też jechała:
Ania Honda Civic type R nowa 1.20,25
Nawet jeśli nie był na seryjnej gumie to i tak na mnie robi wrażenie tym bardziej ze to kobieta ;D

Stf - Czw 09 Kwi, 2009

nie no kobieta na pewno ogarnia. ale z tego co ironicznie mówił Wróbel odniosłem wrażenie że coś z tym czasem jest nie teges, bo po ostatnim - najszybszym moim kółku śmiał się, że nadal jestem wolniejszy od baby ;P na tym torze za dużo jest jazdy po łuku i wolnych ciasnych wyjść żeby seryjny ctr mógł się zbliżyć do Grzyba w C2r2 na sekwencji.
Loko - Czw 09 Kwi, 2009

Ooo to może jak będziesz nastepnym razem to popytaj Wróbla, o tą panią i tą maździoche totalnie bez mocy to też dla mnie fenomen takim autem taki czas.

Tak wogóle to jakim prędkościami jeździ się tą rozete? dużo jest zmian biegów? tylko 2 i 3 bieg? duża role gra moc?

Stf - Czw 09 Kwi, 2009

generalnie rozeta jest pod rwd. tak jak wspomniałem sporo ciasnych wyjść gdzie fwd bez szpery nie ma czego szukać. jeździ się 2 i 3 biegiem - u mnie ze względu na długą dwójkę (odcinka ok. 120) zmieniam na 3 tylko dwa razy (moment zmiany też muszę jeszcze przeanalizować bo wychodzi w połowie szykany i jak zmienię bieg wcześniej to trójkę mam nienapompowaną a dwójka kończy mi się w połowie zakrętu :/ ) usprawiedliwiając siebie :> jestem zdania że n/a ze względu na niższy moment i reakcję silnika na gaz ma łatwiej bo jest sporo miejsc gdzie dorzuca się gazu na dosłownie 1,5 - 2 sek - u mnie w tym czasie nie napompuję turbiny :/ . oczywiście próbowaliśmy tez jeździć na lewej - głównie po to, żeby utrzymać ciśnienie w turbinie w zakrętach - ale w 2 miejscach wymagane jest wyhamowanie auta z okolic 130 praktycznie do zera - no i standardowo blokowało mi dupkę - przez co traciłem cały nadrobiony wcześniej czas a nawet więcej :/

oczywiście moc jest istotna, ale większą rolę odgrywa masa, szpera i wpakowałbym mocny negatyw dla fwd.

Greg - Pią 10 Kwi, 2009

Stf dobrze gada. Są tam dość szybkie łuki na których fura bez szpery średnio chce współpracować, do tego niektóre zakręty bardzo ciasne z których ciężko jest wyjść petardą bo potem jest i tak chwila żeby przyspieszyć.

Pamiętam, że u mnie tył lubił spieprzać na szykankach na prostej, tam jest trochę takiej niefortunnej nawierzchni, gdzie z przyczepnością było kiepawo. Chyba, że się coś zmieniło. ;D

Wybieram się jakoś po świętach przewietrzyć C2 po zimie, tylko chcę najpierw założyć Eibachy, Brembo i skoczyć na geometrię.

Vlodarsky - Pią 10 Kwi, 2009

qrcze :/ ja się boje tego, że tam się zostawia opony :( też bym się przejechał jak już będe miał czym
saxorulez - Pią 10 Kwi, 2009

opony to żre masakrycznie
ale cóż ja kupie jeden set na upalanie do Wróbelka..
musze tylko wepchnać się do Adamanta na pierwszy przegląd

CHRZANEK - Pią 10 Kwi, 2009

Vlodarsky napisał/a:
ja się boje tego, że tam się zostawia opony
saxorulez napisał/a:
opony to żre masakrycznie


Nawierzchnia betonowa - więc nie ma się co dziwić :)

Wróbel wg mnie bardzo dobrym instruktorem jest...

Stf - Pią 10 Kwi, 2009

dostałem dzisiaj info od użytkownika Buni: "z tego co mi wiadomo ctr był seryjny na oponach michelin sp2" . Jeśli to prawda to nie wiem co o tym sądzić ale full respekt dla Ani o_O
M - Pią 10 Kwi, 2009

Przeciez hąda nie jezdzi ani nie skreca, to niemozliwe.
mi - Pią 10 Kwi, 2009

to jakiś sabotaż! :lol2:
Stf - Pią 10 Kwi, 2009

eM napisał/a:
Przeciez hąda nie jezdzi ani nie skreca, to niemozliwe.


tylko jak wytłumaczysz czas wypatroszonym ctr'em ze szperą i 280km n/a na slikach zrobiony tylko o 0,3 sek szybciej ? grzyba c2r2 za slicku i sekwencji o 0,4sek szybciej no i końcowy integra miniaka "dobrze" doinwestowana na szperze i r888 w podobnym czasie... ? kufa wierzyć się nie chce że jakiś lachon mógł tak pojechać...

nox - Pią 10 Kwi, 2009

kochał bym ją :D
M - Pią 10 Kwi, 2009

no wlasnie powinna powstać komisja śledcza do spraw hondy

śledczy:

-stefan
-loko

:D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group