To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Gwint do gr N

Anonymous - Czw 10 Lut, 2011

http://www.raceinspired.c...ront-right.aspx
zawodnik - Pią 11 Lut, 2011

zna ktos z was moze Grzesika Dachowskiego?
koles podobno regeneruje amory PS, ktorych podobno sie nie da zregenerowac

saxorulez - Pią 11 Lut, 2011

zawodnik napisał/a:
koles podobno regeneruje amory PS, ktorych podobno sie nie da zregenerowac


Musi być lepszy niz fabryka przewidziała.. zapewne już pracuje w PS jako inżynier

Bonczek - Sob 12 Lut, 2011

Czemu ma się nie dać ich zregenerować? Na zamykanie też są sposoby.
Wrobel - Sob 12 Lut, 2011

http://www.witekmotorsport.pl/kontakt.html

Tutaj masz nr do Grzeska :]

qbus - Sob 12 Lut, 2011

I jest w stanie to zrobić z tego co mi powiedział.
martin.h - Sob 12 Lut, 2011

saxorulez napisał/a:
zawodnik napisał/a:
koles podobno regeneruje amory PS, ktorych podobno sie nie da zregenerowac


Musi być lepszy niz fabryka przewidziała.. zapewne już pracuje w PS jako inżynier


A może fabryka nie chce regenerować, bo lepiej zrobić większą marżę na sprzedaży całego amora ? :]

saxorulez - Sob 12 Lut, 2011

martin.h,

nie wiem, nie wnikam. Coś musi być w tym że nie regenerują, zapewne tylko i wyłącznie chęć zarobienia. Bo na pewno nie jest to kwestia tego ze do motorsportu (prawdziwego) zawodników nie stać na niepewne elementy

Anonymous - Sob 12 Lut, 2011

saxorulez, czyli zawias regenerowany/naprawiany jest niepewny??Karwa nie mów tego głosno bo sie chłopaki załamią ze po kazdym rajdzie bedą musieli wybulic kilkanascie tysia na nowego proflexa :/
saxorulez - Sob 12 Lut, 2011

nie mówie że jest nie pewny, ale skoro jakaś firma zakłada ze zawias jest regenerowalny a inna zakłada ze nie jest to chyba są jakieś inne przesłanki anizeli tylko "dymanie klientów" tak sie głupio składa że ostatnio mam coraz więcej klientów którzy startują nie tylko w zabawach wokół trzepaka i nikt tam nie stosuje półśrodków, widze jak te auta powstają, widzę jak dobierają u mnie części. I pomimo tego że często są to duze pieniądze i zgrzytają zębami - wiedzą czym jest motorsport (to są słowa klienta budującego silnik z E30 M3 S14 2000cc na 300KM w NA), za przeproszeniem Pan nie przerabia seryjnych hydraulicznych popychaczy na mechaniczne bo jak będzie kręcił w okolice 10 0000 rpm i coś mu wyjdzie bokiem i nie dojedzie to cała kasa którą zaoszczędził pozwoli conajwyżej na scholowanie samochodu do domu.

Sam w swoim życiu sprowadzałem takie zawiasy do PL i z tego co wiem nie musisz ich regenerować po naszych rajdach (które są stsounkowo krótkie) przecież nie robią po 1000km OES w weekend

Yarko - Sob 12 Lut, 2011

saxorulez napisał/a:
I pomimo tego że często są to duze pieniądze i zgrzytają zębami - wiedzą czym jest motorsport (to są słowa klienta budującego silnik z E30 M3 S14 2000cc na 300KM w NA), za przeproszeniem Pan nie przerabia seryjnych hydraulicznych popychaczy na mechaniczne bo jak będzie kręcił w okolice 10 0000 rpm i coś mu wyjdzie bokiem i nie dojedzie to cała kasa którą zaoszczędził pozwoli conajwyżej na scholowanie samochodu do domu.


jeśli tak wygląda sytuacja to znaczy, że ma za mały budżet na taki projekt, do motorsportu to powinien mieć złożony drugi taki sam silnik w garażu, nie wiem czy czytałeś przypadkiem temat 320is na forum youngtimer.pl, tam opisana jest dostępność i cena poszczególnych części w DE do tego silnika, a tak na marginesie - jest w ogóle realne kręcenie 10,000 na hydraulice ?

saxorulez - Sob 12 Lut, 2011

Ale Pan ma 4 silniki do tego wiec problemu nie ma... jego przykład podaje jako poprawne podejście.

Wszystko się da kręcić wysoko, mam klientów co sępili kasy na mechanikę i teraz po całym sezonie wracają i nie dosć ze muszą kupić popychaze, płtyki do regulacji to jeszcze wałki wysyłamy do Belgii na przeprofilowanie bo nie da sie używać profili pod hydraulikę z mechanicznymi popychazcami, także płacą w sumie może nie dwa razy ale dokładają 50% ceny wałków

zawodnik - Sob 12 Lut, 2011

saxorulez, masz racje takie podejście jak piszesz, jest OK, ale nie wszyscy dysponuja workami kasy, a chcą się pościgać a nie tylko oglądać. Zaraz ktoś powie, że jak nie masz kasy to sie za to nie bierz. Dlatego niektorzy szukaja polsrodkow, ale to lepsze niz ogladac wszystko od strony kibica i ...

kupilem amora PS niby nowy ale lezal chyba dlugo i co po zalozeniu? poszedl olej

qbus, robiles niego amory? albo wiesz czy ktos robi i jak sie to potem sprawdza?

qbus - Nie 13 Lut, 2011

Nie robiłem, ostatnio chyba Matt serwisował auto u chłopaków, aktualnie pracują w race-rencie. Pytałem go wczoraj o to i powiedział że się da, myśle że najlepiej sobie do niego zadzwonić, Grzesiek jest bardzo rzeczową osobą.
zawodnik - Śro 02 Mar, 2011

w jaki sposob moge sprawdzi co to dokladnie za amory PS?
czy byly wersje asfaltowe i szutrowe? te podobno sa szutrowe ale kto wie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group