To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Jak przyspieszyć C2?

106 - Pon 15 Cze, 2009

Greg napisał/a:
Jak się jeździ AX?


:)

Greg - Pon 15 Cze, 2009

Hehe.... :P

Jak jest ze stabilnością tego auta? Jak to się trzyma drogi na tych wąskich oponkach? Jakie max felgi tam wchodzą? 15?

GeKo - Pon 15 Cze, 2009

martin.h napisał/a:
Na allegro było do sprzedania 106 Rallye 1.6 z Zabrza. Motor seryjny, ale miał klatkę, obspawaną budę, kubły, bila i dwa komplety kół. Cena wyjściowa 9 tyś., ale chyba się sprzedał bo ogłoszenie znikło.


I tak krzywą budę że można go było bujać na kołach.

martin.h - Pon 15 Cze, 2009

GeKo napisał/a:
I tak krzywą budę że można go było bujać na kołach.


To tłumaczy niską cenę :/

GeKo - Pon 15 Cze, 2009

Greg, jak jeździ AX :D tak że Clio MarkaS3 w seryjnym setupie musiało dać za wygraną. AX był wtedy na slicku matadora :) a uliczną próbę o długości 4,5km z Agrupową 306S16 przegrało o 0,6sek. Więc zajebiście skręca i hamuje a przy okazji jakoś się odpycha.
106 - Pon 15 Cze, 2009

nie jezdzilem nigdy axem :) ale dlugo mialem 106 ph1 wiec to prawie to samo...
14" wystarczy choc ostatnio na rajdzie swidnickim jechalo 106 rallye s1 na 15"
sliku heh w prowadzeniu pewnie czuc ze to 20to letnie auto...

geko, vlodarsky pewnie wiedza wszystko na ten temat AXa

GeKo - Pon 15 Cze, 2009

martin.h napisał/a:
GeKo napisał/a:
I tak krzywą budę że można go było bujać na kołach.


To tłumaczy niską cenę :/


Nie wiem czy sam właściciel o tym wiedział, auto juz w takim stanie trafiło do Piotrka na serwis on tam budował klatkę, skrzynię itp. (to była jedna z pierwszych jego klatek)

GeKo - Pon 15 Cze, 2009

106 napisał/a:
geko, vlodarsky pewnie wiedza wszystko na ten temat AXa


Wszystkiego nie wiem, bo często z Vlodarskym się konsultuje, tu wielkie dzięki dla niego :) , ale wiem że tym autem można łoić Astry, Kadety itp fury, bez wielkich ingerencji w silnik. Trzeba tylko znaleźć zdrowy egzemplarz w sensie buda. Bo silnik skrzynia zawsze można odbudować lub zeswapować na coś większego.
106 XSi to w sumie bliźniacze auto tylko cięższe i droższe w zakupie.

Anonymous - Pon 15 Cze, 2009

Greg napisał/a:
tomecki napisał/a:
ogłoszenie z hogi:

Citroen AX 1.6 100KM 680 kg.
Wygląda jak kupa - http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9001000


Oglądałem go z bliska przez przypadek , i TRAGEDIA każdy element w innym odcieniu , stał na terenie takiego warsztatu ze ehh Strach było tam patrzeć :/

Greg - Wto 16 Cze, 2009

GeKo napisał/a:
Greg, jak jeździ AX :D tak że Clio MarkaS3 w seryjnym setupie musiało dać za wygraną. AX był wtedy na slicku matadora :) a uliczną próbę o długości 4,5km z Agrupową 306S16 przegrało o 0,6sek. Więc zajebiście skręca i hamuje a przy okazji jakoś się odpycha.


To co mówisz wróży dobrze. :) Tylko ile w tym było auta, a ile tego, że kierownik był świetny. :) Napisz proszę jak możesz co macie tam nagrzebane w nim i jak to teraz wygląda. :) Bardzo jestem ciekaw. :)

106 napisał/a:
nie jezdzilem nigdy axem :) ale dlugo mialem 106 ph1 wiec to prawie to samo...
14" wystarczy choc ostatnio na rajdzie swidnickim jechalo 106 rallye s1 na 15"
sliku heh w prowadzeniu pewnie czuc ze to 20to letnie auto...

geko, vlodarsky pewnie wiedza wszystko na ten temat AXa


Tego wieku i technologii trochę się boję. Jak wygląda kwestia np. braku wspomagania (bo chyba go nie ma afaik) na dojazdówkach itp.?

Drogie jest w utrzymaniu? Co się sypie?

Rozumiem, że wersja z piastami na 4 śruby jest swapowalna zawieszeniowo z 106/saxo, tak? Ale bezpośrednio elementy są zamienne, czy mnogość części do VTS zrobi nam dobrze po swapie zawiasu?

Co z hamulcem? Seria ponoć kiepawa, swap jest równie prosty co w innych PSA? Jakiś 266mm pod 14" ogarnie?

grifin010 napisał/a:

Oglądałem go z bliska przez przypadek , i TRAGEDIA każdy element w innym odcieniu , stał na terenie takiego warsztatu ze ehh Strach było tam patrzeć :/


Dzięki za info. :)

Edit:
1200zł za tylną belkę - to normalna cena? Trochę zabija... http://moto.allegro.pl/it...n_saxo_vts.html :crazy:

saxorulez - Wto 16 Cze, 2009

Greg,

szukał bym Rallye 1.6 8v w dobrym stanie - myśle że jeszcze da się coś takiego znależć. Nie jest na prostej tak szybki jak 16v ale w zakręcie idzie tak samo (a to jest najfajniejse w jeżdzie po torze)

AX to troche old school konstrukcja i niestety ale bedzie wymagał częśtego inwestowania w niego.

honda to tylko VTi bo inaczej to musisz cały zawias wymienić na jakis sportowy - Rallye jeśli ma w dobrym stanie serię jest jednak twardszy od Hondy, ewentualnie w nie dużym budżecie zakładasz Billsteina

qbus - Wto 16 Cze, 2009

Cytat:
honda to tylko VTi bo inaczej to musisz cały zawias wymienić na jakis sportowy


eg5 tez maja staby jak w vti... roznica w przednim hamulcu jest tylko.

saxorulez - Wto 16 Cze, 2009

qbus napisał/a:
eg5 tez maja staby jak w vti... roznica w przednim hamulcu jest tylko.


I amorki mają te same? I rozstaw kół również ten sam?

106 - Wto 16 Cze, 2009

saxorulez napisał/a:
Greg,

szukał bym Rallye 1.6 8v w dobrym stanie

Nie jest na prostej tak szybki jak 16v

:&

;)

qbus - Wto 16 Cze, 2009

Rozstaw kół taki sam. Amory i sprezyny teoretycznie sie roznia... vti ciut twardsze... ale robiac auto do zabawy i tak bedziesz pakowal jakis inny zawias bo seryjny jest zdecydowanie za mieki.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group