Jak jest ze stabilnością tego auta? Jak to się trzyma drogi na tych wąskich oponkach? Jakie max felgi tam wchodzą? 15?GeKo - Pon 15 Cze, 2009
martin.h napisał/a:
Na allegro było do sprzedania 106 Rallye 1.6 z Zabrza. Motor seryjny, ale miał klatkę, obspawaną budę, kubły, bila i dwa komplety kół. Cena wyjściowa 9 tyś., ale chyba się sprzedał bo ogłoszenie znikło.
I tak krzywą budę że można go było bujać na kołach.martin.h - Pon 15 Cze, 2009
GeKo napisał/a:
I tak krzywą budę że można go było bujać na kołach.
To tłumaczy niską cenę GeKo - Pon 15 Cze, 2009 Greg, jak jeździ AX tak że Clio MarkaS3 w seryjnym setupie musiało dać za wygraną. AX był wtedy na slicku matadora a uliczną próbę o długości 4,5km z Agrupową 306S16 przegrało o 0,6sek. Więc zajebiście skręca i hamuje a przy okazji jakoś się odpycha.106 - Pon 15 Cze, 2009 nie jezdzilem nigdy axem ale dlugo mialem 106 ph1 wiec to prawie to samo...
14" wystarczy choc ostatnio na rajdzie swidnickim jechalo 106 rallye s1 na 15"
sliku heh w prowadzeniu pewnie czuc ze to 20to letnie auto...
geko, vlodarsky pewnie wiedza wszystko na ten temat AXaGeKo - Pon 15 Cze, 2009
martin.h napisał/a:
GeKo napisał/a:
I tak krzywą budę że można go było bujać na kołach.
To tłumaczy niską cenę
Nie wiem czy sam właściciel o tym wiedział, auto juz w takim stanie trafiło do Piotrka na serwis on tam budował klatkę, skrzynię itp. (to była jedna z pierwszych jego klatek)GeKo - Pon 15 Cze, 2009
106 napisał/a:
geko, vlodarsky pewnie wiedza wszystko na ten temat AXa
Wszystkiego nie wiem, bo często z Vlodarskym się konsultuje, tu wielkie dzięki dla niego , ale wiem że tym autem można łoić Astry, Kadety itp fury, bez wielkich ingerencji w silnik. Trzeba tylko znaleźć zdrowy egzemplarz w sensie buda. Bo silnik skrzynia zawsze można odbudować lub zeswapować na coś większego.
106 XSi to w sumie bliźniacze auto tylko cięższe i droższe w zakupie.Anonymous - Pon 15 Cze, 2009
Oglądałem go z bliska przez przypadek , i TRAGEDIA każdy element w innym odcieniu , stał na terenie takiego warsztatu ze ehh Strach było tam patrzeć Greg - Wto 16 Cze, 2009
GeKo napisał/a:
Greg, jak jeździ AX tak że Clio MarkaS3 w seryjnym setupie musiało dać za wygraną. AX był wtedy na slicku matadora a uliczną próbę o długości 4,5km z Agrupową 306S16 przegrało o 0,6sek. Więc zajebiście skręca i hamuje a przy okazji jakoś się odpycha.
To co mówisz wróży dobrze. Tylko ile w tym było auta, a ile tego, że kierownik był świetny. Napisz proszę jak możesz co macie tam nagrzebane w nim i jak to teraz wygląda. Bardzo jestem ciekaw.
106 napisał/a:
nie jezdzilem nigdy axem ale dlugo mialem 106 ph1 wiec to prawie to samo...
14" wystarczy choc ostatnio na rajdzie swidnickim jechalo 106 rallye s1 na 15"
sliku heh w prowadzeniu pewnie czuc ze to 20to letnie auto...
geko, vlodarsky pewnie wiedza wszystko na ten temat AXa
Tego wieku i technologii trochę się boję. Jak wygląda kwestia np. braku wspomagania (bo chyba go nie ma afaik) na dojazdówkach itp.?
Drogie jest w utrzymaniu? Co się sypie?
Rozumiem, że wersja z piastami na 4 śruby jest swapowalna zawieszeniowo z 106/saxo, tak? Ale bezpośrednio elementy są zamienne, czy mnogość części do VTS zrobi nam dobrze po swapie zawiasu?
Co z hamulcem? Seria ponoć kiepawa, swap jest równie prosty co w innych PSA? Jakiś 266mm pod 14" ogarnie?
grifin010 napisał/a:
Oglądałem go z bliska przez przypadek , i TRAGEDIA każdy element w innym odcieniu , stał na terenie takiego warsztatu ze ehh Strach było tam patrzeć
szukał bym Rallye 1.6 8v w dobrym stanie - myśle że jeszcze da się coś takiego znależć. Nie jest na prostej tak szybki jak 16v ale w zakręcie idzie tak samo (a to jest najfajniejse w jeżdzie po torze)
AX to troche old school konstrukcja i niestety ale bedzie wymagał częśtego inwestowania w niego.
honda to tylko VTi bo inaczej to musisz cały zawias wymienić na jakis sportowy - Rallye jeśli ma w dobrym stanie serię jest jednak twardszy od Hondy, ewentualnie w nie dużym budżecie zakładasz Billsteinaqbus - Wto 16 Cze, 2009
Cytat:
honda to tylko VTi bo inaczej to musisz cały zawias wymienić na jakis sportowy
eg5 tez maja staby jak w vti... roznica w przednim hamulcu jest tylko.saxorulez - Wto 16 Cze, 2009
qbus napisał/a:
eg5 tez maja staby jak w vti... roznica w przednim hamulcu jest tylko.
I amorki mają te same? I rozstaw kół również ten sam?106 - Wto 16 Cze, 2009
saxorulez napisał/a:
Greg,
szukał bym Rallye 1.6 8v w dobrym stanie
Nie jest na prostej tak szybki jak 16v
qbus - Wto 16 Cze, 2009 Rozstaw kół taki sam. Amory i sprezyny teoretycznie sie roznia... vti ciut twardsze... ale robiac auto do zabawy i tak bedziesz pakowal jakis inny zawias bo seryjny jest zdecydowanie za mieki.