k-mart - Pon 24 Sie, 2009 w kazdym bmwuu aku jest z tylu
ale to chyba bez roznicy przy +1600kg Kamilbike - Pon 24 Sie, 2009 Stf - nie wiem czy pamietasz jeszcze Rovera, ale wygladalo to tak ze przod byl dociazony, a dupa przeokrotnie lekka ( z bratem go spokojnie dzwigalismy za tyl ). W zakretach ten samochod sie nieprowadzil, a szczegolnie jak jezdzilem sam. Aku wylecialo do tylu, zostal umieszczony w miejscu kola zapasowego i bylo czuc zdecydowana poprawe.
W Punto tez mam aku z tylu, tylko jest to raczej podyktowane tym ze nie ma miejsca pod macha.
Jezeli myslisz o wlozeniu aku do bagaznika to proponowalbym najpierw pojechac na wage, sprawdzic ile wazy przod ile tyl, wyliczyc procentowo i pozniej zwazyc go jeszcze raz przekladajac na chwile aku do bagaznika. Jesli nie zmieni sie nawet o 1% to chyba nie ma sensu sie w to bawic.
Co do Puga V6 to mysle ze poprawi to prowadzenie, jak w wypadku RoveraBart - Pon 24 Sie, 2009
Kamilbike napisał/a:
z bratem go spokojnie dzwigalismy za tyl
Stacho - Pon 24 Sie, 2009
k-mart napisał/a:
w kazdym bmwuu aku jest z tylu
ale to chyba bez roznicy przy +1600kg
i tutaj twój błąd Marcinie bo nie w każdym k-mart - Pon 24 Sie, 2009 no fakt, w 1502 pamietam widzialem z przodu.
ale bmw o aku z przodu nie skrecaStacho - Wto 25 Sie, 2009 może i nie skręca
w e36 jest z przodu np. ale od 2.0 w dółMłody Papież - Wto 25 Sie, 2009
k-mart napisał/a:
w kazdym bmwuu aku jest z tylu
ale to chyba bez roznicy przy +1600kg
jako znawca bmw musze zainterweniować...
toż to nie jess prawda! jeżeli sie nie myle to przy mniejszych silnikach aku jess pod maską
edyt.
żm się spóźniłstrick - Wto 25 Sie, 2009
Dżon napisał/a:
k-mart napisał/a:
w kazdym bmwuu aku jest z tylu
ale to chyba bez roznicy przy +1600kg
jako znawca bmw musze zainterweniować...
toż to nie jess prawda! jeżeli sie nie myle to przy mniejszych silnikach aku jess pod maską
edyt.
żm się spóźnił
Albo starszych, E30 ma pod macha.Anonymous - Wto 25 Sie, 2009
strick napisał/a:
Albo starszych, E30 ma pod macha.
Jak w e30 w dieslu jest w bagażniku to w benz na 100%Walle - Wto 25 Sie, 2009 w e30 w części jest pod maską, a w części w bagażniku. 6 garów ma zazwyczaj w bagażniku po stronie pasażera. Np. Moje e30 325e tak właśnie ma, i przestańcie już k.rwa używać tego zwrotu, że nie skręca, bo słabe to jest na maxa W poprzednim przeszczepie miałem 2.5 pod maską wszczepione zamiast 1.8 i dopiero jak wchodziłem 320km/h w łuk z Siekierek na Ursynów to czułem, że mi przód wyjeżdża, przy normalnych prędkościach 250-280 było wszystko git strick - Wto 25 Sie, 2009
Cytat:
6 garów ma zazwyczaj w bagażniku
Miałem 320 i był pod macha.mi - Wto 25 Sie, 2009 i jak driftował dzięki temu!strick - Wto 25 Sie, 2009
mi napisał/a:
i jak driftował dzięki temu!
Jak sie mu oleju dolało wczesniej k-mart - Wto 25 Sie, 2009 ciekawe jak bylo w pucharowych r5'tkach, bo nie moge znalezc takiego info.
tam po rozbrojeniu tylu i wyjeciu zapasu naprawde juz nic nie ma, wiec zapewne przyda sie pare kgade - Pią 28 Sie, 2009 jest jeszcze jeden powod....
najkorzystniej jest zeby masa byla miedzy osiami, kazdy kg, za osia dziala jak wahadlo....
w fwd problemem jest to, ze wiekszosc masy jest przed przednia osia... wiec kazdy kg przerzucony za przednia os powoduje poprawe balansu...
stf piszesz o trakcji i o autach profesjonalnych...
torowe auta nie maja problemow z trakcja wiec istotna jest mozliwie duza predkosc na zakrecie, ktora mozna uzyskac tak jak juz em wspominal gdy obciazenie jest mozliwie rowno rozlozone na wszytkie kola...
kolejna kwestia dlaczego nie zrobia fwd z rozkladem 50 na 50...
a po co maja robic?? musialoby to byc auto tylko do sportu, z silnikiem za przednia osia...
a skoro i tak mialoby byc tylko do sportu to lepiej odrazu zrobic rwd...
i ostatni wniosek, w seryjnych dosc ciezkich autach, z mocnym silnikiem turbo, na wolnych probach, typu tory kartingowe itp, moze rzeczywiscie przydac sie ten troszke za ciezki przod...
ale to wynika tylko z niedoskonalosci przeniesienia napedu i charakterystyki silnika nie odpowiedniej do sportu...