Marek w CC miałem tyle samo miejsca co w pugu - serio pisze
Moze jakbys siedzial na podlodze bez kubła to bym w to uwierzył Vlodarsky - Pon 09 Lis, 2009
Bad-i napisał/a:
to ładnie mnie wyebaliście
ale tam wysokość się nie zmieniła... stoi jak stał wg mnie.CHRZANEK - Pon 09 Lis, 2009
Marek23 napisał/a:
Moze jakbys siedzial na podlodze bez kubła to bym w to uwierzył
Marku: akurat tak sie składa że kabina w CC jest może węższa ale zdecydowanie wyższa niż w 106/saxo. Wieksza jest zarówno odległośc między podłoga a dachem, a poza tym w fiacie kubeł masz mocowany praktycznie do podłogi, a we francuzach do powierzchni miedzy progiem a tunelem środkowym co dodatkowo zmniejsza przestrzeń o dobre 10cm.
W CC mozesz tak ustawić kubeł że głowa nie będzie Ci wystawać ponad kierownice, a w106 nawet jak miałem kubły to czułem dyskomfort że głowa jest za blisko dachu.
Jak jechałem z Badim rajd 106 to mój kask cały czas dotykał otuliny klatki w górnej czesci - przy dachu.
Swoją droga bardzo ładne to CC.
Sam miałem takie...OSKAR - Pon 09 Lis, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Marku: akurat tak sie składa że kabina w CC jest może węższa ale zdecydowanie wyższa niż w 106/saxo. Wieksza jest zarówno odległośc między podłoga a dachem, a poza tym w fiacie kubeł masz mocowany praktycznie do podłogi, a we francuzach do powierzchni miedzy progiem a tunelem środkowym co dodatkowo zmniejsza przestrzeń o dobre 10cm.
W CC mozesz tak ustawić kubeł że głowa nie będzie Ci wystawać ponad kierownice, a w106 nawet jak miałem kubły to czułem dyskomfort że głowa jest za blisko dachu.
Jak jechałem z Badim rajd 106 to mój kask cały czas dotykał otuliny klatki w górnej czesci - przy dachu.
Swoją droga bardzo ładne to CC.
Sam miałem takie...
Caly Radzio
Wypracowanie napisane Bad-i - Pon 09 Lis, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Swoją droga bardzo ładne to CC.
Sam miałem takie...
widać pozostałości Anonymous - Pon 09 Lis, 2009 Badi widzieliście tą Corse po dachowaniu ??
nie widziałem żadnego auta wysypanego na OS1, 4, 7
sorry byl tam chyba clio sport (ten taki ladny) ale to chyba byla awaria.
Najwiecej bylo na OS 2 i OS 4 (z tego co pamietam, Astra, 106, Type R Bonieckiego)BaRtO_206GT - Wto 10 Lis, 2009 ja rowniez dziekuje za udany wyjazd integracyjny chociaz nastepnym razem czekam na rajd w okolicach Sosnowca hehe jazda cc byla lekko hardcorowa ale dalismy rade i z pekajacymi glowami i smierdzacy benzyna dojechalismy na miejsce Bad-i jak to Bad-i jak wjezdzal na BK to z glosnikow lecialo http://www.youtube.com/wa...feature=related a jak jechal po odcinkach to ludzie pytali czy on jedzie samochodem z napedem elektrycznym jutro postaram sie wrzucic filmiki.Jacek - Wto 10 Lis, 2009 Bad-i hahahaha, zajebisty opisAnonymous - Wto 10 Lis, 2009 A tak wygląda Corsa z filmu umieszczonego w moim poprzednim poście
http://hinz.rallystar.pl/?p=56 <- tu strona , autora ,być może ma więcej waszych zdjęćk-mart - Śro 11 Lis, 2009 po tych os'ach zapewne fajnie jechalo by sie patrolem, land cruiserem lub moze nawet foresterem rzeźnik. - Śro 11 Lis, 2009 uuu corsa grubo dostała , dobrze że klatka była a odcinki faktycznie paryż dakarBad-i - Czw 12 Lis, 2009 te zdjecie pokazuje jakim torem musielismy jechac - inaczej bysmy nawet 20km/h nie przejechali martin.h - Czw 12 Lis, 2009 Panowie, jaki Paryż-Dakar, na Warszawskim (tym szutrowym), na zakrętach były koleiny na pół auta. To dopiero był hardcore