Anonymous - Pon 06 Cze, 2011 tam już byłem parę miesięcy temu, szukaj szukaj CHRZANEK - Pon 06 Cze, 2011
nds napisał/a:
zy otulina na klatkę wymagana na wysokości głowy ma jakieś specjalne oznaczenie?
Albo inaczej: mam otulinę na której jest nadrukowane "AF2-045" - czy to ta?
Czytamy w załączniku J:
8.3.5 Okładziny ochronne:
Te miejsca klatki bezpieczeństwa, które mogłyby być narażone na bezpośredni kontakt z ciałem zawodników muszą być obłożone niepalną otuliną zabezpieczającą.
Te miejsca klatki bezpieczeństwa, które mogłyby być narażone na bezpośredni kontakt z kaskami zajmujących miejsce muszą być obłożone otuliną zabezpieczającą, która musi spełniać standard FIA 8857-2001, typ A (patrz lista techniczna nr 23 -„Otulina zabezpieczająca homologowana przez FIA”) i być na stałe zamontowaną do klatki.
Zastosowanie: we wszystkich kategoriach.
Nie widzę żeby była tam otulina o takich oznaczeniach jakie sa na twojej...Anonymous - Pon 06 Cze, 2011 no i wszystko jasne, dzięki!iQ - Pon 06 Cze, 2011 Przywitalbys sie jeszcze Jacek - Pon 06 Cze, 2011
iQ napisał/a:
Przywitalbys sie jeszcze
chyba ma CIĘ w dupieiQ - Pon 06 Cze, 2011 Myslalem ze na takie przyjemnosci trzeba sobie zasluzyc Mick - Pon 06 Cze, 2011
nds napisał/a:
no i wszystko jasne, dzięki!
Gdybyś potrzebował homologowanej otuliny na klatkę to zapraszam na PW lub mail sklep@rajdowe.comCHRZANEK - Wto 07 Cze, 2011
Mick napisał/a:
Gdybyś potrzebował homologowanej otuliny na klatkę to zapraszam na PW lub mail sklep@rajdowe.com
Wszędzie handlują - rajdowce je**neqbica - Wto 28 Cze, 2011 wie ktoś może czy gdzieś w załączniku jest informacja nt możliwości zbudowania klatka samemu pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnien spawalniczych czy coś w tym stylu?
Będę bardzo wdzieczny za pomoc w odnalezieniu takiej informacji jeśli taka w ogóle gdzieś w załączniku jest speed555 - Wto 28 Cze, 2011 raczej nie ma takiej informacji nigdzie. po prostu klatka ma być zgodna z załacznikiem J,. wiec Pan Henio w piwnicy moze wyspawac klatke Loebowi do C4 wrc i bedzie git. rury musza byc tylko odpowiednie (bezszwowe i odpowiedniej srednicy i grubosci), a to ze np ireco wydaje certyfikat jakis to pic na wode fotomontaz.faldzip - Wto 28 Cze, 2011
speed555 napisał/a:
(bezszwowe i odpowiedniej srednicy i grubosci)
i chyba jeszcze z odpowiedniego materialu
speed555 napisał/a:
a to ze np ireco wydaje certyfikat jakis to pic na wode fotomontaz.
ale moze sie przydac w przypadku spotkania czepliwego diagnosty lub policjanta, zawsze to lepiej wyglada jak sie pomacha jakims papierem (oczywiscie jesli to ma byc taki bardziej cywil na ulice z klatkom)korek171 - Wto 28 Cze, 2011
faldzip napisał/a:
ale moze sie przydac w przypadku spotkania czepliwego diagnosty lub policjanta, zawsze to lepiej wyglada jak sie pomacha jakims papierem
Uwierz mi ze jak będzie czepliwy to papier na nic się nie przyda- bardziej cywil na ulice z klatkom nie istnieją u nas prawnie...
qbica Jurek Tomaszczyk (ponoć uprawnienia spawalnicze ma) też sam spawał klatkę do hondy- i to nie tylko do swojej. Więc wydaje mi się że nie ma problemu.qbica - Wto 28 Cze, 2011 ja już klatke mam, i właśnie potrzebuje jakiś papierek dla diagnosty i ktoś mi mówił że gdzieś taka informacja o którą pytałem niby jest w załączniku ale jeśli nie ma to dołącze do atestów na rury kopie certyfikatu uprawnien spawacza i tyle
Jeszcze się uparli na papierek na demontaż tylnej kanapy, żeby wbić zmiane ilości miejsc na 2.
A przy okazji, swapował ktoś z was silnik na wiekszy i zmieniał dane nt pojemności w dowodzie? Jakie papierki potrzebuje do wydzialu komunikacji żeby to załatwic? umowa na kupno silnika (potrzebne numery silnika)? Wiem na pewno że fakture z warsztatu za zmiane silnika tak jak za demontaż tylnej kanapy. Jak bede zmienial na 2 miejsca to chce od razu wbić właściwy silnik itp
Najlepsze jak pozałatwiam wszystkie papierki a nie puszczą mnie za pasy i fotele bez homologacji Mick - Wto 28 Cze, 2011 zmiana pojemności silnika w dowodzie rejestracyjnym to gra nie warta świeczki...
Faktycznie czasami lepiej jest załatwić zmianę ilości miejsc siedzących ze względu na klatkę, bo partol na drodze potrafi się o to czepić jak masz wpisane np 4-5 miejsc a tylko 2 fotele i klatka
Co do pasów i foteli polecam się
Mamy dość fajne fotele z uszami z homo firmy GP Racing za 1299 plnów (waga 9,6 kg) Greg - Wto 28 Cze, 2011 Hmm... A jakiej homologacji wymaga policja od foteli i pasów? FIA czy "E"? Bo szelki FIA chyba nie mają homo drogowej?