HydePark - cultstyle.pl vs. offroad.pl czyli lepsza erekcja czy flak ?
PiTT - Czw 31 Gru, 2009
Jaco napisał/a:
martin.h napisał/a:
Kumpel ma rejlaka, swego czasu był na sportowej, obniżającej sprężynie plus B6 (u mnie była seria). Na pewnym fragmencie nierównej drogi byłem w stanie przejechać zdecydowanie szybciej przy zachowaniu komfortu i bezpieczeństwa. On musiał zwolnić.
to miał kupe bo B6 jest do seryjnej wysokość zawiasu, w tym wypadku amor nie pracował poprawnie w pełnym zakresie co mogło powodować złe prowadzenie...
właśnie, Martin, pracując w 4turbo powinieneś to raczej wiedzieć
b6 nadaje się max do -35mm
poniżej tej wysokości trzeba iść w wyższe modele billa
może to jest właśnie problem o którym pisał Jakarti, że auto mu się gorzej prowadziło na torze
on ma teraz -40mm ale seryjny amor, koniecznie musi założyć b8 i wtedy sprawdzićBart - Czw 31 Gru, 2009 fajna dyskusja się wywiązała
Moim skromnym zdaniem, potwierdzonym praktyką - samochodem leżącym na ziemi, z twardym zawiasem po prostu nie da się napier.dalać po mieście. Jak by nie było - fur używamy w ogromnej większości do jazdy po drogach publicznych, jak ktoś ma zabawkę na tor - niech jeździ na twardym setupie i brzuchem po ziemi, na torze może są z tego profity.
Podobnie z wielkimi kołami - zapewniają lepszą trakcję na gładkiej nawierzchni, ale już opory toczenia mają znacząco większe, co w jeździe codziennej oznaczy tylko większe spalanie i gorsze osiągi (plus możliwość szybszego przejechania gładkiego zakrętu, jeśli takowy mamy pod ręką).
Mój samochód kupiłem w niemcach z jakimś niskim i bardzo twardym zawiasem, który oprócz fajnego wyglądu zapewniał supernerwowe zachowanie w zakręcie, po zmianie sprężyn na -30/40 (nie pamiętam) jest wyraźnie lepiej - furex jest przewidywalny i nie podskakuje na każdej nierówności, można po mieście napier.dalać.Jaco - Czw 31 Gru, 2009
PiTT napisał/a:
właśnie, Martin, pracując w 4turbo powinieneś to raczej wiedzieć
b6 nadaje się max do -35mm
poniżej tej wysokości trzeba iść w wyższe modele billa
np: dla 106 B6 i B8 jest w tej samej cenie.. B6 do serii, a B8 do obniżonych.. dużo ludzi zapomina o tym że zmieniając sprężyny trzeba też dobrać amor... dla tego najlepiej kupować gotowe zestawy, które są już "zgrane" jeśli chodzi o parametry.Marek23 - Czw 31 Gru, 2009 Bart, tutaj wszyscy pod domem mają drogi równiejsze niz pupa niemowlęcia.
Pitt jeździ w DTM, a Morton w WTTC(rok pauzował..dyskwa za zbyt dużą glebe).
Sorry,chłopaki,ale nie mogłem się powstrzymac
Szczęśliwego Nowego Roku, na glebie i bez.PiTT - Czw 31 Gru, 2009 heheh, spox
Marek, ale ja nie mam zbyt dużej gleby, mam nisko, ale tak że nie razi to w oczy
co się do mnie przyczepiliście
co do porównania Martina że jego znajomy na sportowej sprężynie przejechał wolniej odcinek... hmm... jak dla mnie na tyle wiarygodne że jadę po nowym roku wsadzić serię i innym też tak radzę, marny los producentów sportowych zawiasów, znajomy Martina wszystko wyjaśnił - można zamykać
NAJLEPSZEGO uparciuchy! Barejka - Czw 31 Gru, 2009 zamykam Bad-i - Czw 31 Gru, 2009 dlaczego te latary w dach są od Bad-iego ???? Przeciez to Kamilrover albo jego fumfel Kondzio napisali ze rozdaja latary w dach.
Ale zeby nie bylo ze spamuje dodaj swoje skromne zdanie. Moze nie do konca jest ono zwiazane z zawiasem ale co tam.
Kiedy odkupilem od Marcela GTka i latalem na jego 18" i profilu 35 to myslalem ze jest super hiper. Do momentu kiedy robilismy zapoznanie na Zamkowym.
Zapytajcie Marcela, Bartka czy Mikolaja jaka byla srednia na odcinku zapoznawczym na 18ce i na 16" (serii).
Jezeli chodzi o sam zawias, to temat troche z doopy. Jak mozna porownac szuter i torem.
Dlatego kolejny przyklad, Micka CC na Wałszy nie moglismy ruszyc ze startu (stalismy na gorce usypanej z szutru i sie powiesilismy), ale pewnie na tym samym zawiasie na Poznaniu byla by rewelacja.
Moim zdaniem nie ma nic uniwersalnego (czyli cos co jest do wszystkiego jest do doopy) i tyle.
Chcesz tor to wrzuc tor, chcesz szuter to wrzuc szuter. Nad czym tyle dywagacji??leon - Czw 31 Gru, 2009 czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie Bad-i - Czw 31 Gru, 2009
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie
eee tam nie zrozumiales, rzuc kooorwa na jajca (glebe) i dawaj na dakar leon - Czw 31 Gru, 2009
Bad-i napisał/a:
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie
eee tam nie zrozumiales, rzuc kooorwa na jajca (glebe) i dawaj na dakar
jak zalatwisz opony i zapas napojów chłodzących to jade PiTT - Czw 31 Gru, 2009
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie
bardzo dobry setup
nieco niżej i spokojnie seryjny amor wystarczy
Badi - to Ty sprzedajesz latary w dach i do środka tak pamiętam że pisałeś jak dorwałeś dwóch brudasów na światłach leon - Czw 31 Gru, 2009
PiTT napisał/a:
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie
bardzo dobry setup
nieco niżej i spokojnie seryjny amor wystarczy
danke za sprostowanie ... dalbym pomogl a nie moj temat wiec sie kiedys upomnij PiTT - Czw 31 Gru, 2009
leon napisał/a:
PiTT napisał/a:
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie
bardzo dobry setup
nieco niżej i spokojnie seryjny amor wystarczy
danke za sprostowanie ... dalbym pomogl a nie moj temat wiec sie kiedys upomnij
spoko, ale i tak najlepiej będzie rzucić totalnie na glebę i dać 19" koło Cartoon - Czw 31 Gru, 2009
Dobra gleba nie jest zła PiTT - Czw 31 Gru, 2009 mocno już leży, o wiele bardziej niż u mnie
czy właściciel wypowiadał się jak mu się jeździ, zakładam że to z jakiegoś forum zagranicznego