To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - cultstyle.pl vs. offroad.pl czyli lepsza erekcja czy flak ?

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

Jaco napisał/a:
martin.h napisał/a:
Kumpel ma rejlaka, swego czasu był na sportowej, obniżającej sprężynie plus B6 (u mnie była seria). Na pewnym fragmencie nierównej drogi byłem w stanie przejechać zdecydowanie szybciej przy zachowaniu komfortu i bezpieczeństwa. On musiał zwolnić.


to miał kupe bo B6 jest do seryjnej wysokość zawiasu, w tym wypadku amor nie pracował poprawnie w pełnym zakresie co mogło powodować złe prowadzenie...

właśnie, Martin, pracując w 4turbo powinieneś to raczej wiedzieć
b6 nadaje się max do -35mm
poniżej tej wysokości trzeba iść w wyższe modele billa
może to jest właśnie problem o którym pisał Jakarti, że auto mu się gorzej prowadziło na torze
on ma teraz -40mm ale seryjny amor, koniecznie musi założyć b8 i wtedy sprawdzić

Bart - Czw 31 Gru, 2009

fajna dyskusja się wywiązała ;D

Moim skromnym zdaniem, potwierdzonym praktyką - samochodem leżącym na ziemi, z twardym zawiasem po prostu nie da się napier.dalać po mieście. Jak by nie było - fur używamy w ogromnej większości do jazdy po drogach publicznych, jak ktoś ma zabawkę na tor - niech jeździ na twardym setupie i brzuchem po ziemi, na torze może są z tego profity.
Podobnie z wielkimi kołami - zapewniają lepszą trakcję na gładkiej nawierzchni, ale już opory toczenia mają znacząco większe, co w jeździe codziennej oznaczy tylko większe spalanie i gorsze osiągi (plus możliwość szybszego przejechania gładkiego zakrętu, jeśli takowy mamy pod ręką).

Mój samochód kupiłem w niemcach z jakimś niskim i bardzo twardym zawiasem, który oprócz fajnego wyglądu zapewniał supernerwowe zachowanie w zakręcie, po zmianie sprężyn na -30/40 (nie pamiętam) jest wyraźnie lepiej - furex jest przewidywalny i nie podskakuje na każdej nierówności, można po mieście napier.dalać.

Jaco - Czw 31 Gru, 2009

PiTT napisał/a:

właśnie, Martin, pracując w 4turbo powinieneś to raczej wiedzieć
b6 nadaje się max do -35mm
poniżej tej wysokości trzeba iść w wyższe modele billa


np: dla 106 B6 i B8 jest w tej samej cenie.. B6 do serii, a B8 do obniżonych.. dużo ludzi zapomina o tym że zmieniając sprężyny trzeba też dobrać amor... dla tego najlepiej kupować gotowe zestawy, które są już "zgrane" jeśli chodzi o parametry.

Marek23 - Czw 31 Gru, 2009

Bart, tutaj wszyscy pod domem mają drogi równiejsze niz pupa niemowlęcia.
Pitt jeździ w DTM, a Morton w WTTC(rok pauzował..dyskwa za zbyt dużą glebe).

Sorry,chłopaki,ale nie mogłem się powstrzymac :rotfl:

Szczęśliwego Nowego Roku, na glebie i bez.

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

heheh, spox
Marek, ale ja nie mam zbyt dużej gleby, mam nisko, ale tak że nie razi to w oczy
co się do mnie przyczepiliście :rotfl:

co do porównania Martina że jego znajomy na sportowej sprężynie przejechał wolniej odcinek... hmm... jak dla mnie na tyle wiarygodne że jadę po nowym roku wsadzić serię i innym też tak radzę, marny los producentów sportowych zawiasów, znajomy Martina wszystko wyjaśnił - można zamykać

NAJLEPSZEGO uparciuchy! :) :jupi:

Barejka - Czw 31 Gru, 2009

zamykam :]

Bad-i - Czw 31 Gru, 2009

dlaczego te latary w dach są od Bad-iego ???? Przeciez to Kamilrover albo jego fumfel Kondzio napisali ze rozdaja latary w dach.

Ale zeby nie bylo ze spamuje :] dodaj swoje skromne zdanie. Moze nie do konca jest ono zwiazane z zawiasem ale co tam.

Kiedy odkupilem od Marcela GTka i latalem na jego 18" i profilu 35 to myslalem ze jest super hiper. Do momentu kiedy robilismy zapoznanie na Zamkowym.
Zapytajcie Marcela, Bartka czy Mikolaja jaka byla srednia na odcinku zapoznawczym na 18ce i na 16" (serii).

Jezeli chodzi o sam zawias, to temat troche z doopy. Jak mozna porownac szuter i torem.
Dlatego kolejny przyklad, Micka CC na Wałszy nie moglismy ruszyc ze startu (stalismy na gorce usypanej z szutru i sie powiesilismy), ale pewnie na tym samym zawiasie na Poznaniu byla by rewelacja.

Moim zdaniem nie ma nic uniwersalnego (czyli cos co jest do wszystkiego jest do doopy) i tyle.

Chcesz tor to wrzuc tor, chcesz szuter to wrzuc szuter. Nad czym tyle dywagacji??

leon - Czw 31 Gru, 2009

czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie :> chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie :)

Bad-i - Czw 31 Gru, 2009

leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie :> chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie :)


eee tam nie zrozumiales, rzuc kooorwa na jajca (glebe) i dawaj na dakar ;)

leon - Czw 31 Gru, 2009

Bad-i napisał/a:
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie :> chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie :)


eee tam nie zrozumiales, rzuc kooorwa na jajca (glebe) i dawaj na dakar ;)


jak zalatwisz opony i zapas napojów chłodzących to jade :D

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie :> chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie :)

bardzo dobry setup
nieco niżej i spokojnie seryjny amor wystarczy
;)

Badi - to Ty sprzedajesz latary w dach i do środka :D tak pamiętam że pisałeś jak dorwałeś dwóch brudasów na światłach :D

leon - Czw 31 Gru, 2009

PiTT napisał/a:
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie :> chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie :)

bardzo dobry setup
nieco niżej i spokojnie seryjny amor wystarczy
;)


danke :D za sprostowanie ... dalbym pomogl a nie moj temat :P wiec sie kiedys upomnij :>

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

leon napisał/a:
PiTT napisał/a:
leon napisał/a:
czyli co ze niby seryjny amor w clio + eibach pro kit (czyli około -30) to nie za dobry wybor do samochodu na codzien ?
troche mnie zmartwiliscie :> chyba ze zle analizuje caly temat to sprostujcie :)

bardzo dobry setup
nieco niżej i spokojnie seryjny amor wystarczy
;)


danke :D za sprostowanie ... dalbym pomogl a nie moj temat :P wiec sie kiedys upomnij :>

spoko, ale i tak najlepiej będzie rzucić totalnie na glebę i dać 19" koło :rotfl:

Cartoon - Czw 31 Gru, 2009


Dobra gleba nie jest zła :D :D :D :D

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

mocno już leży, o wiele bardziej niż u mnie
czy właściciel wypowiadał się jak mu się jeździ, zakładam że to z jakiegoś forum zagranicznego



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group