To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Anti-lift kit - Whiteline - kto może załatwić

PiTT - Czw 11 Lut, 2010

rasta napisał/a:
PiTT, bez paniki wydawało mi się, że jesteś swiadom, że może byc taka opcja że przyjdzie zabulić 3% cał i 22% Vat.

Jeśli masz napisane, na przesyłce 15x $ to idziesz, że tyle zapłaciłeś na sklepie internetowym. Jak zażądają potwierdzenia to uderzasz do mnie i robimy wydruk z Ebay na tą kwotę (HTML i Photoshoip twoim przyjacielem) i po kłopocie :D

spoko, ale na serio pierwszy raz zamawiałem coś ze Stanów i myślałem że paczka dojdzie prosto pod moje drzwi, zresztą ktoś inny mi tak nawet powiedział :D
no nic, człowiek uczy się na błędach, ale mimo wszystko i tak jestem zadowolony :]
dzięki dla Ciebie za zamówienie i dzięki dla eMa za dobre rady, wszystko ogarnąłem dzisiaj rano i za jakiś tydz. powinni przysłać pocztą (swoją drogą to też jest chore żeby nie można było odebrać na miejscu, jest to zwyczajne naciąganie uczciwych rodaków)

kamil - Czw 11 Lut, 2010

zapłaciłeś od kwoty 150 USD ?
rasta - Czw 11 Lut, 2010

PiTT, jest bardzo różnie - czasami pod drzwi, a czasami trzeba dymać do celnego. Paczka raczej nie duża więc była szansa, że nie będą wiskać ale jak widać jest inaczej.


Finalnie i tak na pewno taniej jakbyś brał z EU/PL.

PiTT - Sob 27 Lut, 2010

zamontowane
podziękowania dla Miniaca za profi ogarnięcie tematu
oczywiście nie obyło się bez przeszkód, ukręciła się 1 śruba :D
no, ale chłopaki w ekspresowym tempie ogarnęli temat
nie będę pisał o wrażeniach z nowymi częściami bo wiadomo że nie będą wiarygodne, te emocje :rotfl:
ale pojeżdżę jeszcze trochę i dam znać co się zmieniło ;)

rasta - Sob 27 Lut, 2010

PiTT, wiedzę że profi warsztat został wybrany ;D
PiTT - Sob 27 Lut, 2010

rasta napisał/a:
PiTT, wiedzę że profi warsztat został wybrany ;D

wiesz, co rozmawiałem z kilkoma osobami o tym montażu, m.in. z Miniaciem w pierwszej kolejności a nie lubię zawracać dupy i potem jechać do kogoś innego ;)
dodatkowym argumentem była możliwość ustawienia zbieżności na miejscu + możliwość wykorzystania szarpaków
jestem bardzo zadowolony z roboty i podejścia do klienta ;)
zostałem przy okazji przeszkolony z pracy zawieszenia :]

kamil - Sob 27 Lut, 2010

jechałem, różnica porażająca + 10KM :) a tak poważnie to mam nadzieje, że ten zestaw załatwi sprawę ruszających się sanek.
PiTT - Sob 27 Lut, 2010

kamil_wrc napisał/a:
jechałem, różnica porażająca + 10KM :) a tak poważnie to mam nadzieje, że ten zestaw załatwi sprawę ruszających się sanek.

teoretycznie nie powinno to mieć nic znaczenia z tymi ruszającymi się sankami i stukaniem ;D
ale póki co nic nie słyszałem, jestem dobrej myśli, jak coś będzie nie tak to wiem gdzie mam pojechać z reklamacją :rotfl:

kamil - Sob 27 Lut, 2010

to po chu*j montowałeś ?
Do Chin ?

rasta - Sob 27 Lut, 2010

PiTT, ty mnie nie musisz się tłumaczyć - uważam, że dobry wybór!

Zmam Miniaca już dość długo, to on przecie ogarną Morsa od A do Z i to w dodatku 2 razy :D

Ps. Chyba mnie źle zrozumiałeś :lol2:

PiTT - Sob 27 Lut, 2010

rasta napisał/a:
PiTT, ty mnie nie musisz się tłumaczyć - uważam, że dobry wybór!

Zmam Miniaca już dość długo, to on przecie ogarną Morsa od A do Z i to w dodatku 2 razy :D

Ps. Chyba mnie źle zrozumiałeś :lol2:

;)
dobrze zrozumiałem, ale chciałem żeby innym nie było przykro :D

kamil_wrc napisał/a:
to po chu*j montowałeś ?
Do Chin ?

już dawno się nauczyłem, żeby żadnymi modami nie jarać się przedwcześnie
wolę mieć nastawienie neutralne i się miło zaskoczyć niż odwrotnie

martin.h - Sob 27 Lut, 2010

PiTT, jak sprawa podsterowności, jest lepiej?
PiTT - Sob 27 Lut, 2010

martin.h napisał/a:
PiTT, jak sprawa podsterowności, jest lepiej?

pojeżdzę i dam znać, póki co uskuteczniałem slalom między dziurami w drodze... jak to nazywają drogowcy "spękalinami" :rotfl:

PiTT - Pon 01 Mar, 2010

pierwsze wrażenia
został znacząco wyelimiminowany problem podsterowności, od samego początku nieco mi to przeszkadzało
teraz trochę pośmigałem po rondach, łukach, zakrętach i muszę przyznać że jest na +
najbardziej odczuwalna jest różnica właśnie przy szybkich ruchach kierownicy, bardzo ładnie ustawia się teraz w zakręcie, na torze muszę sprawdzić, ale przewiduję że obecnie może przejść w nadsterowność w szybkich łukach, do tej pory ciężko było zarzucić dupą, ale też z uwagi na fakt że wyjeżdżający przód nieco weryfikował prędkość

M - Pon 01 Mar, 2010

czyli złapałeś trochę przyczepności z przodu - zacnie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group