Www.hothatch.org - Testy układów dolotowych w Clio 172/182
bizon - Nie 11 Kwi, 2010
TOXIC napisał/a:
Oczywiscie nei z taka dokładnością, spisałem tylko wartości co 500obr/min w przedziale od 2000 do 7000 obr/min oraz wartośc max. Po zsumowaniu wyszła jakas tam liczba wiadomo im wieksza tym wiecej KM i Nm mamy do dyspozycji przez cały przediał obrotowy. Rozwiazanie mało profesjonalne ale wykresy są juz w jpg więc ciężko cokolwiek z nimi zrobic. Co o tym sądzicie ?
imho lepiej te liczby, ktore spisales uzyc do stworzenia wykresu w excelu dla wszystkich pomiarow. wtedy wszystkie wyniki bedziesz mial nalozone na siebie i bedziesz dokladnie widzial gdzie co lepiej gra.
przy uzyciu sumy masz spora mozliwosc zafalszowania przez odchylenia.leon - Nie 11 Kwi, 2010 ale ponad 20 przebiegów przy różnicach rzędu 2/3 KM na jednym wykresie to raczej niewiele da i bedzie mega zaciemniony obraz TOXIC - Nie 11 Kwi, 2010 bizon, to tez nic nie da. jedne uklady daja lepej od dolu inne rowno przez caly zakrec a jeszcze inne na gorze, ale to jest amplituda max 10Nm i tak jak leon mowi 2-5KM Zeby z tego zrobic tabele trzeba by spisac watrosci z tych wykresow z duzo wieksza dokladnoscia i probkowaniem. Inaczej dostaniesz cos w stylu /\/\/\ na tym wykresie.
Ale zobacze, jutro to drukne na papier, klasyczna linijka pozwoli to lepiej zczytac moze jednakwykres sie da odczytac bizon - Pon 12 Kwi, 2010 roznice 2-3km to nie problem, bo mozna po prostu przemnozyc wartosci, zeby odseparowac wykresy.
a jak nie to zostaje wam policzenie calki oznaczonej
zreszta koncze sie wypowiadac, nie widzialem, nie znam sie kaziu1985pn - Pon 12 Kwi, 2010
bizon napisał/a:
calki oznaczonej
to raczej nie do analizy takich wykresów martin.h - Pon 12 Kwi, 2010
kaziu1985pn napisał/a:
bizon napisał/a:
calki oznaczonej
to raczej nie do analizy takich wykresów
Należałoby to podzielić na kilkanaście/kilkadziesiąt mniejszych części. Żmudna robota, ale wykonalna.Maciusiowy - Wto 13 Kwi, 2010
martin.h napisał/a:
Należałoby to podzielić na kilkanaście/kilkadziesiąt mniejszych części. Żmudna robota, ale wykonalna.
TOXIC - Wto 13 Kwi, 2010
martin.h napisał/a:
kaziu1985pn napisał/a:
bizon napisał/a:
calki oznaczonej
to raczej nie do analizy takich wykresów
Należałoby to podzielić na kilkanaście/kilkadziesiąt mniejszych części. Żmudna robota, ale wykonalna.
spoko spoko, bizon sie naczytał w "Przyjaciółce" jakie słowa brzmią mądrze i teraz szaleje
Ale walcze, cos tam dzisiaj GeKo juz podeslebizon - Wto 13 Kwi, 2010
TOXIC napisał/a:
bizon sie naczytał w "Przyjaciółce" jakie słowa brzmią mądrze
mam prenumerate TOXIC - Czw 15 Kwi, 2010 Zdementuje pogłoski że nic sie w temacie nie dzieje Zeby lepiej przeanalizować wyniki GeKo włamał sie do kompa na hamowni i wykradł super tajne surowe dane z pomiarów w postaci plikow xls. Sporo tego ale teraz mozna to dowolnie podstawiać do wykresu
cnd...GeKo - Czw 15 Kwi, 2010 Dodam że dziś, po raz kolejny atakowaliśmy rolki, i dowiedzieliśmy się co nieco nie tylko o temperaturze ale również o ciśnieniu atmosferycznym jak wpływa na wyniki.leon - Czw 15 Kwi, 2010 jest dobrze chłopaki a będzie jeszcze lepiej Anonymous - Pią 16 Kwi, 2010 powiedzcie tylko jak wypada puszka z espace v6 bo taka będe do clio pakował względem badziewnego stożkaleon - Pią 16 Kwi, 2010 względem badziewnego stożka na pewno lepiej .. nie zapomnij o doprowadzeniu powietrza np z nadkolaM - Pią 16 Kwi, 2010 Kiedy jakieś wymierne wyniki?
Bo narazie temat jest mocno enigmatyczny