mi - Śro 18 Sie, 2010 Jakby przerobić takiego 1.2 na gaz, to dopiero byłby raj.
Wygodny, komfortowy bardzo dynamiczny 1.2 i do tego ekonomiczny.
Rozmarzyłem się.M - Śro 18 Sie, 2010
mi napisał/a:
Jakby przerobić takiego 1.2 na gaz, to dopiero byłby raj.
Wygodny, komfortowy bardzo dynamiczny 1.2 i do tego ekonomiczny.
Rozmarzyłem się.
Walle - Śro 18 Sie, 2010
mi napisał/a:
Walle napisał/a:
ale żaden z kijów i hjundajów w cenie około 60 tysi nie będzie szybszy.
bardzo cenię silnik 1.2 TSI, do octavii spokojnej starczy na pewno, ale nie przesadzaj proszę - są za tą kasę szybsze kie i hyundaie
Walle napisał/a:
Żydomason napisał/a:
Walle napisał/a:
Żydomason napisał/a:
tylko, że fluence to taki trochę sedan na rynki krajów trzeciego świata, coś jak fiat linea
Oj nie bardzo. Linea jest na bazie Punto - klasa B, a Fluence na bazie Megane - a to już jest chyba kompakt czyż nie???
napisałem, że te samochody są tej samej wielkości?
nie wiem co miałeś na myśli, ale możesz o tym napisać szerzej jeśli chcesz.
czytaj ze zrozumieniem miast cwaniakować
kia 2.0 w bezynie ma 143KM i 10,4 do setki, 205 maksymalnie, 186
Nm przy 4600 obr 63.900 pln bodajże, 2.0 crdi ma 10,3 i 205 również, ale jest poza zasięgiem 60tys.
Hyundai ma 1.6 126KM, ale tylko 156Nm, więc trzeba dużo kręcenia i paliwa, aby jechał....
Oct 1.2tsi ma 10,8 do setki i 192km/h vmax, moment 190 z do tego co pamiętam dostępny prawie jak w dieslu.
Nie widzę przewagi Hyundaia i KiiJacek - Śro 18 Sie, 2010
mi napisał/a:
Rozmarzyłem się.
Anonymous - Śro 18 Sie, 2010 kurde chyba kupie sobie taką skode do kolekcji poza tym ta nazwa MINT mnie kręci i zapewne jest biała Walle - Śro 18 Sie, 2010 1.2 tsi i program do tego jak ktoś się upiera, albo 1.4 TSI już najlepiej M - Śro 18 Sie, 2010 1.4 to już oc będzie za drogie, szkoda przepłacaćYarko - Śro 18 Sie, 2010 nie ma 0.9 tsi ? Walle - Śro 18 Sie, 2010 Fiat ma 0,9 turbo ale chyba do bravo nie wrzucą mi - Śro 18 Sie, 2010
Walle napisał/a:
żaden z kijów i hjundajów w cenie około 60 tysi nie będzie szybszy
Walle napisał/a:
Oct 1.2tsi ma 10,8 do setki i 192km/h vmax
Magentis 2.0 ma 9,9 do setki i 210km/h vmax. Będzie szybszy? Będzie. Więc koniec dyskusji.M - Śro 18 Sie, 2010
mi napisał/a:
Walle napisał/a:
żaden z kijów i hjundajów w cenie około 60 tysi nie będzie szybszy
Walle napisał/a:
Oct 1.2tsi ma 10,8 do setki i 192km/h vmax
Magentis 2.0 ma 9,9 do setki i 210km/h vmax. Będzie szybszy? Będzie. Więc koniec dyskusji.
Co jest szybsze żółw czy ślimak? mi - Śro 18 Sie, 2010
żaden z kijów i hjundajów w cenie około 60 tysi nie będzie szybszy
Walle napisał/a:
Oct 1.2tsi ma 10,8 do setki i 192km/h vmax
Magentis 2.0 ma 9,9 do setki i 210km/h vmax. Będzie szybszy? Będzie. Więc koniec dyskusji.
W końcu jakiś merytoryczny post.
P.S no offence dzik - Śro 18 Sie, 2010 Zaleta skody bedzie jeszcze fakt ze lepiej utrzyma cene. Mozecie sobie pier** ze 1.2 nie jest meskie, ale dla mnie bylby wystarczajace by przewiezc dupe z punku a do punktu b, oczywiscie zeby byc meskim trzeba tez placic stawki ubezpieczenia za najwyzsza pojemnosc.
2kPLN od wersji 1.2 jest 1.4TSI, jezdzilem golfem z takim silnikiem, silnik jest zajebisty. VW ma teraz najlepsze benzyniaki z tego zakresu na rynku.
Sonata moze i fajna, ale koreance cos nie potrafia ksenonow do samochodu wsadzic.
Mi, wklejac obrazek takiej wielkosci mi - Śro 18 Sie, 2010