106 - Pon 18 Paź, 2010 jak wyglada BK na IIIciej lidze vs BK w RPP?kubas - Pon 18 Paź, 2010 Geko dostałeś mały opieprz na strefie ? Bad-i - Pon 18 Paź, 2010
106 napisał/a:
jak wyglada BK na IIIciej lidze vs BK w RPP?
z moich doświadczeń identycznie GeKo - Pon 18 Paź, 2010 spoko bez spiny, byłem ciekaw o co chodzi. Piotrek dodaje gazu gdy zaczyna blokować koła.
kubas napisał/a:
Geko dostałeś mały opieprz na strefie ?
Wymiana poglądów na temat tego co kto czego nie wyjął z auta.
Jak przyszedłem z biura rajdu to okazało się że auto którym robiliśmy opis już odjechało do domu, a zostało tam kilka tajli.
106 napisał/a:
jak wyglada BK na IIIciej lidze vs BK w RPP?
Nie ważą aut. I to w sumie tyle. I można jechać jako niehomologowany samochód, ale wtedy nie można mieć np ręcznego hydrualicznego.kubas - Pon 18 Paź, 2010 Heheheheh GeKo - Pon 18 Paź, 2010 kubas, tak to jest jak sie na rajd decydujesz jechać dzień przed rajdem. Burdel na kółkach i to ogarnięty pożarem.kubas - Pon 18 Paź, 2010 Ważne że wynik jest Anonymous - Pon 18 Paź, 2010 Czy możliwe jest ze xsara dachowała chcac nie wjechać w kibiców po przez skrecenie kół i złapanie wojtka ?
edit łapać za Wojtka = rękawGeKo - Pon 18 Paź, 2010 nie wiem co to wojtek, ale tak to chłopaki tłumaczyli.GeKo - Pon 18 Paź, 2010 Nasze onboardy
Anonymous - Wto 19 Paź, 2010 szybko .... Baran ogarnia widzę temat dobrze GeKo - Wto 19 Paź, 2010 No byłoby lepiej gdyby nie brak rozjeżdżenia. Największy problem żeby opóźniać hamowania i takie zakręty na 6 bieg żeby pójść denkiem przez wybicia jak np ten mostek z OS5 czy przejście przez szczyt przy 1:50 tam dopiero właśnie za tym przejazdem poszliśmy bez ujęcia. Trochę poniosło auto ale utrzymało się.matt - Wto 19 Paź, 2010 wow, super się to ogląda!! , auto się napędza jak dzikie, a precyzja skrzynki i przełożenia mnie rozbraja poprostu, ja to u siebie mam chyba przełożenie z żuka ...GeKo - Wto 19 Paź, 2010 no kłówka robi robotę, szkoda tylko że Piotrek nie korzysta w pełni z jej możliwości. Natomiast mocowo idzie równo z Hondą chyba z kilka razy porównywałem onboardy. A końcówka 1 Onboardu redukcje i wbijanie biegów w górę są w tym samym miejscu.Marek23 - Wto 19 Paź, 2010 Kurde grubo...i 306 też robi robotę.