To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - ECU do Clio II Sport

GeKo - Wto 05 Paź, 2010

he he mam nadzieje ze z procedurą startu też strzela :D
Rasputin - Śro 06 Paź, 2010

A jak się ta procedurę aktywuje?
- osobny włącznik
- czy za każdym razem przy wciśnięciu gazu do oporu na biegu jałowym motor kręci się do 4tys.?

Anonymous - Śro 06 Paź, 2010

Rasputin napisał/a:
A jak się ta procedurę aktywuje?
- osobny włącznik
- czy za każdym razem przy wciśnięciu gazu do oporu na biegu jałowym motor kręci się do 4tys.?


Z tego co wyczytałem to do przekroczenia pewnej prędkości samochodu odcinka jest zawsze na poziomie 4300. Tylko z drugiej strony skąd komp bierze sygnał jak podczas startu koła buksują i na prędkościomierzu prędkość jest pokazywana. Musiałoby to być zczytywane z tylnich kół.

Rasputin - Śro 06 Paź, 2010

agentczor napisał/a:
Z tego co wyczytałem to do przekroczenia pewnej prędkości samochodu odcinka jest zawsze na poziomie 4300

No ale jakiej prędkości?!?! Przecież wrzucasz jedynkę,trzymasz wcisnięte sprzęgło i skąd komp wie,żeby kręcić furexa do 4tys a nie do odcięcia?
Swoją drogą jeśli ta funkcja jest constans to lipa bo przy dobrej oponie,mówię tu o np. R888 start z 4 tys zdusi nie miłosiernie auto. I zamiast dobrego startu wyjdzie kupa. Na zwykłej oponie ma to jakiś sens.
Dlatego pytam jak to w końcu jest?

qbus - Śro 06 Paź, 2010

Ustawiasz tak zeby bylo optymalnie pod slicka ;] na mokrym startujesz poprostu wolniej :)

Jest tak jak napisales w opcji nr 2.

106 - Śro 06 Paź, 2010

zgodnie ze schematem w detIII/detII procedura dziala na 2 przelacznikach.. jeden to
on/off drug jest pod pedalem. czyli przelacznik on, pedal w podlodze... ruszasz
i wtedy przelacznik off

Rasputin - Śro 06 Paź, 2010

Oto mi chodziło,dzieki.
Skoro jest zewnętrzny włącznik/wyłącznik to widze sens takiej procedury.

GeKo - Śro 06 Paź, 2010

Rasputin, Jeśli dobrze wyczytałem to pierwsze wciśnięcie pedału gazu zatrzymuje obroty na 2400, kolejne 4300 i kolejne 7000, ale pewności nie mam.

106 mówi o DET III a ja o programie od Henka.

How it works;
When the engine is warmed up, at a stand-still you have a lowered 4500 rpm rev limiter and once you get moving at a certain speed, it enables the normal rev limiter again. To ogólna zasada działania. A o tych opcjach 2400/4300/7000 musze odkopać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group