jarek-malopolska - Pią 11 Lut, 2011 ciekawe czy tylko na sniegu czy wogole nie beda jechały qbus - Pią 11 Lut, 2011 Jadą jadą tylko te różnice między samochodami są jakby ciut mniejsze, ciekawe to zwłaszcza w obliczu tych S2000 z motorami 1.6T. Szwecja jest specyficzna, bardzo szybka i trzeba miec piekne jaja zeby tam popylac tak na bogato, stad czasy tej 2 ligi WRC. Fajnie że Sandell przechodzi do IRC, kolejny szybki zawodnik w tej serii podniesie jej juz i tak mocny poziom.GeKo - Sob 12 Lut, 2011
qbus napisał/a:
S2000 z motorami 1.6T.
Yeee coś mnie ominęło chyba?qbus - Sob 12 Lut, 2011 Mini składa np takie auto ma to być 1 homologowany taki samochód. Generalnie chodzi o to zeby z s2000 wylecialo 2.0 a wlecialo 1.6T.GeKo - Sob 12 Lut, 2011 Fajnie w końcu że prywatne samochody są konkurencyjne do fabryk, ale myślę że nie potrwa to zbyt długo, już fabryki zrobią co trzeba żeby szybko im odjechać na bezpieczny dystans.martin.h - Sob 12 Lut, 2011
GeKo napisał/a:
Fajnie w końcu że prywatne samochody są konkurencyjne do fabryk, ale myślę że nie potrwa to zbyt długo, już fabryki zrobią co trzeba żeby szybko im odjechać na bezpieczny dystans.
Mam nadzieję, że FIA już zadba aby do tego nie doszło. Spójrzcie na Szwecję ilu kierowców walczy o zwycięstwo, dawno tak nie było Bad-i - Sob 12 Lut, 2011 dajcie jakies wyniki live bo mi sie strona WRC wieszaDeeS - Sob 12 Lut, 2011 http://rajdy.autoklub.pl/results/live/id/1573Bad-i - Sob 12 Lut, 2011 ladnie 9 fiest i tylko 4 DS3Vlodarsky - Sob 12 Lut, 2011 Loeb i Ogier powinni ruszyć dupę bo sprzedaż Cytryn spadnie !!!! sprzedaż spadnie to mniej będzie na rynku, mniej będzie na rynku to mniej napraw, mniej napraw - Vlodarsky zbiednieje...Vlodarsky - Sob 12 Lut, 2011
Bad-i napisał/a:
ladnie 9 fiest i tylko 4 DS3
i bez pomiaru leci 106 maxi w barwach Fospolbisu podobno...qbus - Sob 12 Lut, 2011 Po 2 dniach 5 załóg ma szanse na zwyciestwo zapowiada się mega ostatni etap.GeKo - Sob 12 Lut, 2011
martin.h napisał/a:
Mam nadzieję, że FIA już zadba aby do tego nie doszło.
Nie zadba, bo przegraną z fabrycznym zespolem teo jeszcze mozna przeboleć ale z prywaciarzem to już nie przystoi i marketingowo kiepsko wygląda.qbus - Sob 12 Lut, 2011 Jakby nie bylo to Ostberg jedzie w drugim fabrycznym zespole Forda, Citroen tez nie moze sobie pozwolic na to zeby Raikonen i Solberg mieli auta odstajace od czołówki. Wg. mnie ta sytuacja nie ulegnie zmianie.GeKo - Sob 12 Lut, 2011 Fabryki zawsze byly o 1 ewolucję do przodu lub jakieś szczegóły detale.