Bart, argumenty:
uważasz że Land Cruisery są daleko od konkurencji ?
I nie chodzi mi tutaj o SUV tylko o samochody na ramie - prawdziwe terenówki.
Hybrydy - podaj producenta, który ma większe doświadczenie w produkcji takich samochodów.
Po prostu nie uważam że toyota jest "niekwestionowanym liderem" i tyle.kosmita - Sob 22 Sty, 2011
kamil napisał/a:
uważasz że Land Cruisery są daleko od konkurencji ?
I nie chodzi mi tutaj o SUV tylko o samochody na ramie - prawdziwe terenówki.
No dobra, ale masz również Nissany, Landki, Jeepy - też dają radę w terenie.
kamil napisał/a:
Hybrydy - podaj producenta, który ma większe doświadczenie w produkcji takich samochodów.
Problem tylko w tym, że w Europie hybrydy to margines, bo każdy woli mieć diesla. Do tego ich ekologiczność jest wątpliwa saxorulez - Sob 22 Sty, 2011
kamil napisał/a:
Ale nie można im odmówić bycia liderem wśród terenówek
Kamil niestety ale tutaj lideruje Nissan, Suzuki.. Toyota mozę jest na 3 miejscu jak się mocno postarak-mart - Sob 22 Sty, 2011
M napisał/a:
Hybrydy są dla pedałów
Powiedzial bym:
dla "obywtaeli swiata"
Anonymous - Sob 22 Sty, 2011
Bart napisał/a:
Jaranie się Toyoto to pedalstwo ,a Land Cruiser i Rav4 to ciota i chuy
kamil - Sob 22 Sty, 2011 ale ja nie twierdze, że landek czy patrol nie jest konkurencyjny do Land Crusier'a ale to samochód z czołówki tak czy siak i dyskusyjne jest który jest lepszy.
Bart: nie twierdze że wśród terenówek jest land i dalej nic. Wśród Hybryd niestety jest i nie znajdziesz innego producenta, który ma takie doświadczenie w hybrydach.
Kosmita: na razie margines. Poczekaj kilka lat i zobaczymy w którą strone to pójdzie, ale jak na razie wszystko wskazuje że w hybrydowość (okropne słowo - jakoś negatywnie się kojarzy).
Nawet Evo, RS, STI w nowych wersjach będą hybrydowe.
Saxo: piszesz o SUVach, a ja pisze o terenówkach konstrukcji ramowej. Grand Vitara II ma konstrukcje samonośną. I fakt jako SUV z aspiracjami terenowymi to chyba jeden z lepszych pojazdów w segmencie.Bonczek - Sob 22 Sty, 2011 Hybrydy są fajne idą momentem z dołu kosmita - Sob 22 Sty, 2011
kamil napisał/a:
na razie margines. Poczekaj kilka lat i zobaczymy w którą strone to pójdzie, ale jak na razie wszystko wskazuje że w hybrydowość (okropne słowo - jakoś negatywnie się kojarzy).
I jeżeli będą dobre, rzeczywiście ekologiczne ( bo to co robi np. Toyota wożąc surowce, samochody po całym świecie, to jednak takie ekofriendly nie jest) i będą wyglądały normalnie to jestem za.Bad-i - Sob 22 Sty, 2011
kamil napisał/a:
Nawet Evo, RS, STI w nowych wersjach będą hybrydowe.
Prosze napisz ze to byl jakis zart, jezeli tak faktycznie sie kiedys stanie to zostawie sobie GTka, Clio i Puga do smierci.Gaydek - Sob 22 Sty, 2011 O tym, że nowy RS ma być hybrydą też słyszałem. Jeden silnik napędza przód, drugi tył .kosmita - Sob 22 Sty, 2011
Gaydek napisał/a:
O tym, że nowy RS ma być hybrydą też słyszałem. Jeden silnik napędza przód, drugi tył
Jakoś tego nie widzę, mechaniczne rozwiązania wydają się najbardziej przewidywalne, choć niestety nie są eko i ciężko jest stopować elektroniką co jest coraz bardziej powszechne Bad-i - Sob 22 Sty, 2011
kosmita napisał/a:
Gaydek napisał/a:
O tym, że nowy RS ma być hybrydą też słyszałem. Jeden silnik napędza przód, drugi tył
Jakoś tego nie widzę, mechaniczne rozwiązania wydają się najbardziej przewidywalne, choć niestety nie są eko i ciężko jest stopować elektroniką co jest coraz bardziej powszechne
zamiast zrobic tam stały napęd 4x4, to beda wymyslac inne silniki - ZENUApcs - Nie 23 Sty, 2011 Landek akurat jest niekwestionowanym liderem w segmencie terenowym ...
ma 2giego najbardziej uterenowionego kompakt suva (freelander)
najlepszy pojazd klasyczny a zarazem terenowo uzytkowy (defender) - sama mechanika
najlepszy pojazd terenowo luksusowy (range) - mechaniko elektronika
i do tego nie produkuje nic innegokosmita - Nie 23 Sty, 2011
pcs napisał/a:
ma 2giego najbardziej uterenowionego kompakt suva
Tak z ciekawości, co jest pierwsze?M - Nie 23 Sty, 2011 Hybrydy to ślepy zaułek motoryzacji