Gdzieś znalazłem, że mk1 Rallye vs mk2 GTI = ~120kg.
Edit: ale nie wiem jaka jest różnica w masie samego silnika 8v a 16v.
Edit2: mk2 rallye vs mk2 GTI = ~85kg.Stf - Nie 10 Kwi, 2011
martin.h napisał/a:
Stf, napiszę teraz całkiem serio. Mnie nie stać na Clio, kupiłem Rallye bo zawsze podobał mi się ten samochód, nie rozumiem o co Ci chodzi z tą odbudową, gdybym chciał mieć nowy samochód to taki bym kupił.
Stf zrozum, każdy kupuje to na co go stać i co mu się podoba. Koniec. Kurfa. Kropka.
czy nie uważasz, że kupując takiego rejlaka po 200tyś km trzepania kajtków za 10tyś musisz się liczyć z poważnymi wydatkami na dzień dobry żeby bezpiecznie i sprawnie tym jeździć...i to nie są koszta 500-1000pln... na to Cię stać ?
Barejka napisał/a:
za 10k zl kupuje to rallye, ma juz krotka skrzynie, wkladam 16v, dolot wydech 2 cale, kubel, pasy jakis zawias moze nie profi, ale zawsze cos do tego mozna wyrwac jakies 4 r888 po kims wywalam srodek i zamykamy sie smialo w 10kzl za reszte kupujem gitare martinowi H
Barejka napisał/a:
za 10tys damy rade tak jak karku napisal na gratach z drugiej reki i bedzie to auto dajace duzo funu i nie ebdzie szkoda jak zepsuc lub uciekać w plot
czyli to co napisałem 2 strony temu ale jednak zakładasz że buda 15letniego auta po 200tyś kajtków nadaje się śmiało do upalania jak domniewam szybkie kilometry (z silnikiem 16v)... wg. Twoich wyliczeń masz rejlaka w zmęczonej budzie z fajnym zawieszeniem i silnikiem 16v 130-135KM. Czyli ani nie masz oryginał rejlaka - ani nie masz coś istotnie szybkiego w zdrowej budzie. po 2 stronie wyboru masz doinwestowane Borakowe saxo z bajerami, które Cię zniszczy w każdych warunkach pod każdym względem na amatorskich pojeżdżawkach. chcesz upalać w pucharze - masz opcję Badiego. generalnie za 15tyś można było jak wiemy zapodać zajebiste egzemplarze lekko modzonych 106 16v czy saxofonów 16v. żeby Cię pocieszyć - jak już wsadzisz te 20tyś w rejlaka i np. Ci się go odechce to wystawisz na allegro i każdy któy przyjdzie i zobaczy budę - będzie miał w dupie że masz w nim wodotryski za 10kpln...
Greg napisał/a:
Chyba jedyny sens jaki mógłbym zauważyć to niższa masa. Chyba, że ktoś ma sentyment do tej budy.
swapując na 16v z tego co mnie kiedyś uświadamiano dochodzi się do masy normalnych 16v... więc czy to ma sens ?Bonczek - Nie 10 Kwi, 2011 Jak to Janusz już gdzieś powiedział - po co to wszystko i tak wyjdzie tyle co STI
Miło się to czyta, ale trzeba jutro wstać. Dobranoc Greg - Nie 10 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
Greg napisał/a:
Chyba jedyny sens jaki mógłbym zauważyć to niższa masa. Chyba, że ktoś ma sentyment do tej budy.
swapując na 16v z tego co mnie kiedyś uświadamiano dochodzi się do masy normalnych 16v... więc czy to ma sens ?
Stef, ja nie mówię, że ma to jakiś wielki sens. Ale nie ma bata, minimalnie lżejsze na pewno będzie. Ale to pewnie ze ~20kg może, nie wiem. Kiedyś to rozkminiałem ale nie pamiętam co mi wyszło. Stf - Nie 10 Kwi, 2011
Bonczek napisał/a:
Jak to Janusz już gdzieś powiedział - po co to wszystko i tak wyjdzie tyle co STI
zajmij się sobą proszę. jeśli masz z czymś problem to napisz wprost bo szkoda mi czasu na twoje żałosne aluzje.
Greg napisał/a:
Stef, ja nie mówię, że ma to jakiś wielki sens. Ale nie ma bata, minimalnie lżejsze na pewno będzie. Ale to pewnie ze ~20kg może, nie wiem. Kiedyś to rozkminiałem ale nie pamiętam co mi wyszło.
hmm nie znam się na nich - to info zasłyszane kiedyś na naszym spocie i rozmowie właśnie o swapowaniu 16v do rallye.Bonczek - Nie 10 Kwi, 2011 Nie mam z niczym, ale chyba Ty masz z percepcją Barejka - Pon 11 Kwi, 2011 Michał, glownie chodzi CI o maske, przygladalem sie nie jednemu saxo 96-98 podlurznice ma zjedzone, a u mnie nawet nalotu brak
jesli chodzi o jazde to juz pisalem o tym 106 gti zrobione na 142km z krotka skrzynia jedzie jak moj, a ja mam tylko dolot, dokladam krotsza skrzynke i wydech i dymam go jak chcekubas - Pon 11 Kwi, 2011 Dobra dyskusja, swoją drogą zabezpieczenie antykorozyjne subar w porównaniu do peugeota z tych samych lat przemawia w 100% za francuzem.
Stf jakby mnie było stać to nie jeździłbym 21 letnim peugeotem tylko megane r26, clio sportem, twingo rs, saxo boraka ale nie każdego stać. Co do 1.3 rallye to za parę lat sztuka w oryginalnym super stanie może być dużo warta, no ale rozumiem że tutaj dyskusja o furze do upalania a nie o inwestycji kapitału.Stf - Pon 11 Kwi, 2011
kubas napisał/a:
Dobra dyskusja, swoją drogą zabezpieczenie antykorozyjne subar w porównaniu do peugeota z tych samych lat przemawia w 100% za francuzem.
czy ktoś tutaj sugeruje żeby kupić 15letnie subaru z przebiegiem 200tyś km ? dzizes....
kubas napisał/a:
Stf jakby mnie było stać to nie jeździłbym 21 letnim peugeotem tylko megane r26, clio sportem, twingo rs, saxo boraka ale nie każdego stać. Co do 1.3 rallye to za parę lat sztuka w oryginalnym super stanie może być dużo warta, no ale rozumiem że tutaj dyskusja o furze do upalania a nie o inwestycji kapitału.
kubas czytasz wyrywczo i powtarzasz to co napisał już martin. stać Was na kupno zajeżdżonego puga po kjs'ach za 10tyś z silnikiem 1.3 i wsadzanie w niego kolejnych 10... żeby jeździł jak 16v... zostając nadal w wytyranym pordzewiałym pudełku... zamiast od razu kupić auto ogarnięte, świeże, które zniszy tego typu wynalazki...
zapytam jeszcze raz. co jest fajnego w 15 letnim rallye po 200tyś km ...
- silnik 1.3 ?
- wytyrana buda ?
- zawieszenie ?
- skrzynia jedyna w swoim rodzaju?
piszecie o kwocie 10tyś pln. ja powiem inaczej. musiałbym mieć sporo luźnej kasy żeby nie zalażałoby mi na 10tyś coby je przeznaczyć na tego typu bazę wymagajacą pewnie gruntownej przebudowy/odbudowy.kubas - Pon 11 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
zapytam jeszcze raz. co jest fajnego w 15 letnim rallye po 200tyś km ...
to że już jest unikatowy i jeśli ktoś kocha francuskie samochody to chętnie widziałby go w swoim garażu Seryjny zadbany egzemplarz jest wart tych 10tys. I nie mówię o egzemplarzu jeżdżącym po kjs-ach
Silnik 1.3 jest bardzo fajny
Ja tu o zadbanym egzemplarzu a Ty przed oczami masz tylko wytyrane zardzewiałe paście...mi - Pon 11 Kwi, 2011
kubas napisał/a:
Stf napisał/a:
zapytam jeszcze raz. co jest fajnego w 15 letnim rallye po 200tyś km ...
to że już jest unikatowy i jeśli ktoś kocha francuskie samochody to chętnie widziałby go w swoim garażu
Pfffffff - o T16 mowa? kubas - Pon 11 Kwi, 2011
mi napisał/a:
kubas napisał/a:
Stf napisał/a:
zapytam jeszcze raz. co jest fajnego w 15 letnim rallye po 200tyś km ...
to że już jest unikatowy i jeśli ktoś kocha francuskie samochody to chętnie widziałby go w swoim garażu
Pfffffff - o T16 mowa?
Ty jesteś zakamuflowanym niemcem!!Stf - Pon 11 Kwi, 2011
kubas napisał/a:
to że już jest unikatowy i jeśli ktoś kocha francuskie samochody to chętnie widziałby go w swoim garażu Seryjny zadbany egzemplarz jest wart tych 10tys. I nie mówię o egzemplarzu jeżdżącym po kjs-ach
Silnik 1.3 jest bardzo fajny
Ja tu o zadbanym egzemplarzu a Ty przed oczami masz tylko wytyrane zardzewiałe paście...
15 letni rallye - zadbany egzemplarz po 200tyś km - brzmi jak 32letnia dziewica na odlotach...
czy unikatowy ? hmmm... w stanie w którym byś sobie tego życzył zapewne qbus - Pon 11 Kwi, 2011 Oj znajdują się czasami rodzynki
Które nie ma się co oszukiwać będą cholernie drogie w użytkowaniu ale chyba nikt teraz nie kupiłby sobie takiego samochodu jako jedynego?kubas - Pon 11 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
15 letni rallye - zadbany egzemplarz po 200tyś km - brzmi jak 32letnia dziewica na odlotach...