HydePark - megane coupe f7r vs xsara vts vs almera gti
EmerytRs2 - Nie 31 Lip, 2011 szczerze mówiać to poza kubełkami, nic nie jest w niej zrobione ...Barejka - Nie 31 Lip, 2011 szczeze to lepiej poszukac cos cywilnego i grzebac bo ta co misiek wkleil moze byc smietnikiem. Proponuje rozwazyc zakup 306 gti6 mocy starczy 6 bkrotkich biegow napewno zrobi swojePiTT - Nie 31 Lip, 2011
Misiek_lbn napisał/a:
http://moto.allegro.pl/megane-f7r-150-km-2-0-16-v-kjs-i1731478853.html
myślę że dobra cena do tego co zrobione, na początek w sam raz
to ta którą widziałem w ogłoszeniach a potem zniknęła jak się STF pytałsaxorulez - Nie 31 Lip, 2011 Bierz coś z XU10J4RS on board Jaco - Nie 31 Lip, 2011 przeczytałem tylko pierwszy post, i brałbym megane bo zawsze można mistrzowskiego zbudowac kit kara szymlorek - Nie 31 Lip, 2011 temat ewoluował grubo, zaczeło się od starych śmietników skończyło na sadevie za 30k
Skoro jest ot to dołoże swoją cegiełkę może jakies hondowskie 1.6 160hp, klasa pojemnosci nizej niz 2.0 moc ta sama, do tego zawsze to sensowniejsze niż megana coupe.
Żeby był jeszcze wiekszy ot 2.2T quattro w jakiejkowleik budzie! tani 4 pędny smietnik ktory sprawi mase frajdy z upalania. Napedy pancerne, skrzynia pancerna.qbus - Pią 12 Sie, 2011 http://rajdy.hoga.pl/giel...sprzedam+samochód+(sportowy)
Znajomy sprzedaje, nie zakatowane, raczej nie oszczedzane przy samochodzie.KarQ - Pią 12 Sie, 2011 Przeczuwa, że zaraz pojawi się nowy temat STFa pum - Pią 12 Sie, 2011 a potem kolejny "sprzedam" bo to nie jest evo? EmerytRs2 - Pią 12 Sie, 2011 to jest właśnie byłe auto kolegi zarejestrowanego w KRC. fur zbudowany na pewno bez oszczędzania. bo kolega do clio zamawia w k-tecu itd Stf - Pią 12 Sie, 2011 eeee mnie nie stać tera na takie rarytasy to nie jest ten model z kielc ?
ps. jak to rasta wspomniał na jakiś czas idę w kar ałdio i paula kalkbrennera Stacho - Sob 13 Sie, 2011 Szukać Megany zarzuci się czapke z f7p i będzie szła jak burzaRasputin - Sob 13 Sie, 2011 Lepiej kupić CC 700 do bujaki do pracy i zbierać na EVO.
Akurat inne rozwiązania to chyba pół środki w wykonaniu STF'a.
Bez sensu kombinować jak i tak nawet taka Megana nie zapewni Ci przyjemności z jazdy na poziomie STI/EVO B-Rey - Pon 15 Sie, 2011
Rasputin napisał/a:
Bez sensu kombinować jak i tak nawet taka Megana nie zapewni Ci przyjemności z jazdy na poziomie STI/EVO
To na pewno, bo to nie ta klasa
Co do silnika w Megane to moim zdaniem mamy większe szanse na ustrzelenie zdrowego F4R ze sporta niż F7R (silnika lub całej megany). Wiem, że F4R wchodzi plug&play do Megane I phII z silnikami serii K (np.K4J, K4M). Pod łapy z F5R (IDE) też powinien podejść. Myślę, że w kwestii wagowej F4R i F7R wychodzą podobnie (mogę się mylić).Stf - Pon 15 Sie, 2011 jak dla mnie f7r ma większy potencjał.
powtórzę się:
w serii od f4r różni się stopniem sprężania. 9.8 vs 11:1 (tym w clio sport niby robi się większą moc) ale...
... ale f7r ma głowę o większych zaworach/kanałach, która i tak nadaje się do obróbki bo jest śrenio ogarnięta...
podsumowując - f7r doprężając (tłokami/korbami) i obrabajiąc głowę teoretycznie powinniśmy wyjść znacznie powyżej serii f4r...i mamy lepszą bazę pod dalsze mody. żeby w f4r coś lepiej oganrąć musimy przerzucić głowę z f7r - i tym samym zmieniać dół silnika... czyli generanie wychodzi na to że lepiej zaczynać od f7r... ?
pozostaje jeszcze jedno "tanie" pytanie. jak wygląda głowa f7r - czy da się z niej zlizać coś mocniej - coby taniej doprężyć motor ?