GeKo - Pon 19 Wrz, 2011 Miniac, Z tym przełożeniem to chyba chodzi o to że to najkrótsze homologownane do hondy ta po jajku co była, chyba tylko ta jedna firma produkuje. A do EK4 ono nie jest homologowane nawet w Agr.
Miniac napisał/a:
btw3. czy ktoś widział co robi zawieszenie EP3 na Ohlinsie na dziurach?
Nie wiem, wiem tylko że skok tylnego amorka w EP3 jest bardzo mały przez to ta Honda słabo się nadaje do rajdów i bez profi zawiasu zwyczajnie się nie prowadzi.Greg - Pon 19 Wrz, 2011
Miniac napisał/a:
Greg napisał/a:
PS Widziałem Mini wczoraj w Białej - ładne koło. Ale Ciebie nie wypatrzyłem.
Stałem cały czas w zasięgu 10m - nawet na tym zdjęciu
To chyba akurat nie wtedy, kiedy się tam kręciłem. Albo jestem ślepy. Jaco - Pon 19 Wrz, 2011 Marku zostań przy clio ..zbieraj na zawias, przełożenie i szperunek Barejka - Pon 19 Wrz, 2011 Greg, tez mialem zajrzec, ale rano jeszcze mnie trzymalo Miniac - Pon 19 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
Nie wiem, wiem tylko że skok tylnego amorka w EP3 jest bardzo mały przez to ta Honda
słabo się nadaje do rajdów i bez profi zawiasu zwyczajnie się nie prowadzi.
Mały bumpsteer?
http://www.youtube.com/wa...etailpage#t=60sAnonymous - Pon 19 Wrz, 2011 kurde Miniac ,światopogląd mi niszczysz,zawsze myslałem ze type-r to zajebiste auto a tu takie jaja.Bad-i - Pon 19 Wrz, 2011 Troche nie wierze w to co czytam. Wiecie ile felix wlozyl w jego m3?
280 tys
Ja padlemCHRZANEK - Pon 19 Wrz, 2011 Patrząc na wyniki w rajdach dalej twierdzę że to zajebiste auto - tyle że trzeba sporo w ta zajebistość zainwestować.
Miniac: pytanie może obraźliwe dla kogoś takiego jak Ty, ale czy przygotowywałeś do rajdów lub wyścigów inne marki samochodów i czy widzisz jakąś konkurencję dla TYPE-R'a w kategorii 2,0 N/A ???
Słyszałem sporo opinii że ponoć Peugeot 206 RC jest sprzętem z podobnym potencjałem (przynajmniej silnikowo), tyle tylko że dostępność części w PL nieporównywalnie gorsza niż do Hondy.
Jakie masz zdanie na ten temat ???Bad-i - Pon 19 Wrz, 2011 [quote="CHRZANEK"
Słyszałem sporo opinii że ponoć Peugeot 206 RC jest sprzętem z podobnym potencjałem (przynajmniej silnikowo), tyle tylko że dostępność części w PL nieporównywalnie gorsza niż do Hondy.
Ale co dokładnie masz na myśli ???
że trzeba włożyć 2 x tyle kasy żeby osiągnąć ta samą moc na papierze ?
A może trzeba wsadzić 2 razy tyle ale efekt jest lepszy niż na maxa wydłubana honda ???
A przeniesienie napędu ?
Lepsze ale droższe? Droższe i gorsze ?
Bad-i prawde mówiąc i tak mnie nie stać, nie chce też wypytywać o "tajemnice" ale interesuje mnie czy fakt że w PL nie ma bata na CTR'y wynika z faktu że nikogo nie stać żeby zbudować konkurencyjny samochód, czy też nikt nie umie tego u nas zrobić, a może najzwyczajniej w świecie CTR jest aktualnie najlepszym samochodem w swojej klasie ???
Chce to wiedzieć żeby móc spokojnie spać Bad-i - Pon 19 Wrz, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
206tka wychodzi 2x wiecej niz ctr
Ale co dokładnie masz na myśli ???
że trzeba włożyć 2 x tyle kasy żeby osiągnąć ta samą moc na papierze ?
A może trzeba wsadzić 2 razy tyle ale efekt jest lepszy niż na maxa wydłubana honda ???
A przeniesienie napędu ?
Lepsze ale droższe? Droższe i gorsze ?
Bad-i prawde mówiąc i tak mnie nie stać, nie chce też wypytywać o "tajemnice" ale interesuje mnie czy fakt że w PL nie ma bata na CTR'y wynika z faktu że nikogo nie stać żeby zbudować konkurencyjny samochód, czy też nikt nie umie tego u nas zrobić, a może najzwyczajniej w świecie CTR jest aktualnie najlepszym samochodem w swojej klasie ???
Chce to wiedzieć żeby móc spokojnie spać
Nie stac ludzi na dobrego 206Miniac - Pon 19 Wrz, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Patrząc na wyniki w rajdach dalej twierdzę że to zajebiste auto - tyle że trzeba sporo w ta zajebistość zainwestować.
Może tak być. K20 z iVTEC jest wyjebiaszczy jeśli chodzi o połączenie wysokiego momentu z wysoką mocą. Do tego 6cio biegowa krótka skrzynia - dobry 'cross'.
Nie znam się na homolomo bo robie silniki i elektornikę, ale wydaje mi się, że jest masa lepszy aut, tylko ich u siebie nie widzę. Osobiście od EP3 wołałbym EK4 z silnikiem K20 lub chociażby z B20 jakie robimy na ponad 240KM (rekord 289 na Vpower), ale to chyba 'zakazane'. Jestem też mega fanem lekkich hond z wielowahaczem z przodu z hiper lekkim silnikiem SOHC (Dseria). Robimy z tym po wałku i wydechu okolice 160KM, ale z super płaskim momentem 15x Nm od 2tys obr. i dowolną konfiguracją przełożeń w cenie 300PLN za kompletną skrzynie. Osobiście mocno zajarany jestem właśnie Clio Sportem. Ten stary 2litrowy silnik ma bardzo fajny przebieg, a wymiary i zwrotność auta przewyższa EP3.
Jeździłem paroma wyścigowymi Clio Cup i jednym Super Production - naprawdę jeśli chodzi o wyścigi to 'szach-mat' dla Hondy, ale do rajdowania po wyrypie... wypada słabo.
Cytat:
Miniac: pytanie może obraźliwe dla kogoś takiego jak Ty
Kurde.. wyluzuj!
Cytat:
Słyszałem sporo opinii że ponoć Peugeot 206 RC jest sprzętem z podobnym potencjałem (przynajmniej silnikowo), tyle tylko że dostępność części w PL nieporównywalnie gorsza niż do Hondy.
Możliwe - ale niestety temat mi obcy.
Cytat:
Jakie masz zdanie na ten temat ???
Lubie MINI, a niegdyś GSI Greg - Pon 19 Wrz, 2011
Barejka napisał/a:
Greg, tez mialem zajrzec, ale rano jeszcze mnie trzymalo
Mnie też, dlatego przyjechałem na 14.30 i to jako pasażer. Ale ja mam tam chatę w Białej więc jest baza wypadowa. Bad-i - Pon 19 Wrz, 2011 Chrzanek, 206ka w dobrej specyfikacji jest o 2 razy drozsza nic CTR w n3 na full wypasie. Z moich informacji wiem ze takie CTR N3 kosztuje bardzo duzo a A7 to juz 150 tysi. Niestety 206 jest jeszcze drozsze ale jego funkcje podobno zabijajaMarek23 - Pon 19 Wrz, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
Marek23, to po rowie, to tylko aluminium Mareczku
Tam nie było żadnego uderzenia,nic. Mechanik specjalnie sprawdzil, no chyba,ze mi pokrzywa przez wlot mocowanie rozwalila.
Miniac napisał/a:
a wymiary i zwrotność auta przewyższa EP3.
Myslę,że clio robi wrażenie,że lepiej skręca. Tylna belka, uciekający tył, łatwiej skręcić nie bojąc sie o podsterowność. Natomiast czasowo nie uważam,żeby miał przewagę.
Ja nie szukam szybszego auta, tylko mniej awaryjnego. Wiem na ile mnie stać jeśli choś potrenuję i bedę mial krótkie ze szperą, aczkolwiek boję się tej awaryjności.
Miniac dzięki za wykład, pewno i tak zostanę z clio zbierając na przełożenie,szpere i jakiś rajd w przyszłym roku.
Z Barbórki Cieszyńskiej jednak rezygnuję, nie udźwignę tego finansowo.