Ryba - Pon 05 Mar, 2012 Jak mówisz poważnie, to tak na prawdę nie jest to takie trudne.
Rozpędzając motor do takiej prędkości, jest on niesamowicie stabilny - nie ma obaw.
Ale spoko, jak będzie z mlp. to możemy coś pooglądać.
Myślałeś już nad czymś ?Rasputin - Pon 05 Mar, 2012 Wielkie dzieki Rybson upomni sie o pomuka Ryba - Pon 05 Mar, 2012 Luz,
do tej kwoty nie ma się co patyczkować.
Trza odkręcić bak (dwa imbusy), i zobaczyć mocowania ramy pod bakiem.
Najlepiej dać komuś 5 dyszek, niech podjedzie i z Wami obczai.Bonczek - Pon 05 Mar, 2012 Ryba, coś tam pamiętam z roweru - pozbyłem się już myśli o supermoto idę w plastika Anonymous - Pon 05 Mar, 2012 jeszcze z 3 razy ci się zmieni Bonczek - Pon 05 Mar, 2012 Nie zmieni się już Ryba - Pon 05 Mar, 2012 Cebra siosty będzie ?
Czy czegoś będziesz szukał ?Bonczek - Pon 05 Mar, 2012 Zobaczę na jaki chajs się z nią dogadam, ale jak to na początek całkiem spoko plan moim zdaniem - napęd zmieniony, opony zmienione, po szlifie plastiki, lusterka i kierunki porobione, tłumik akrapovica, łożyska w główce nowe, klocki i płyn zmienione Pirania - Wto 06 Mar, 2012 istotnym atutem jest znajomość historii danego motocyklaBart - Wto 06 Mar, 2012 takM - Wto 06 Mar, 2012 Przecież historia każdego modelu jest na wikipedii, to nie problem.Pirania - Śro 07 Mar, 2012 jeśli w wikipedii piszą, że dany motocykl miał zmieniany silnik, albo zaliczył glebę czy dzwona to tak, to idealne źródło informacji... Bart - Śro 07 Mar, 2012 jak masz dostęp do wiki premium to takie rzeczy spokojnie można znaleźćBonczek - Śro 07 Mar, 2012 Bart w takim razie... PW Ryba - Wto 27 Mar, 2012