Trasa najlepsza na jakiej jezdzilem. W koncu mialem troche przyczepnosci. Ale w dalszym ciagu mocno trace na wyjsciach gdzie zbijam do 2jki bo musze sporo czekac i powoli wciskac gaz. Z niskich 3.16 pewnie zrobil bym wysokie 3.15 bo na pomiarze jeden luk mial rozwalone pacholki w tor jazdy. Na razie nie widze opcji na jakies mega zejscie z czasem jeszcze bardziej.
Po samym lotnisku zrobilem ok 140 km. Wyjezdzilem sie jak zadko kiedy.
zainwestowalbym w grubsze staby i jakis zawias aftermarketowy nawet. poprawa bedzie znaczna , bo przechyla sie to autko jak motorowka prawie olek - Pon 25 Cze, 2012 Kamill - Pon 25 Cze, 2012
buni napisał/a:
Kamill napisał/a:
Trasa najlepsza na jakiej jezdzilem. W koncu mialem troche przyczepnosci. Ale w dalszym ciagu mocno trace na wyjsciach gdzie zbijam do 2jki bo musze sporo czekac i powoli wciskac gaz. Z niskich 3.16 pewnie zrobil bym wysokie 3.15 bo na pomiarze jeden luk mial rozwalone pacholki w tor jazdy. Na razie nie widze opcji na jakies mega zejscie z czasem jeszcze bardziej.
Po samym lotnisku zrobilem ok 140 km. Wyjezdzilem sie jak zadko kiedy.
zainwestowalbym w grubsze staby i jakis zawias aftermarketowy nawet. poprawa bedzie znaczna , bo przechyla sie to autko jak motorowka prawie
Staby juz sa grube hr. Moge ew przod zwiekszyc napiecie bo jest regulowany. Sprezyny mam najtwadsze jakie znalazlem przy akceptowalnym obnizeniu ok 40 mm eibach sport. Jedyne co moge jeszcze podlubac to utwardzic amory bo jest teraz seryjny B8. Ale chce miec tez mozliwosc polatac w NMnP itp i nie wiem czy utwardzenie na max bedzie wtedy rozwiazaniem. Przyjade 7dmego sproboje jeszcze cos powalczyc rasta - Pon 25 Cze, 2012 pum - Pon 25 Cze, 2012 Buniemu udało się tak pojechać tylko dlatego że mu mówiłem z prawego co ma robić... inaczej nie dałby rady
a tak poważnie to kosmos. wielkie dzięki za możliwość przejażdżki na prawym.buni - Pon 25 Cze, 2012
Kamill napisał/a:
Staby juz sa grube hr. Moge ew przod zwiekszyc napiecie bo jest regulowany. Sprezyny mam najtwadsze jakie znalazlem przy akceptowalnym obnizeniu ok 40 mm eibach sport. Jedyne co moge jeszcze podlubac to utwardzic amory bo jest teraz seryjny B8. Ale chce miec tez mozliwosc polatac w NMnP itp i nie wiem czy utwardzenie na max bedzie wtedy rozwiazaniem. Przyjade 7dmego sproboje jeszcze cos powalczyc
Myslalem o jakims gwincie H&R. mozna wyrwac za ok 2k mysle
utwardzenie B8 w zekropolu daje rade.. ale na tor to bedzie za miekko .. chodz na NMNP bedize luxKamill - Pon 25 Cze, 2012 Dzieki Buni. BTW tasme do wydechu dostaniesz na allegro uzytkownik Web-Trade_ .
Wieczorem wrzuce kilka video min jak gonie focusy i m3 pum - Pon 25 Cze, 2012 Na początek ode mnie 2 przejazdy (jechane 1 po 2).
Miniac - Pon 25 Cze, 2012 Porównanie naszych onboardów to niezła ciekawostka. Dla mnie taka, że przez focus przez 80% trasy był szybszy od Mini i jest szybszy na prostych (tak tak STF ), a dla Ciebie pewnie będzie taka gdzie straciłeś 2sek pum - Pon 25 Cze, 2012 czekam jeszcze na oboardy Stf'a i będę patrzył gdzie traciłem. Grube błędy widzę tylko pytanie czy to są 2sek. na starcie też trochę tracę, bo nie ruszam pełną dzidą.
tyle, że ze Stf'em czy Ciachem jak ruszałem to od początku cisnąłem i nie pomogło roj - Pon 25 Cze, 2012 Pum, bardziej trzęsie jak się ogląda Twój onboard niż jak się jedzie na prawym, coś chyba zamocowanie gołpro do poprawki bo tak to aviomarin trzeba brać przed oglądaniem Kamill - Pon 25 Cze, 2012 Uchwyt Kenet Custom + samsung galaxy S+
3:15
328i vs m3 3.2 (lamianty, pusty środek, sportowy bak, boczki carbon itp)
roj - Pon 25 Cze, 2012
Kamill napisał/a:
Uchwyt Kenet Custom + samsung galaxy S+
3:15
+ czas liczony przez mamę
nie wiem czy pomiar homologowany Anonymous - Pon 25 Cze, 2012
roj napisał/a:
nie wiem czy pomiar homologowany
nie e... nie było karetki!roj - Pon 25 Cze, 2012
AleX_R53 napisał/a:
nie e... nie było karetki!
a obejrzałeś onboard do końca?
bo dowcip z karetką jest nieśmiertelny ale tu się ma nijak