To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dolot

M - Wto 06 Mar, 2007

O filtr powietrza nalezy dbac a nie sprawdzac stozek po 10 tysiach :D
Wszystko trzeba robic z głową :D

Michał - Wto 06 Mar, 2007

Mikson - generalnie , piszesz tak a na naszym forum jest chyba z 10 samochodów z takim wlasnie dolotem i tylko brudas łukasz zniszczył przez to silnik , ale to przrz swoje "nie chce mis ei sprawdzac co sie dzieje ze stozkeim od czasu jak go założyłem" to nie jest wina filtra/stozka, trzeba poprostu dbać i tyle.
A na sr.pl to niech piszą, ze megane 2.0 wciaga lage badiego i inne bzdety.

M - Wto 06 Mar, 2007

Nie kłóćcie się chłopaki bo zmienie domene na pl :D
Anonymous - Wto 06 Mar, 2007

Michał
kiedys forum street bylo bardziej klarowne, teraz pisza tam sami gowniarze z mlekiem pod nosem, o wciaganiu fiatow i syrenek

oczywiscie o wszystko trzeba dbac, sam mam wkladke :) a kupilem ja po to bo ma wieksza zywotnosc ale nie wiem czy cos poprawia moze poza dzwiekiem,
ale nie zrobil bym sobie rury ktora zasysa powietrze z miejsca po halogenie albo z nadkola jak to robia specjalisci :) bo szkoda mi silnika

pozdr

saxorulez - Śro 07 Mar, 2007

mikson napisał/a:
jak to robia specjalisci


no ale tak robią specjalisi prawdziwi..
popatrz na silniki w BTCC

Anonymous - Śro 07 Mar, 2007

sa tacy co skorzystaja z takiego rozwiazania, prosze bardzo twoj silnik :)
ja nie bede ryzykowal dla nie wiem ilu koni 2-3? swojego silnika

M - Śro 07 Mar, 2007

Mikson - seryjny dolot jest bardzo restrykcyjny zazwyczaj... jak smigasz serią to Cie rozumiem ale zeby wyrwać mocniejsze osiągi trzeba coś poświęcic.
Rasowanie aut to nie jest wyjazd felicją 1.3 w niedziele do kosciola oraz dwa razy do roku w trase na wielkanoc i boze narodzenie ;)

BaRtO_206GT - Śro 07 Mar, 2007

mikson napisał/a:
ale nie zrobil bym sobie rury ktora zasysa powietrze z miejsca po halogenie albo z nadkola jak to robia specjalisci :) bo szkoda mi silnika pozdr


ja tak mam :D wczesniej mialem spod zderzaka.. raz na miesiac czyszcze sobie stozek, wszystko sprawdzam czy jest ok.. z racji tego ze jest rzezba to zawsze moze byc cos nie tak, ale nigdy przez to zadnych problemow nie mialem.

Anonymous - Śro 07 Mar, 2007

jezeli nie miales problemow to gratuluje, gorzej jak kupisz autko kore mialo takie cudo zalozone i koles zrobil na tym 50tys potem zalozyl serie i sprzedaje, :) wtedy jest mniej milo :)
Michał - Śro 07 Mar, 2007

http://www.allegro.pl/ite...powy_dolot.html
niezła jazda. za 400 zeta . Ide do castoramy i kupuje takie rurexy + jakis stożek

saxorulez - Śro 07 Mar, 2007

wygląda na używny
Vlodarsky - Śro 07 Mar, 2007

nie podoba mi się to... ja będe kombinował jednak stożek w prawie seryjnej puszce.
Czy lepiej zrobić doprowadzenie powietrza z nadkola ? czy lepiej z przodu żeby wpadało z pędem ?? a może dwa doprowadzenia powietrza bo tak też moge ? da radę coś takiego ?

M - Śro 07 Mar, 2007

Tak, to bardzo dobry pomysl.
Zrob tak zeby silnik nie dostal ani grama cieplego powietrza z komory a za to mogl swobodnie zasysac z przedniej sciany samochodu (wazne) sumą powierzchni mniej wiecej dwa razy wieksza niz rura do przepustnicy.

Vlodarsky - Śro 07 Mar, 2007

eM napisał/a:
Tak, to bardzo dobry pomysl.
Zrob tak zeby silnik nie dostal ani grama cieplego powietrza z komory a za to mogl swobodnie zasysac z przedniej sciany samochodu (wazne) sumą powierzchni mniej wiecej dwa razy wieksza niz rura do przepustnicy.

Ja mam puszkę na dole przy chłodnicy i mam blisko do nadkola a mogę też z góry z wlotu pociągnąć. Czyli dwa doloty do puszki to dobry idea ? :) normalnie się za to niedługo wezme :)

dzik - Czw 08 Mar, 2007

Vlodarsky napisał/a:

Ja mam puszkę na dole przy chłodnicy i mam blisko do nadkola a mogę też z góry z wlotu pociągnąć. Czyli dwa doloty do puszki to dobry idea ? :) normalnie się za to niedługo wezme :)


Ja proponuje takie rozwiazanie, bierzesz drugi czujnik temperatury powietrza i wpinasz w niego wtyczke z kompa, zamiast do wlasciwego, niech wisi sobie gdzies. Podpinasz sie miernikiem w czujke w dolocie i sprawdzasz rozne rozwiazania. Jaka jest temperatura w korku, jaka podczas jazdy itp.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group