To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Prośba do Krakusów

Bart - Śro 01 Sie, 2012

MX5 da więcej radości niż jakikolwiek Civ.
Anonymous - Śro 01 Sie, 2012

szkoda ze w mx5 są tylko jakies słabowite silniczki
M - Śro 01 Sie, 2012

Chyba ten 1.8 to jakoś już jedzie?
Barejka - Śro 01 Sie, 2012

rabi niby dorosły chłop a kombinujesz jak czesiek. trzymaj się jednego a nie zmieniasz codziennie na inne auto. jak civic to ep3 ja nad takim myślę chyba w miarę bez awaryjny i czasami coś można nim pojechać szybciej :)
Michał - Śro 01 Sie, 2012

M napisał/a:
Chyba ten 1.8 to jakoś już jedzie?

nie, kompletnie

M - Śro 01 Sie, 2012

Michał napisał/a:
M napisał/a:
Chyba ten 1.8 to jakoś już jedzie?

nie, kompletnie

kurcze, 1.8 140koni? Przecież mx nie waży wiele

mi - Śro 01 Sie, 2012

o szyt - nie byłem świadom powagi sytuacji. To serio nie jedzie:
http://www.zeperfs.com/match211-620-324-173.htm

...ale pozostaje jeszcze radość z jazdy - nie wiem, czy tylnonapędowa (tak, tak!) i zacnie wyważona mx5 nie jest przyjemniejsza w obyciu niż szybsze od niej hothecze. To już pytanie do Rabanbaranta. No i kwestia priorytetów - czy chodzi o kręcenie czasów, czy lepiej dojechać nieco wolniej, za to z szerszym bananem na ryju.



(ale mx5? Nieeeeeeee...)

M - Śro 01 Sie, 2012

mi napisał/a:
o szyt - nie byłem świadom powagi sytuacji. To serio nie jedzie:
http://www.zeperfs.com/match211-620-324-173.htm

...ale pozostaje jeszcze radość z jazdy - nie wiem, czy tylnonapędowa (tak, tak!) i zacnie wyważona mx5 nie jest przyjemniejsza w obyciu niż szybsze od niej hothecze. To już pytanie do Rabanbaranta. No i kwestia priorytetów - czy chodzi o kręcenie czasów, czy lepiej dojechać nieco wolniej, za to z szerszym bananem na ryju.



(ale mx5? Nieeeeeeee...)

To są moim zdaniem zupełnie inne tematy z innej szuflady

Takim mx po zdjęciu dachu po prostu - Carpe diem podróżowania
Hacz = tanie dłubanie i upalanie
Najlepiej mieć dwa, i jeszcze bmkę do pojechania na wakacje :lol2:

Bart - Śro 01 Sie, 2012

Rabar, wyjście jest jedno:










































mi - Śro 01 Sie, 2012

M napisał/a:
mx po zdjęciu dachu po prostu - Carpe diem podróżowania

tak, ale przy upalaniu jakoś powinno dawać radę. Tu i ówdzie mx5 się ścigają, gratów do tego jest trochę...

M napisał/a:
Hacz = tanie dłubanie i upalanie

niby tak, ale dłubanie htb to trochę rzeźba w kupie - niby wszystko fajnie, niby będzie to szybkie i żwawe... Ale z jednej strony wciąż będzie tylko małą popierdółką ze zbyt małym rozstawem osi, źle rozłożoną masą, za dużą wysokością, z drugiej nie będzie już miało uniwersalności hotheczbekowej. Ja drugi raz bym tą drogą nie szedł. Choć oczywiście potencjał jest, a i na imprezach można czasy wykręcić konkretne.

...no i jeszcze jest E36 jakieś mocne, ale tu Rabarbarabarababarabarbabrararabababrarbaaraba pewnie wie najlepiej jak jest z radością, kosztami i potencjałem. Bo M3 to pewnie w 93% inna bajka.

W każdym razie moja refleksja po zrobieniu codziennym 20 tkm kabrioletem rwd jest taka: frajda na co dzień (miast męczenia się w drugim samochodzie z myślą "a co mi zrobisz, ja w garażu mam fajniejsze auto niż Ty"), frajda w weekendy (na torze radość jest - moim zdaniem - nieporównywalna do fwd, a i na czasy nie narzekam, choć nigdy nie było to dla mnie priorytetem), koszty też są na akceptowalnym poziomie (samochód pali mniej więcej tyle, ile aven czy corolla z tym silnikiem, część części też jest wspólna, tylko eksploatacyjne wymiany - pierścienie, panewki i tam takie - wychodzą dość drogo, ale MX5 chyba nie ma tego problemu).



Reasumując - szedłbym w Sienę, bez chwili wahania!

Barejka - Śro 01 Sie, 2012

A może mr2? :)
M - Śro 01 Sie, 2012

Na ulezu 2011 typek seryjnym mxem robil czas na poziomie zdlubanego hatcha z zawiasem i o 50 wiecej.
Ogolnie cabrio na plus maja konstrukcje bo zamaist duzej masy dachu maja wzmocnienie dolne karoserii i jest to spora przewaga - rozlozenie i transfer mas

Anonymous - Śro 01 Sie, 2012

no i huy,bedzie jak Bart juz dawno przewidział-biere sienne!!!
mi - Śro 01 Sie, 2012

M napisał/a:
Ogolnie cabrio na plus maja konstrukcje bo zamaist duzej masy dachu maja wzmocnienie dolne karoserii i jest to spora przewaga - rozlozenie i transfer mas

za to bez klatki trochę strach napinać...

M - Śro 01 Sie, 2012

mi napisał/a:
M napisał/a:
Ogolnie cabrio na plus maja konstrukcje bo zamaist duzej masy dachu maja wzmocnienie dolne karoserii i jest to spora przewaga - rozlozenie i transfer mas

za to bez klatki trochę strach napinać...

Chyba był rollbarek ale nie pamietam...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group