Mick - Sob 14 Maj, 2011 Właśnie Badi zniknął z wyników...Koto - Sob 14 Maj, 2011
martin.h napisał/a:
speed555 napisał/a:
Na OS8 Tomala w Saxo 4ty w generalce Miszcz
Tylko czekać na bardziej techniczne rajdy
Obstawiam, że nie będzie już lepiej...
Marek szkoda, oby ten limit pecha się już wyczerpał. Polskie DC nie chce miec swojego Blocka? Przem_106 - Sob 14 Maj, 2011 Co do Tomali, to czy on jechał tym samym autem co w zeszłym sezonie? Jaka to dokładnie specyfikacja? Silnik, skrzynia, zawias? Drugim z bohaterów jest Janowski w Astrze. Nie dal się C2-kom i był zawsze w czołówce.
Marek/Mick - będzie dobrze!Jacek - Sob 14 Maj, 2011
Marek23 napisał/a:
Cytat:
równowaga w przyrodzie musi być, nikomu źle nie życzę i niech się wiedzie ale kolejna nauczka na przyszłość że na drucie się nie pojedzie...
bezkarnie nikomu nie ujdzie!
Jesteś idiotą Czajka. Na ten rajd przyjechałem z pełnym serwisem,w tym z człowiekiem który o mechanice rajdowej wie 10 razy tyle co Ty na temat rysowania zwierząt dla dzieci.
Awarii uległa elektryka wokoło pedału gazu, bez całej wiązki nie do usunięcia.
Przepustnice z gazem wymieniono w 10 minut. Drutem to masz rysy twarzy malowane idioto.
jakoś mi cię nie żal...M - Sob 14 Maj, 2011 Poziom panowie poziom Jacek - Sob 14 Maj, 2011
M napisał/a:
Poziom panowie poziom
trzeba było walić głową w mur kiedy indziej ziom, a nie teraz!
kończę tę frajerską sagę.
opatrzność boska niech czuwa.GeKo - Sob 14 Maj, 2011
Koto napisał/a:
Na OS8 Tomala w Saxo 4ty w generalce
Zawsze mówiłem że fura Badiego nadaje się żeby iść o generalkę. Skoro Tomali robiła czasy w top 10 to Badiego spokojnie do TOP 5 da się wbić.Przem_106 - Sob 14 Maj, 2011
Koto napisał/a:
Na OS8 Tomala w Saxo 4ty w generalce
Zawsze mówiłem że fura Badiego nadaje się żeby iść o generalkę. Skoro Tomali robiła czasy w top 10 to Badiego spokojnie do TOP 5 da się wbić.
Przem_106 napisał/a:
Co do Tomali, to czy on jechał tym samym autem co w zeszłym sezonie? Jaka to dokładnie specyfikacja? Silnik, skrzynia, zawias? .
106 - Sob 14 Maj, 2011 jestem juz...
zajebi.sty rajd... super zabawa od samego poczatku do konca
naprawy auta przed odcinkami... na pkcach... w strefie.... po pkcach bezcenne....
ale meta jest
niestety silnik ktory byl szykowany na ten rajd rozpadl sie w czwartek przed rajdem
i wystartowalismy na kupionym "na zlomie" silnku niewiadomego pochodzenia....
na poczatku bylo ze 120-130KM... w polowie rajdu silnik juz palil na 3 cylindry..
+ 21 minut spoznien na pkc = +3.30 kary...
mimo to wg brata Bad-iego po dlugiej szutrowej prostej skladajac sie do 2P na asfalt
polozylismy caly rajd na kolana
marka szkoda
mick jakis bardzo zestresowany byl
bad-iemu gratuluje rozwaznej i szybkiej jazdy. 106 bartka idzie wsciekle...
naprawde fura do walki o miejsca w generalce. ma potencjal. napedza sie az milo.
marek vlodarsky - jak zawsze usmiechniety i pozytywnie nastawiony
tu my w trakcie odcinka specjalnego wypchalismy sie ze startu za strefe...
szybki serwis na odcinku ... i sruuuuuuu dalej
jak cos nam sie udalo pojechac to wygladalo to np tak:
ps. dobrze ustawiony proflex wymiataKuner - Nie 15 Maj, 2011 A ja się załamałem. Wczoraj chodziłem w ciemnych okularach by nie widac było łez w oczach. Odechciało mi się wszystkiego generalnie.
Nowy, nie regenerowany a nowy alternator się rozpieprzył i aż nam akumulator wysadziło.EmerytRs2 - Nie 15 Maj, 2011
spoko odbijesz sobie następnym razem
gratki dla wszystkich za podjecie walkiŁukaszS3 - Nie 15 Maj, 2011
Przem_106 napisał/a:
Co do Tomali, to czy on jechał tym samym autem co w zeszłym sezonie? Jaka to dokładnie specyfikacja? Silnik, skrzynia, zawias?
Tak to to samo auto
Silnik to samo, skrzynia ta sama ze szparą Quife'a zawias tylko jakiś pożyczony podobno jakiś podrobiony czy przerobiony OLHINS... Nie mylić z HPBad-i - Nie 15 Maj, 2011 Człowiek wypił drinal, odespał, to i napisać coś może.
Rajd bardzo fajny, mimo duzego stresu przed samym BK i pozniej pierwszym odcinkiem mozna go zaliczyc do udanych. Przede wszystkim mimo drobnych problemow dojechalismy do mety. Zalozenie bylo bardzo proste, bez wiekszych przygod aby ukonczyc i liczyc na to ze w samochodzie nic sie nie stanie.
Oczywiscie przygody byly, na OS7 wydawalo mi sie ze strzelilem falstart i zaraz po chcialem to odrobic. NIe trzeba bylo dlugo czekac bo jakies 300 metrow dalej strzeliłem lewym przodem na wyrypie i kierownica zaczela tak walic ze nie moglem jechac wiecej niz 130 na odcinku. Nie wiem jak ale na nastepnym odcinku bylo juz OK
Patrząc na 306 Mikołajczyk/Rozkrut i to jak wchodza w zakrety na dojazdowkach - stwierdzilem ze chyba moj pug musi byc z 10 cm szerszy zeby nawet tak probowac.
Ale pozniej na strefie widzac zawias Damiana Tomali (i znajac jego czasy) uznalem ze widocznie sie da nawet szybciej
Oczywiscie Damiana troche postraszylem, ze wzgledu na to ze mielismy serwis zderzak w zderzak to podpatrzylem co On tam ma powkladane i powiedzialem Mu zeby sie szykowal na BK2 bo ma auto nie zgodne z homo i to widac od razu. Oczywiscie to byl taki brudny zart bo Damian to bardzo przyjemna osoba.
Wynik zrobil mega, w szoku jestem mozna Saxo wykrecic taki wynik - tym bardziej jadac na 14"ce.
Tak sobie pomyslalem ze chyba trzeba u mnie w pugu lepiej wyregulowac zawias bo na tych szybkich partiach (podbiciach) tyl zyl swoim zyciem i kilka razy sie ratowalismy.
Marka i Micka tak samo mi szkoda jak 106go. Domyslam sie co czuli bo nie raz mialem to samo. Chociaz musze przyznac ze Bartek mimo problemow jak zwykle byl usmiechniety i razem z kierowca cieszyli sie z kazdego przejechanego km.
Aha i jeszcze sie odniose do kolegow (nie z forum), podobno Rudolf niezle darl na odcinkach ale ze wzgledu na 3 minuty w rowie pogrzebal sobie jakis tam wynik.
Loczek podobno z duza rezerwa - ale i tak dosc szybko. W sumie to byl pierwszy raz w nowym aucie, bez zadnego kilometra testow itd.....
No i podsumowujac - rajd fajny, szybki, mimo wszystko bardzo ciekawy i uczący.
Dziekuje wszystkim za pomoc - bo bylo kilka rzeczy ktore dzieki Mickowi i Markowi udalo sie ogarnac.Michał - Nie 15 Maj, 2011 fajnie ze dojechałeś byku
Szkoda mi Marasa strasznie106 - Nie 15 Maj, 2011
Bad-i napisał/a:
Tak sobie pomyslalem ze chyba trzeba u mnie w pugu lepiej wyregulowac zawias bo na tych szybkich partiach (podbiciach) tyl zyl swoim zyciem i kilka razy sie ratowalismy.
w 306 jarek KLIKAL zawieszeniem w czasie rajdu... pod koniec doszedl
praktycznie do perfekcyjnego nastawu.
na os9 byl taki 5-P podbija.. na zapoznaniu (paskiem w gnoju) przy 60 km/h
auto wybijalo w powietrze... na rajdzie przeszlismy to nie czujac zadnego podbicia.
to co mowilem ze damian mial chyba jakas awarie... to bylo po starcie tego odcinka
gdzie stalismy tuz za strefa... wystartowal 150 prostej pozniej ta szykana... w polowie
tej 150tki lewarek zostal mu w rece... wbil na sile i poszedl dalej