To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Moto nowości, plotki, ploteczki

Bonczek - Pią 07 Gru, 2012

Dokładnie + silnik z Toyoty z przepalonymi tłokami :rotfl:
M - Pią 07 Gru, 2012

Nie wiem czy było ale
:o

http://www.auto-motor-i-s...w-gamie,13982,6

Bonczek - Pią 07 Gru, 2012

Nie wiem czy było ale lekki problem z silnikiem :rotfl:


M - Pią 07 Gru, 2012

Co to jest?
GeKo - Pią 07 Gru, 2012

Bonczek napisał/a:
GeKo napisał/a:
Co sądzą nasze eksperty o tym. Możliwe czy fake?





Tu wyjaśniona teoretyczna zasada działania
http://www.rtugroup.com/animation
http://pl.wikipedia.org/w...na_adiabatyczna

Czyżby Słowacka "Arinerra" ;)


Przypominają mi się laboratoria z budowy silników na 4-tym roku :wall:


No ale na ile to możliwe?, czy to po prostu szum medialny na wyciągnięcie hajsu. Chociaż wygląda wszystko dużo bardziej profi niż u naszych superfachowców od Arrinery.

Bonku to nie może być Honda :D

M - Pią 07 Gru, 2012

GeKo napisał/a:
Bonczek napisał/a:
GeKo napisał/a:
Co sądzą nasze eksperty o tym. Możliwe czy fake?





Tu wyjaśniona teoretyczna zasada działania
http://www.rtugroup.com/animation
http://pl.wikipedia.org/w...na_adiabatyczna

Czyżby Słowacka "Arinerra" ;)


Przypominają mi się laboratoria z budowy silników na 4-tym roku :wall:


No ale na ile to możliwe?, czy to po prostu szum medialny na wyciągnięcie hajsu. Chociaż wygląda wszystko dużo bardziej profi niż u naszych superfachowców od Arrinery.

Bonku to nie może być Honda :D

Grzegorzu jak to dokładnie działa bo z tego schematu nic nie rozumiem.
w silniku benzynowym 80% energii idzie na zmarnowanie - jak odzyskasz część z tego chociaż to jesteś do przodu.

Anonymous - Pią 07 Gru, 2012

Bonczek napisał/a:
Nie wiem czy było ale lekki problem z silnikiem :rotfl:

Obrazek



Google w 5sekund ;]

Cytat:
Talent ludzki nie zna granic, Honda Civic brała „trochę wody”, to co zobaczyliśmy przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Kawa na korku oleju? Tutaj mamy istny pudding w pokrywie zaworów :) Nie lubimy!

Bart - Pią 07 Gru, 2012

w Bytomiu tak wygląda tiramisu
GeKo - Pią 07 Gru, 2012

M, Wchodziłeś na stronkę czytałeś opis i schemat?
Generalnie z tego co ja tam widzę to schładzają powietrze zassyne do jakiś bardzo niskich wartości i dobra izolacja miedzy zimną a ciepłą stroną turbo. plus jakiś ich kolektor ssący i inne patenty i bardzo wysoka wartość doładowania, to akurat da moc, ale w jaki sposób tempertaura spalin jest tak niska i niskie zuzycie paliwa.

M - Pią 07 Gru, 2012

GeKo napisał/a:
M, Wchodziłeś na stronkę czytałeś opis i schemat?
Generalnie z tego co ja tam widzę to schładzają powietrze zassyne do jakiś bardzo niskich wartości i dobra izolacja miedzy zimną a ciepłą stroną turbo. plus jakiś ich kolektor ssący i inne patenty i bardzo wysoka wartość doładowania, to akurat da moc, ale w jaki sposób tempertaura spalin jest tak niska i niskie zuzycie paliwa.

Opisu nie, tylko schemat z którego niewiele rozumiem. Gdzie jest opis?

Kamill - Pią 07 Gru, 2012

Bart napisał/a:
w Bytomiu tak wygląda tiramisu

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Bonczek - Pią 07 Gru, 2012

Tak Honda, dekiel zaworowy od spodu ;)

No teoretycznie jest to możliwe ale nikt tego nie robi - teoretycznie dużo rzeczy jest możliwych, ale się ich nie robi bo:
a) w praktyce są niemożliwe z powodów, których naukowcy nie są w stanie nazwać
b) troszkę bardziej spiskowo, ktoś by tracił pieniądze gdyby istniał darmowy substytut

;)

GeKo - Pią 07 Gru, 2012

M napisał/a:
GeKo napisał/a:
M, Wchodziłeś na stronkę czytałeś opis i schemat?
Generalnie z tego co ja tam widzę to schładzają powietrze zassyne do jakiś bardzo niskich wartości i dobra izolacja miedzy zimną a ciepłą stroną turbo. plus jakiś ich kolektor ssący i inne patenty i bardzo wysoka wartość doładowania, to akurat da moc, ale w jaki sposób tempertaura spalin jest tak niska i niskie zuzycie paliwa.

Opisu nie, tylko schemat z którego niewiele rozumiem. Gdzie jest opis?


Po lewej stronie klikasz RTU Engine i przy każdym elemencie jest Info, lub z adresu wycinasz animation i na stronce, a po polsku w wikipedii "przemiana adiabatyczna"

http://www.rtugroup.com/r...diabatic-engine

M - Pią 07 Gru, 2012

Ja przemiane adiabatyczną to doskonale znam, znam już chyba wszystkie obiegi, tylko zastanawiam się jak to wykorzystali w praktyce.
M - Pią 07 Gru, 2012

Już rozumiem jak to działa.
Ciekawe czy to jest prawdziwe, jeśli by było to rewolucja w motoryzacji byłaby faktem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group