Przypominają mi się laboratoria z budowy silników na 4-tym roku
No ale na ile to możliwe?, czy to po prostu szum medialny na wyciągnięcie hajsu. Chociaż wygląda wszystko dużo bardziej profi niż u naszych superfachowców od Arrinery.
Przypominają mi się laboratoria z budowy silników na 4-tym roku
No ale na ile to możliwe?, czy to po prostu szum medialny na wyciągnięcie hajsu. Chociaż wygląda wszystko dużo bardziej profi niż u naszych superfachowców od Arrinery.
Bonku to nie może być Honda
Grzegorzu jak to dokładnie działa bo z tego schematu nic nie rozumiem.
w silniku benzynowym 80% energii idzie na zmarnowanie - jak odzyskasz część z tego chociaż to jesteś do przodu.Anonymous - Pią 07 Gru, 2012
Talent ludzki nie zna granic, Honda Civic brała „trochę wody”, to co zobaczyliśmy przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Kawa na korku oleju? Tutaj mamy istny pudding w pokrywie zaworów Nie lubimy!
Bart - Pią 07 Gru, 2012 w Bytomiu tak wygląda tiramisuGeKo - Pią 07 Gru, 2012 M, Wchodziłeś na stronkę czytałeś opis i schemat?
Generalnie z tego co ja tam widzę to schładzają powietrze zassyne do jakiś bardzo niskich wartości i dobra izolacja miedzy zimną a ciepłą stroną turbo. plus jakiś ich kolektor ssący i inne patenty i bardzo wysoka wartość doładowania, to akurat da moc, ale w jaki sposób tempertaura spalin jest tak niska i niskie zuzycie paliwa.M - Pią 07 Gru, 2012
GeKo napisał/a:
M, Wchodziłeś na stronkę czytałeś opis i schemat?
Generalnie z tego co ja tam widzę to schładzają powietrze zassyne do jakiś bardzo niskich wartości i dobra izolacja miedzy zimną a ciepłą stroną turbo. plus jakiś ich kolektor ssący i inne patenty i bardzo wysoka wartość doładowania, to akurat da moc, ale w jaki sposób tempertaura spalin jest tak niska i niskie zuzycie paliwa.
Opisu nie, tylko schemat z którego niewiele rozumiem. Gdzie jest opis?Kamill - Pią 07 Gru, 2012
Bart napisał/a:
w Bytomiu tak wygląda tiramisu
Bonczek - Pią 07 Gru, 2012 Tak Honda, dekiel zaworowy od spodu
No teoretycznie jest to możliwe ale nikt tego nie robi - teoretycznie dużo rzeczy jest możliwych, ale się ich nie robi bo:
a) w praktyce są niemożliwe z powodów, których naukowcy nie są w stanie nazwać
b) troszkę bardziej spiskowo, ktoś by tracił pieniądze gdyby istniał darmowy substytut
GeKo - Pią 07 Gru, 2012
M napisał/a:
GeKo napisał/a:
M, Wchodziłeś na stronkę czytałeś opis i schemat?
Generalnie z tego co ja tam widzę to schładzają powietrze zassyne do jakiś bardzo niskich wartości i dobra izolacja miedzy zimną a ciepłą stroną turbo. plus jakiś ich kolektor ssący i inne patenty i bardzo wysoka wartość doładowania, to akurat da moc, ale w jaki sposób tempertaura spalin jest tak niska i niskie zuzycie paliwa.
Opisu nie, tylko schemat z którego niewiele rozumiem. Gdzie jest opis?
Po lewej stronie klikasz RTU Engine i przy każdym elemencie jest Info, lub z adresu wycinasz animation i na stronce, a po polsku w wikipedii "przemiana adiabatyczna"
http://www.rtugroup.com/r...diabatic-engineM - Pią 07 Gru, 2012 Ja przemiane adiabatyczną to doskonale znam, znam już chyba wszystkie obiegi, tylko zastanawiam się jak to wykorzystali w praktyce.M - Pią 07 Gru, 2012 Już rozumiem jak to działa.
Ciekawe czy to jest prawdziwe, jeśli by było to rewolucja w motoryzacji byłaby faktem.