OSKAR - Pon 14 Gru, 2009 Bart film spoko,ale w filmie pitta chodzi o coś innego i ma inne przesłanie.
Większość z nas zna ten temat i już ma go powoli dość tego alko-narko klimatu,ale jest jeszcze cala masa nowych i świeżych kierowców którzy muszą to oglądać.
Bo inaczej naoglądają się czegoś takiego jak ty wrzuciłeś,a skutki i tak będą takie jak w filmie wyżej.saxorulez - Pon 14 Gru, 2009 KonradMK, OSKAR, martin.h,
Dp ma maega gruba uszczelkę odprężającą w ofercie, ot tyle sekretu + mocne śruby i trzyma się to kupy jak widać.martin.h - Pon 14 Gru, 2009
saxorulez napisał/a:
KonradMK, OSKAR, martin.h,
Dp ma maega gruba uszczelkę odprężającą w ofercie, ot tyle sekretu + mocne śruby i trzyma się to kupy jak widać.
Ale tam są seryjne korby i tłoki, a uszczelka tylko odpręża silnik, a nie powoduje, że wzrasta jego wytrzymałość.Jaco - Pon 14 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
saxorulez napisał/a:
KonradMK, OSKAR, martin.h,
Dp ma maega gruba uszczelkę odprężającą w ofercie, ot tyle sekretu + mocne śruby i trzyma się to kupy jak widać.
Ale tam są seryjne korby i tłoki, a uszczelka tylko odpręża silnik, a nie powoduje, że wzrasta jego wytrzymałość.
no ale to chyba na jedno wychodzi , uszczelka odpręża silnik dzięku czemu nie jest obciązony aż tak mocno żeby trzeba było zakuwać...
EDIT.. pozostaje pytanie dlaczego przy takim projekcie ktoś nie poszedł w kute elementy..Vlodarsky - Pon 14 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
odpręża silnik
co ma bezpośredni wpływ na żywotność korb...pP - Pon 14 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
martin.h napisał/a:
odpręża silnik
co ma bezpośredni wpływ na żywotność korb...
i częstotliwość wizyt u Marka Barejka - Pon 14 Gru, 2009 Jaco, bo korby i tloki swoje kosztuja, a moze kupno drugiego silnika to koszt kupna silnika od poloneza w polsce martin.h - Pon 14 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
martin.h napisał/a:
odpręża silnik
co ma bezpośredni wpływ na żywotność korb...
Fakt. Pewnie gdyby nie ta uszczelka to jebłoby to przy pierwszym odpaleniu. Ale mimo wszystko żywotność takiego silnika spadnie, nawet pomimo tej uszczelki. Odlewane elementy mają swoją wytrzymałość i prędzej czy później powiedzą papa. Pytanie kiedy?
A pozatym to jest turbo, tutaj takie części jak korby czy panewki pracują w cięższych warunkach niż w wolnossącym aucie o podobnej mocy i bardziej łagodnym wykresie.Vlodarsky - Pon 14 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Fakt. Pewnie gdyby nie ta uszczelka to jebłoby to przy pierwszym odpaleniu. Ale mimo wszystko żywotność takiego silnika spadnie, nawet pomimo tej uszczelki. Odlewane elementy mają swoją wytrzymałość i prędzej czy później powiedzą papa. Pytanie kiedy?
A pozatym to jest turbo, tutaj takie części jak korby czy panewki pracują w cięższych warunkach niż w wolnossącym aucie o podobnej mocy i bardziej łagodnym wykresie.
to również prawda a może jednak nie wszystko wiemy skoro to jeździ i się nie psuje.Anonymous - Wto 15 Gru, 2009 e30 yeeeeee http://patrz.pl/filmy/bmw-drift-wypadek
spokojnie chrzaniu
zobaczysz jakie będą jaja jak ja kupiec e czyciesci szescPieQt - Wto 15 Gru, 2009 Michał też się dasz potrącić swojemu samochodowi? czy coś bardziej spektakularnego?PiTT - Wto 15 Gru, 2009 nie znacie się, on zrobił podpórkę do palenia laka
to taki najnowszy trik pokazowy