Vlodarsky - Pią 18 Gru, 2009 Marek i pewie dużo tankujesz za granicą ?Marek23 - Pią 18 Gru, 2009
eM napisał/a:
Lubie takie tematy, walki, flejmy, siedzenie po nocy, a potem i tak nic z tego nie wynika.
A z jakiego tematu tu cos wyniknelo na tym forum?martin.h - Pią 18 Gru, 2009
Marek23 napisał/a:
Ale widze, jak ludzie jezdza dieslami:
redukcja non stop, albo jeszcze gorzej pelen but przy obrotach ponizej 1500. Nie wspominajac o butowaniu na zimnym i gaszeniu na goraco.
Dokładnie, awaryjność danego silnika to jedno, a jego traktowanie to drugie.
Druga sprawa to poziom zaawansowania technologicznego dzisiejszych diesli. Pomiędzy pompami wtryskowymi (przed 1997), a dzisiejszymi Common Rail (chyba już 4 generacja) jest przepaść. Silniki są mocniejsze, pracują kulturalniej, ale też mniej znoszą niż stare jednostki.martin.h - Pią 18 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
Marek i pewie dużo tankujesz za granicą ?
Bez przesady, teraz mało który właściciel dużej stacji (mam tutaj na myśli takie marki jak Statoil, Orlen, Shell itp., a nie jakieś Petro czy inne) pozwala sobie na chszczenie paliwa.M - Pią 18 Gru, 2009
Marek23 napisał/a:
eM napisał/a:
Lubie takie tematy, walki, flejmy, siedzenie po nocy, a potem i tak nic z tego nie wynika.
A z jakiego tematu tu cos wyniknelo na tym forum?
z tematów technicznych gdzie mozna operowac jakimis konkretnymi danymi, powtarzalnymi.
to nie jest atak na Ciebie, uwazam ze szkoda strzepic jezyk na takie tematyMarek23 - Pią 18 Gru, 2009
eM napisał/a:
Marek23 napisał/a:
eM napisał/a:
Lubie takie tematy, walki, flejmy, siedzenie po nocy, a potem i tak nic z tego nie wynika.
A z jakiego tematu tu cos wyniknelo na tym forum?
z tematów technicznych gdzie mozna operowac jakimis konkretnymi danymi, powtarzalnymi.
to nie jest atak na Ciebie, uwazam ze szkoda strzepic jezyk na takie tematy
ale z Twojego tematu o narzekaniu nic nie wynika. Dajesz przyklady, a i tak wszyscy dalej na PO zaglosuja Anonymous - Pią 18 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Dokładnie, awaryjność danego silnika to jedno, a jego traktowanie to drugie.
Druga sprawa to poziom zaawansowania technologicznego dzisiejszych diesli. Pomiędzy pompami wtryskowymi (przed 1997), a dzisiejszymi Common Rail (chyba już 4 generacja) jest przepaść. Silniki są mocniejsze, pracują kulturalniej, ale też mniej znoszą niż stare jednostki.
2.0 tdi 170 jest chyba na pompowtryskiwaczach martin.h - Pią 18 Gru, 2009
p106rallye napisał/a:
martin.h napisał/a:
Dokładnie, awaryjność danego silnika to jedno, a jego traktowanie to drugie.
Druga sprawa to poziom zaawansowania technologicznego dzisiejszych diesli. Pomiędzy pompami wtryskowymi (przed 1997), a dzisiejszymi Common Rail (chyba już 4 generacja) jest przepaść. Silniki są mocniejsze, pracują kulturalniej, ale też mniej znoszą niż stare jednostki.
2.0 tdi 170 jest chyba na pompowtryskiwaczach
Tak, ale różnica pomiędzy pompowtryskiwaczami, a starą pompą wtryskową z pierwszych TDI też jest duża.M - Pią 18 Gru, 2009
Marek23 napisał/a:
eM napisał/a:
Marek23 napisał/a:
eM napisał/a:
Lubie takie tematy, walki, flejmy, siedzenie po nocy, a potem i tak nic z tego nie wynika.
A z jakiego tematu tu cos wyniknelo na tym forum?
z tematów technicznych gdzie mozna operowac jakimis konkretnymi danymi, powtarzalnymi.
to nie jest atak na Ciebie, uwazam ze szkoda strzepic jezyk na takie tematy
ale z Twojego tematu o narzekaniu nic nie wynika. Dajesz przyklady, a i tak wszyscy dalej na PO zaglosuja
Misiek_lbn - Pią 18 Gru, 2009 http://moto.onet.pl/15905...kul.html?node=2
nie śledziłem rynku, ale tego się nie spodziewałem...Marek23 - Pią 18 Gru, 2009 Zaje.bistestrick - Pią 18 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
Marek i pewie dużo tankujesz za granicą ?
Bez przesady, teraz mało który właściciel dużej stacji (mam tutaj na myśli takie marki jak Statoil, Orlen, Shell itp., a nie jakieś Petro czy inne) pozwala sobie na chszczenie paliwa.
Przeciez polska ma wszystko niższej jakości, paliwa tez...Bart - Pią 18 Gru, 2009 taksówkarzy też?
paliwa u nas są przyzwoitej jakości (jak martin napisał - na markowych stacjach), statystyki potwierdzają, że jest pod tym względem z roku na rok lepiej.
Dużo jeżdżę na "zachodniej" ropie i różnic nie widzę.M - Pią 18 Gru, 2009 BArt, ale musisz zatankowac za granicą, to ze wjezdzasz za granice z pelnym bakiem opału nie znaczy ze teraz jedziesz na zachodniej ropie.k-mart - Pią 18 Gru, 2009 strick:
jak nie wiesz o co chodzi, to sie nie odzywaj.
Jakos inni wiedzieli, tylko ty nie