To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - O wszystkim i o niczym

Marek23 - Nie 20 Gru, 2009

PiTT napisał/a:
nie wiem, e60 wygląda ciekawie i mi się podoba, nie weryfikowałem jeszcze kwestii awaryjności, może mam mylne wrażenie, ale jakoś sama marka budzi we mnie zaufanie i poczucie naprawdę dopracowanego sprzętu

Mi się też podoba i przejechałem się od brata, w m pakiecie 3.0d. Fajnie, ale serwis do bani, może wyjątek,może nie. Starszemu od 20 lat w zadnym mecenasie taka akcja sie nie pojawiła.

k-mart napisał/a:
hahaha

zajebiste SB, piszemy, co aktualnie wyswietla sie w klubie

http://www.riderspalace.ch/#/de/events/event_148/

Chciałem cos grubego napisac po niemiecku,politycznego,ale jakos sie boje...
W Ch trzeba uwazac, oni wszystko ogarną. Jak cos takiego potrafili zrobic, to mnie tez znajdą. http://www.wiadomosci24.p...are_119519.html

PiTT - Nie 20 Gru, 2009

k-mart napisał/a:
e39 byla jeszcze tym modelem, w ktorej prawie wszystko mozna bylo zrobic samemu.

czyli jak coś to najlepiej kupować e39 z końca produkcji na max wypasie :D
540 albo 530d jak ma być oszczędnie ;)
może kiedyś sobie taką sprawię znowu...
czasami mam ciśnienie na takie auto i najlepiej w kombi

Marek23 - Nie 20 Gru, 2009

Mój brat miał właśnie e39 530d m-pakiet kombi, bodajże 2003 rok. Teraz się przesiadł do e60,też kombi i juz problem. Bmw-bedziesz miał wydatki.
KarQ - Nie 20 Gru, 2009

nie ten temat
Marek23 - Nie 20 Gru, 2009

KarQ napisał/a:
nie ten temat

W tym temacie, wszystko jest na temat. Jak nazwa wskazuje.

k-mart - Nie 20 Gru, 2009

Marek23 napisał/a:
Chciałem cos grubego napisac po niemiecku,politycznego,ale jakos sie boje...
W Ch trzeba uwazac, oni wszystko ogarną. Jak cos takiego potrafili zrobic, to mnie tez znajdą. http://www.wiadomosci24.p...are_119519.html


znasz moja ostroznosc przy upalaniu, nie bez powodu...

PiTT napisał/a:
540 albo 530d jak ma być oszczędnie

dokladnie.
540 4.4i to wieczne silniki, nic sie nie psuje.
W 3.0d kazdy jest mechaniolek jest w stanie znalezc usterke.

Marek23 - Nie 20 Gru, 2009

k-mart napisał/a:
3.0d kazdy jest mechaniolek jest w stanie znalezc usterke.

nie w e60,jak przykład brata uczy, a niby ten sam silnik.
k-mart napisał/a:
4.4i to wieczne silniki, nic sie nie psuje.

Jechałem tym, to już wole program w 3.0d. Duzo pali, taki jeden handlarz gandzi tym do Saas Fee przyjechał...

k-mart - Nie 20 Gru, 2009

4.4.i zapi.erdala i to zdrowo, jak dla mnie w budzie e39 kombi idealny dupowoz.
3.0d spali nie wiele wiecej jesli bedziesz lecial z srednia +180kmh

PiTT - Nie 20 Gru, 2009

hehehe no i się fajna historia rozkręca :D
a tak na marginesie to w mojej e39 jakbym nie sprzedał, miał siedzieć jeden z tych benzyn: 3.0 albo 4.4 :]

Marek23 - Nie 20 Gru, 2009

k-mart napisał/a:
4.4.i zapi.erdala i to zdrowo, jak dla mnie w budzie e39 kombi idealny dupowoz.
3.0d spali nie wiele wiecej jesli bedziesz lecial z srednia +180kmh

Ze spalaniem bym polemizował... Ja jakoś w dupowiezie kombi wolę diesla, no chyba, że benzyna turbo, ale to musi palic.

k-mart - Nie 20 Gru, 2009

mialem 3.0 o ile sie nie zesrala skrzynia, nadal mam.
11l srednia.
Stary +100tys km walnal w e46 3.0ci, przy ogolnej sredniej 11l.
Z tym ze on w trasie jedzie swoje 200zl i nie zwalnia.

Marek23 - Nie 20 Gru, 2009

Ok, ale 3.0 w benie, jak bedzie chciało tak przyspieszac jak 3.0 d to pójdzie w obroty,a
wtedy zapomnij o tych 11l... 4.4 handlarzowi brało powyżej 15,ale też butował,to fakt.

k-mart - Nie 20 Gru, 2009

Marek23 napisał/a:
Ze spalaniem bym polemizował... Ja jakoś w dupowiezie kombi wolę diesla, no chyba, że benzyna turbo, ale to musi palic.


zapewne nigdy wiecej nie nabede imprezy.
W trasie +160kmh pali masakryczne ilosci PLN.
Wole jechac saxo 1.1, raz rozpedzic do +160kmh i wiecej nie zwalniac.

Marek23 - Nie 20 Gru, 2009

ide na stacje, po cos słodkiego
PiTT - Nie 20 Gru, 2009

ooo majk jeszcze w saxo a za nim jego obecna fura o_O
;D




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group