nie wiem, e60 wygląda ciekawie i mi się podoba, nie weryfikowałem jeszcze kwestii awaryjności, może mam mylne wrażenie, ale jakoś sama marka budzi we mnie zaufanie i poczucie naprawdę dopracowanego sprzętu
Mi się też podoba i przejechałem się od brata, w m pakiecie 3.0d. Fajnie, ale serwis do bani, może wyjątek,może nie. Starszemu od 20 lat w zadnym mecenasie taka akcja sie nie pojawiła.
k-mart napisał/a:
hahaha
zajebiste SB, piszemy, co aktualnie wyswietla sie w klubie
Chciałem cos grubego napisac po niemiecku,politycznego,ale jakos sie boje...
W Ch trzeba uwazac, oni wszystko ogarną. Jak cos takiego potrafili zrobic, to mnie tez znajdą. http://www.wiadomosci24.p...are_119519.htmlPiTT - Nie 20 Gru, 2009
k-mart napisał/a:
e39 byla jeszcze tym modelem, w ktorej prawie wszystko mozna bylo zrobic samemu.
czyli jak coś to najlepiej kupować e39 z końca produkcji na max wypasie
540 albo 530d jak ma być oszczędnie
może kiedyś sobie taką sprawię znowu...
czasami mam ciśnienie na takie auto i najlepiej w kombiMarek23 - Nie 20 Gru, 2009 Mój brat miał właśnie e39 530d m-pakiet kombi, bodajże 2003 rok. Teraz się przesiadł do e60,też kombi i juz problem. Bmw-bedziesz miał wydatki.KarQ - Nie 20 Gru, 2009 nie ten tematMarek23 - Nie 20 Gru, 2009
KarQ napisał/a:
nie ten temat
W tym temacie, wszystko jest na temat. Jak nazwa wskazuje.k-mart - Nie 20 Gru, 2009
Marek23 napisał/a:
Chciałem cos grubego napisac po niemiecku,politycznego,ale jakos sie boje...
W Ch trzeba uwazac, oni wszystko ogarną. Jak cos takiego potrafili zrobic, to mnie tez znajdą. http://www.wiadomosci24.p...are_119519.html
znasz moja ostroznosc przy upalaniu, nie bez powodu...
PiTT napisał/a:
540 albo 530d jak ma być oszczędnie
dokladnie.
540 4.4i to wieczne silniki, nic sie nie psuje.
W 3.0d kazdy jest mechaniolek jest w stanie znalezc usterke.Marek23 - Nie 20 Gru, 2009
k-mart napisał/a:
3.0d kazdy jest mechaniolek jest w stanie znalezc usterke.
nie w e60,jak przykład brata uczy, a niby ten sam silnik.
k-mart napisał/a:
4.4i to wieczne silniki, nic sie nie psuje.
Jechałem tym, to już wole program w 3.0d. Duzo pali, taki jeden handlarz gandzi tym do Saas Fee przyjechał...k-mart - Nie 20 Gru, 2009 4.4.i zapi.erdala i to zdrowo, jak dla mnie w budzie e39 kombi idealny dupowoz.
3.0d spali nie wiele wiecej jesli bedziesz lecial z srednia +180kmhPiTT - Nie 20 Gru, 2009 hehehe no i się fajna historia rozkręca
a tak na marginesie to w mojej e39 jakbym nie sprzedał, miał siedzieć jeden z tych benzyn: 3.0 albo 4.4 Marek23 - Nie 20 Gru, 2009
k-mart napisał/a:
4.4.i zapi.erdala i to zdrowo, jak dla mnie w budzie e39 kombi idealny dupowoz.
3.0d spali nie wiele wiecej jesli bedziesz lecial z srednia +180kmh
Ze spalaniem bym polemizował... Ja jakoś w dupowiezie kombi wolę diesla, no chyba, że benzyna turbo, ale to musi palic.k-mart - Nie 20 Gru, 2009 mialem 3.0 o ile sie nie zesrala skrzynia, nadal mam.
11l srednia.
Stary +100tys km walnal w e46 3.0ci, przy ogolnej sredniej 11l.
Z tym ze on w trasie jedzie swoje 200zl i nie zwalnia.Marek23 - Nie 20 Gru, 2009 Ok, ale 3.0 w benie, jak bedzie chciało tak przyspieszac jak 3.0 d to pójdzie w obroty,a
wtedy zapomnij o tych 11l... 4.4 handlarzowi brało powyżej 15,ale też butował,to fakt.k-mart - Nie 20 Gru, 2009
Marek23 napisał/a:
Ze spalaniem bym polemizował... Ja jakoś w dupowiezie kombi wolę diesla, no chyba, że benzyna turbo, ale to musi palic.
zapewne nigdy wiecej nie nabede imprezy.
W trasie +160kmh pali masakryczne ilosci PLN.
Wole jechac saxo 1.1, raz rozpedzic do +160kmh i wiecej nie zwalniac.Marek23 - Nie 20 Gru, 2009 ide na stacje, po cos słodkiegoPiTT - Nie 20 Gru, 2009 ooo majk jeszcze w saxo a za nim jego obecna fura