Przem_106 - Pią 27 Lis, 2009 Oboje na koniec sezonu muszą jechac Warszawską Barborke Przem_106 - Pią 27 Lis, 2009
qbus napisał/a:
Poprostu główną rolę nie do końca będzie odgrywać bezpośrednia walka i konkurencja co ciułane pkt przez cały rok.
Owszem z tym sie zgodze. Wiekszosc pojedynkow moze okazac sie korespondencyjnych typu przykład Badi-egoqbus - Pią 27 Lis, 2009 Bad-i pkt 6.1 przepisów ogólnych... czyli który? bo ja nie potrafie tego znaleźć (ale zakładając bedize to w kolejnosci liczba wygranych rajdow, liczba wygranych oesów? wynik 1 rajdu sezonu?)
Przem_106 no tylko i wyłącznie o to mi chodzi, żeby nie było ja nie dyskryminuje szutrów, bardzo nam się spodobały i jest szansa że zawitamy w przyszłym roku na którąś z el. po luźnym.
Maciejewski w radiu luz wlasnie powiedzial ze buduje fieste r2, prace sa juz mocno zaawansowane i auto wg. niego bedzie konkurencyjne dla c2 gdyz jest duzo lepiej zbalansowane.GeKo - Sob 28 Lis, 2009 zbalansować różnicę 30KM to może być trochę trudno
A wracając do tematu 12 rund myśle że optymalnym rozwiązaniem byłoby:
12 rajdów
8 rajdów wolno jechać
z 6 rajdów liczymy punkty.
Patrząc na to z innej strony RPP jest do nauki a więc nie powinno się odbierać możliwości startu zawodnikom. Tak więc 12 rajdów jak najbardziej tak, a że większości nie stać na to, no cóż są tacy których stać i to oni potem będą jeździć w RSMP a nie Ci którzy wygrywali RPP bo byli lepsi od innych.Jaco - Wto 08 Gru, 2009 Peugeot Sport Polska wyszedł z propozycją:
szkoda tylko, że teraz za pucharówkę trzeba zapłacić ponad 170 tys PLN netto...
Młodzi zawodnicy mają ogólnie ciężko, kiedyś można było pojechać CC, SC, 106, Lanosem w pucharze i była zabawa i "tanie rajdowanie" na w miarę wyrównanym poziomie sprzętowym..
Teraz tego brakujeGeKo - Wto 08 Gru, 2009 - układ hamulcowy wzmocniony, przednie zaciski czterotłoczkowe, tarcze 325 mm, specyficzne przewody, hamulec ręczny hydrauliczny i korektor siły hamowania dwuobwodowy.
Puchar wypas, ale nie na nasze warunki ekonomiczne.Mick - Śro 09 Gru, 2009 ładne są komentarze na rallyonline mówiące o dwóch pucharach które miały się odbyć a nie wypaliły: Panda i Swift, znacznie tańsze samochody a nic z tego nie wyszło w Polsce...
szkoda, że peugeot nie myśli logicznie i nie wystawia tańszego auta... ale co zrobić - też umocząGeKo - Śro 09 Gru, 2009 Ja myślę że robią to co im góra z Francji każe. Dostają gotowe rozwiązanie i chcą je wprowadzić. A co do tańszych pucharów Mick to nie tak do końca, bo swift i panda nie ruszyły a Citroen trophy dużo droższe ruszyło.Loko - Śro 09 Gru, 2009 Bo citroen zrobił to zajebiście z punktu widzenia marketingu, przyjechał Kriss Meeke na rajd polski i zrobił masakrę jadąc niepozorną c-dwóją. Wszyscy się bardzo zajarali tym samochodem i już sukces gotowy.GeKo - Śro 09 Gru, 2009 Loko, Loko masz rację, do tego akurat się kończył RPP 206 i szpica myślała gdzie iść dalej żeby się rozwijać, więc C2 było idealne.Bad-i - Śro 09 Gru, 2009 kurde moze chociaz ten puchar clio bedzie jechałMick - Czw 10 Gru, 2009
Bad-i napisał/a:
kurde moze chociaz ten puchar clio bedzie jechał
dzwoń do Boruta i się dowiaduj.
z tego co mi kolega z Krakowa mówił ma już sporo chętnych i raczej ruszająBad-i - Czw 17 Gru, 2009 http://www.rajdy.hoga.pl/...rona=1&id=12395Jaco - Czw 17 Gru, 2009 Fajnie, że pomysł wypalił i coś z tego będzie.. Takie inicjatywy cieszą, tylko szkoda , że to inicjatywy zawodników a nie PZM...qbus - Pią 18 Gru, 2009 informacja ktora zapewne ucieszy Przem_106... w przyszlym roku w rpp bedzie prowadzona rownolegla klasyfikacja pkt tylko w ramach rajdow szutrowych, inicjatywa jest taka zeby dolaczyl rajd lausitz (mimo tego ze za granica to w odniesieniu zł za km/os wychodzi najtaniej, w tym roku wpisowe wynosilo 300 euro a było prawie 130 km oesowych podczas 1.5 dnia, w zasadzie piatkowa noc i sobota)