speed555 - Pon 16 Maj, 2011 qwa ten Czwartosz jest kozak. a sa gdzies filmiki Tomali w Saxo ?? bo wyniki lespze miał ...106 - Pon 16 Maj, 2011 ja jechalem caly rajd na odwrotny dla mnie opis.... 2P > 4L zamiast P2 > L4 ... jest
troche inaczej hmmm czy lepiej z punktu widzenia kierowcy tego nie wiem. kolejne
doswiadczenie :)Bad-i - Pon 16 Maj, 2011
106 napisał/a:
ja jechalem caly rajd na odwrotny dla mnie opis.... 2P > 4L zamiast P2 > L4 ... jest
troche inaczej hmmm czy lepiej z punktu widzenia kierowcy tego nie wiem. kolejne
doswiadczenie
nie zrozumiales, chodzi mi o to ze napisales ze pamietasz ten fragment "po" a ten opis byl przed tym lewym na ktorym waliliscie Reke korek171 - Pon 16 Maj, 2011
106 napisał/a:
ja jechalem caly rajd na odwrotny dla mnie opis.... 2P > 4L zamiast P2 > L4 ... jest
troche inaczej hmmm czy lepiej z punktu widzenia kierowcy tego nie wiem. kolejne
doswiadczenie
Dla mnie to w ogóle kosmos jechać na takim opisie jak piszesz- chyba bym się nie przyzwyczaiłspeed555 - Pon 16 Maj, 2011 ja też wole jak mi pilot czyta P2 > L4. odwrotnie jakos dziwnie brzmi;p choc wg. jakichs tam szkół powinno sie najpierw czytaj stopien trudności zakretu bo krzywizne zazwyczaj widac wczesniej.Bad-i - Pon 16 Maj, 2011 szkol jest wiele, ale podobno Baran tez tak uczy zeby czytac w kolejnosci jakiej mial Bartek...
Cos tam mi jeszcze Szczepan opowiadal co mozna zmienic, ale jakos nie bylo czasu sie w to zaglebic. Chodz z tego co mowil to brzmialo to na ciekawe zmiany.106 - Pon 16 Maj, 2011
Bad-i napisał/a:
106 napisał/a:
ja jechalem caly rajd na odwrotny dla mnie opis.... 2P > 4L zamiast P2 > L4 ... jest
troche inaczej hmmm czy lepiej z punktu widzenia kierowcy tego nie wiem. kolejne
doswiadczenie
nie zrozumiales, chodzi mi o to ze napisales ze pamietasz ten fragment "po" a ten opis byl przed tym lewym na ktorym waliliscie Reke
hehe
jakis skrot myslowy zrobilem...
co do zakretu to zakret byl po parti ktora zacytowalem... tez jakos nie jasno napisalem.
to o odwrotnym opisie to juz bylo tak ni z gruchy ni z pietruchy.... zeby sie pochwalic leon - Pon 16 Maj, 2011 kurde chłopaki mega to wszystko wygląda
szkoda mi chłopaków że nie dojechali a tym którym się udało gratuluje
jak tak patrze na to wszystko to jeden wniosek dla mnie:
muszę się szkolić szkolić i jeszcze raz szkolić!!korek171 - Pon 16 Maj, 2011
leon napisał/a:
kurde chłopaki mega to wszystko wygląda
szkoda mi chłopaków że nie dojechali a tym którym się udało gratuluje
jak tak patrze na to wszystko to jeden wniosek dla mnie:
muszę się szkolić szkolić i jeszcze raz szkolić!!
Nie ma orłów które zapierd***ją ledwo co zobaczą kierownicę . Im wiecej kilometrów tym lepiej, sam to po sobie widzę. A i tak K**wa dużo jeszcze muszę się nauczyć 106 - Pon 16 Maj, 2011 jeszcze takie
bad-i tez fajne bylo dohamowanie do tej drugiej szykany w lesie... na tym prawym.
nam tam ladnie w punkt wyszlo. w sumie fajny rajd byl.Greg - Pon 16 Maj, 2011 Panowie, co to za wyświetlacz biegu jest w tym Sraxo Czwartka? Szukałem takiego gadżetu jakiś czas temu Anonymous - Pon 16 Maj, 2011
Greg napisał/a:
Panowie, co to za wyświetlacz biegu jest w tym Sraxo Czwartka? Szukałem takiego gadżetu jakiś czas temu
bad-i tez fajne bylo dohamowanie do tej drugiej szykany w lesie... na tym prawym.
nam tam ladnie w punkt wyszlo. w sumie fajny rajd byl.
przy Waszej pizzy hamulcowej na przodzie moze i to byla bajka. 106 napedzone na tym zakrecie mialo lekka tendencje do wywalenia w las Vlodarsky - Pon 16 Maj, 2011
Bad-i napisał/a:
przy Waszej pizzy hamulcowej na przodzie moze i to byla bajka. 106 napedzone na tym zakrecie mialo lekka tendencje do wywalenia w las
Z napędem na tył mogłeś to wyciągnąć jak chciałeś Bartek... umówmy się: w Rzeszowie dowiedzieliśmy się przecież jak wygląda sprawa dłubania rajdówek... gość miał wiele racji !!!Greg - Pon 16 Maj, 2011
Czesio napisał/a:
Greg napisał/a:
Panowie, co to za wyświetlacz biegu jest w tym Sraxo Czwartka? Szukałem takiego gadżetu jakiś czas temu