Ta da da dammmm
http://wiadomosci.onet.pl...,wiadomosc.html
I teraz jeszcze raz pytam dlaczego nasz rząd zgodził sie by wyjasniano okoliczności katastrofy według konwencji chicagowskiej, czyli by robiła to Rosja.
nie znam sie na procedurach o ktorych piszesz, nie bardzo wiem co to by zmienilo jakby wyjasniali katastrofe inna konwencja (przeciez i tak by sie z ruskimi nie dogadali i by 2 raporty powstaly), ale podejrzewam, ze akurat z jakiegos powodu bylo to PO na reke (moze zeby byl spokoj do wyborow).
Jestem tez pewien, ze gdyby to Komorowski jako prezydent zginal w katastrofie, a Kaczynski byl u wladzy to robilby rowniez wszsytko co korzystne dla jego partii i utrzymania wladzy a nie wyjasnienia katastrofy bo ma zasadniczo w dupie szacunek do Urzedu, ktorego nie piastuje on albo jego znajomi.M - Śro 19 Sty, 2011 Wg tego komietu na czele którego jest J. Miller i dochodzenia po stronie Polskiej - pilot podchodził do lądowania i wykonał manewr zgodnie z procedurami, bez względu na to czy kogoś przeraża lądowanie we mgle czy nie.
Jedny błąd jaki był to podejście i deklaracja odejścia "w automacie" a to zgodnie z wypowiedziami ekspertów jest do wykonania tylko przy wyposażeniu lotniska w ILS inaczej to nie zadziała.
Z drugiej strony wg analizy polskiej wieża zrobiła naszych lotników nieźle w ch.uja.kubas - Śro 19 Sty, 2011
M napisał/a:
http://niepoprawni.pl/blog/2210/gorace-podziekowania-dla-pilotow-slowackiego-prezydenckiego-tu-154
Nie jest taki drewniany ten tupolew
trochę słabe porównanie, słowacy zabawiali się pustym tupolewem, nasz miał dużo paliwa, nawet za dużo o parę ton, i pełno pasażerów na pokładzie M - Śro 19 Sty, 2011
kubas napisał/a:
M napisał/a:
http://niepoprawni.pl/blog/2210/gorace-podziekowania-dla-pilotow-slowackiego-prezydenckiego-tu-154
Nie jest taki drewniany ten tupolew
trochę słabe porównanie, słowacy zabawiali się pustym tupolewem, nasz miał dużo paliwa, nawet za dużo o parę ton, i pełno pasażerów na pokładzie
Nasz już nie miał paliwaVlodarsky - Śro 19 Sty, 2011
M napisał/a:
Nasz już nie miał paliwa
miał ileś ton z tego co słychać na odsłuchu z kabinypcs - Śro 19 Sty, 2011 12 ton mial na minute przed katastrofa + drugie tyle pasazerow i bagazu, to chyba nie jest nic.Marek23 - Śro 19 Sty, 2011
pcs napisał/a:
nie znam sie na procedurach o ktorych piszesz, nie bardzo wiem co to by zmienilo jakby wyjasniali katastrofe inna konwencja (przeciez i tak by sie z ruskimi nie dogadali i by 2 raporty powstaly), ale podejrzewam, ze akurat z jakiegos powodu bylo to PO na reke (moze zeby byl spokoj do wyborow).
Jestem tez pewien, ze gdyby to Komorowski jako prezydent zginal w katastrofie, a Kaczynski byl u wladzy to robilby rowniez wszsytko co korzystne dla jego partii i utrzymania wladzy a nie wyjasnienia katastrofy bo ma zasadniczo w dupie szacunek do Urzedu, ktorego nie piastuje on albo jego znajomi.
Było Po na rękę,jak piszesz tak jest. Szkoda jednak,że interes partii jest najważniejszy nawet przy okazji największej katastrofy lotniczej w historii Polskikubas - Śro 19 Sty, 2011
pcs napisał/a:
12 ton mial na minute przed katastrofa + drugie tyle pasazerow i bagazu, to chyba nie jest nic.
dokładnie i wobec tego z dupy jest porównywanie low passa wykonanego przez słowaków pustym tupolwem...dzik - Śro 19 Sty, 2011
M napisał/a:
Wg tego komietu na czele którego jest J. Miller i dochodzenia po stronie Polskiej - pilot podchodził do lądowania i wykonał manewr zgodnie z procedurami, bez względu na to czy kogoś przeraża lądowanie we mgle czy nie.
Jedny błąd jaki był to podejście i deklaracja odejścia "w automacie" a to zgodnie z wypowiedziami ekspertów jest do wykonania tylko przy wyposażeniu lotniska w ILS inaczej to nie zadziała.
Z drugiej strony wg analizy polskiej wieża zrobiła naszych lotników nieźle w ch.uja.
Podejscie na automacie jest duzym bledem, kolejnymi bledami bylo korzystanie z wysokosciomierza radiowego i wprowadzone zlej wartosci w cisnieniowy. To wystarczy do katastrofy. Sprzet ktorzy uzywali rosjanie byl z poprzedniej epoki, nie nadawal sie do precyzyjnego naprowadzenia, podawali ze blad 100m przy takich urzadzeniach nie jest czyms nadzwyczajnym. Zaloga musiala o tym wiedziec.
To nie byla sytuacja awaryjna gdzie jedynym wyjsciem bylo ladowanie tu i teraz.Bad-i - Śro 19 Sty, 2011 fajnie powiedzieli własnie w sejmie (i to nie przedstawiciele PO) - jeden chooy czy mgla byla sztuczna czy nie, drugi chooy czy byl czy nie byl na sciezce, trzeci chooy czy ruscy mieli kurnik i w nim byli czy nie - TEN SAMOLOT NIE POWINIEN WYSTARTOWAC !!!!!szymlorek - Śro 19 Sty, 2011 Karwa a myślałem że tylko Gaugan ogarnia tu lotnictwo, teraz się okazuję że oprócz motoryzacji każdy tu jest z lotnictwem za pan brat!
Temat wam się wyczerpał więc jątrze sobie hobbystycznie robiąc tu rozpierdol M - Śro 19 Sty, 2011
Cytat:
fajnie powiedzieli własnie w sejmie (i to nie przedstawiciele PO) - jeden chooy czy mgla byla sztuczna czy nie, drugi chooy czy byl czy nie byl na sciezce, trzeci chooy czy ruscy mieli kurnik i w nim byli czy nie - TEN SAMOLOT NIE POWINIEN WYSTARTOWAC !!!!!
+1
I dlatego jak napisałem poleci na ryj Klich i Arabski a na końcu polecą słupki.
Bo za zabezpieczenie takiego lotu odpowiedzialne są resorty podległe prezesowi rady ministrów.Bad-i - Śro 19 Sty, 2011 zmartwie Cie, Klich nie poleci M - Śro 19 Sty, 2011 Czemu?Bad-i - Śro 19 Sty, 2011
M napisał/a:
Czemu?
od razu pisze ze nie mam zadnych przecieków
Dodam tez, uwazam ze jako pierwszy powinien poleciec (mimo ze w ostatnich wyborach glosowalem na PO).