To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

Janusz - Wto 24 Sie, 2010

Cytat:
Siemano. Wcześniej przeglądałem forum, wydało się być GIT, więc się zarejestrowałem.
A tak w ogóle, to upalam CCS 1.2 w śląskich amatorkach.


zdążyłem obadać wasza Stronkę, którym CC upalasz?? tym szarym/srebrnym ??

layer - Wto 24 Sie, 2010

Janusz napisał/a:
Cytat:
Siemano. Wcześniej przeglądałem forum, wydało się być GIT, więc się zarejestrowałem.
A tak w ogóle, to upalam CCS 1.2 w śląskich amatorkach.


zdążyłem obadać wasza Stronkę, którym CC upalasz?? tym szarym/srebrnym ??



Nie, tym żółtym z czerwonymi zderzakami.

strick - Wto 24 Sie, 2010

Witam
Jakiś czas temu widziałem CC w komisie w piotrowicach, było to twoje?

Janusz - Wto 24 Sie, 2010

Cytat:
Nie, tym żółtym z czerwonymi zderzakami.


e to szkoda, bo tamten mega dobrze wygląda :p ??

a jeździ tak jak wyglada??

layer - Wto 24 Sie, 2010

strick: tak, to mój.

Janusz: grafitowy, od brata będzie wyglądał jeszcze delikatnie lepiej, właśnie jest odświeżany;)
Niestety na lakierni zgubili! jedną Sparco Cromodore, a fajnie by mu pasowały.
Technicznie myślę, że dorównuje aspektom wizualnym ;)

Z ciekawostek, właścicielem tego cieniasa był kiedyś Wojtek Chuchała, a budował go zdaje się Paweł Lubas (RallyTechnology).

Anonymous - Wto 24 Sie, 2010

[quote="CHRZANEK"]
Sonny napisał/a:
Witam wszystkich. Adam z tej strony, a po ulicach Łodzi poruszam się Octavią RS

Witaj - ciekawe autko rzadko spotykane i dość cichociemne.

Faktycznie rzadko spotykane, w Łodzi widziałem tylko jeszcze 2 egzemplarze - czerwony i srebrny, mój czarny jest jeden, brakuje tylko żółtego z całej palety kolorów RS. Autko z ostatniego roku produkcji - maj 2004, faktycznie też jest cichociemne, można zaskoczyć innych w mocniejszych autach. Szczególnie, że RS nie jest przesadnie ciężki, bo z 1/4 baku ma masę około 1340 kg.
Pozdrawiam

Ryba - Wto 24 Sie, 2010

[quote="Sonny"]
CHRZANEK napisał/a:
Sonny napisał/a:
Witam wszystkich. Adam z tej strony, a po ulicach Łodzi poruszam się Octavią RS

Witaj - ciekawe autko rzadko spotykane i dość cichociemne.

Faktycznie rzadko spotykane, w Łodzi widziałem tylko jeszcze 2 egzemplarze - czerwony i srebrny, mój czarny jest jeden, brakuje tylko żółtego z całej palety kolorów RS. Autko z ostatniego roku produkcji - maj 2004, faktycznie też jest cichociemne, można zaskoczyć innych w mocniejszych autach. Szczególnie, że RS nie jest przesadnie ciężki, bo z 1/4 baku ma masę około 1340 kg.
Pozdrawiam


Octavia RS to jeden z moich ulubionych HH.

Witamy.

Anonymous - Wto 24 Sie, 2010

Taki trochę mocno przerośnięty HH.
RS fajny, ale kupienie gratów do zawieszenia nie jest takie proste, o czym sam się przekonałem przy kupnie poliuretanów jak i szukaniu zawieszenia (amortyzator + sprężyna) przy pomocy STF-a za pośrednictwem innego forum.
Niestety mimo bliźniaczej konstrukcji z golfem IV, Leonem , A3 to zawieszenie jest inne.
STF radził mając doświadcznie z golfa - anti roll bars - i tu zonk - nikt nie ma w ofercie do tego auta , do zwykłej 1.8T jest. To samo jest z gwintem - tylko K-sport posiada i MTS-Technik ale nie wiem na ile świadomie. Zwykłe amory się dostnie np. Koni Sport, ale KYB AGX z lepszą regulacją twardości już nie ma.
Taki już urok tego auta, ale i tak wyjadę na tor pojeździć, pod taką zabawę jest robione :)

Pozdrawiam

Anonymous - Wto 24 Sie, 2010

Cytat:
No cześć,
napisz coś więcej, np co to za Pug, czy masz go od dawna, jakie mody itd.
przy okazji dołącz zdjęcia + zdjęcia siostry, żeby kilku małolatów, którzy nigdy nie zamoczyli mogło się strzepać


spoko spoko

więc tak

mam 106 1.6 8V (tu5jp) mody jak narazie to dolot k&n i kawałek wydechu remusa
do tego pogrzebane w hamulcach, zawieszeniu

siostry nie mam, psa też nie mam

Loko - Wto 24 Sie, 2010

Sonny napisał/a:
.
STF radził mając doświadcznie z golfa - anti roll bars - i tu zonk - nikt nie ma w ofercie do tego auta , do zwykłej 1.8T jest.
Pozdrawiam


W tych dwóch wersjach stabilizatory różnią się konstrukcją mocowaniami?, czy jest jakiś inny powód przez który nie chcesz/ nie możesz ich zastosować?

TOXIC - Wto 24 Sie, 2010

Sonny, jest jeszcze niebieska, w okolicy teofilowa :)

fajnie ze z Lodzi, moze w koncu jakiegos spota regionalnego zmontujemy bo juz sie na palcach jednej reki nie miescimy :rotfl:

witam wszystkich :)

Anonymous - Wto 24 Sie, 2010

TOXIC napisał/a:
Sonny, jest jeszcze niebieska, w okolicy teofilowa :)

fajnie ze z Lodzi, moze w koncu jakiegos spota regionalnego zmontujemy bo juz sie na palcach jednej reki nie miescimy :rotfl:

witam wszystkich :)


Niebieskich nie robili. Były tylko czerwone, żółte, srebrne i czarne (black magic) - oczywiście mówię o starej budzie 97-04.
Więc jeśli to Octavia 1, a wygląda jak RS to może być przebieraniec.

Octavie II RS robią niebieską (między innymi), kolorek identyczny jak nowe scirocco.

Nie ma problemu co do spota :)

strick - Wto 24 Sie, 2010

Spot w ten weekend? Może uda sie dojechac ;)
Marek23 - Wto 24 Sie, 2010

Cytat:
Z ciekawostek, właścicielem tego cieniasa był kiedyś Wojtek Chuchała, a budował go zdaje się Paweł Lubas (RallyTechnology).

Ten cienias kiedy wyszedl spod reki Pawla na samym poczatku do 120 szedl prawie rowno z lekko dlubnietym 106 s16. Cc mialo pojemnosc 1.1 xD Super auto,piekne czasy...

Anonymous - Wto 24 Sie, 2010

Loko napisał/a:
Sonny napisał/a:
.
STF radził mając doświadcznie z golfa - anti roll bars - i tu zonk - nikt nie ma w ofercie do tego auta , do zwykłej 1.8T jest.
Pozdrawiam


W tych dwóch wersjach stabilizatory różnią się konstrukcją mocowaniami?, czy jest jakiś inny powód przez który nie chcesz/ nie możesz ich zastosować?


Zwykła Octavia 1.8T w porównaniu do RS, ma inny kształt stabilizatora oraz mocowanie. Róznica też jest w łączniku stabilizatora - w RS mocwanie jest na amrotyzatorze, w zwykłej tego nie ma. (swego czasu sprzedali mi amory do zwykłej octavii, stąd to spostrzeżnie).
Jak będę przymierzał nowe koła, to mogę cyknąć fotki jak to wygląda w RS-ie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group