Siemano. Wcześniej przeglądałem forum, wydało się być GIT, więc się zarejestrowałem.
A tak w ogóle, to upalam CCS 1.2 w śląskich amatorkach.
zdążyłem obadać wasza Stronkę, którym CC upalasz?? tym szarym/srebrnym ??layer - Wto 24 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
Cytat:
Siemano. Wcześniej przeglądałem forum, wydało się być GIT, więc się zarejestrowałem.
A tak w ogóle, to upalam CCS 1.2 w śląskich amatorkach.
zdążyłem obadać wasza Stronkę, którym CC upalasz?? tym szarym/srebrnym ??
Nie, tym żółtym z czerwonymi zderzakami.strick - Wto 24 Sie, 2010 Witam
Jakiś czas temu widziałem CC w komisie w piotrowicach, było to twoje?Janusz - Wto 24 Sie, 2010
Cytat:
Nie, tym żółtym z czerwonymi zderzakami.
e to szkoda, bo tamten mega dobrze wygląda ??
a jeździ tak jak wyglada??layer - Wto 24 Sie, 2010 strick: tak, to mój.
Janusz: grafitowy, od brata będzie wyglądał jeszcze delikatnie lepiej, właśnie jest odświeżany;)
Niestety na lakierni zgubili! jedną Sparco Cromodore, a fajnie by mu pasowały.
Technicznie myślę, że dorównuje aspektom wizualnym
Z ciekawostek, właścicielem tego cieniasa był kiedyś Wojtek Chuchała, a budował go zdaje się Paweł Lubas (RallyTechnology).Anonymous - Wto 24 Sie, 2010 [quote="CHRZANEK"]
Sonny napisał/a:
Witam wszystkich. Adam z tej strony, a po ulicach Łodzi poruszam się Octavią RS
Witaj - ciekawe autko rzadko spotykane i dość cichociemne.
Faktycznie rzadko spotykane, w Łodzi widziałem tylko jeszcze 2 egzemplarze - czerwony i srebrny, mój czarny jest jeden, brakuje tylko żółtego z całej palety kolorów RS. Autko z ostatniego roku produkcji - maj 2004, faktycznie też jest cichociemne, można zaskoczyć innych w mocniejszych autach. Szczególnie, że RS nie jest przesadnie ciężki, bo z 1/4 baku ma masę około 1340 kg.
PozdrawiamRyba - Wto 24 Sie, 2010 [quote="Sonny"]
CHRZANEK napisał/a:
Sonny napisał/a:
Witam wszystkich. Adam z tej strony, a po ulicach Łodzi poruszam się Octavią RS
Witaj - ciekawe autko rzadko spotykane i dość cichociemne.
Faktycznie rzadko spotykane, w Łodzi widziałem tylko jeszcze 2 egzemplarze - czerwony i srebrny, mój czarny jest jeden, brakuje tylko żółtego z całej palety kolorów RS. Autko z ostatniego roku produkcji - maj 2004, faktycznie też jest cichociemne, można zaskoczyć innych w mocniejszych autach. Szczególnie, że RS nie jest przesadnie ciężki, bo z 1/4 baku ma masę około 1340 kg.
Pozdrawiam
Octavia RS to jeden z moich ulubionych HH.
Witamy.Anonymous - Wto 24 Sie, 2010 Taki trochę mocno przerośnięty HH.
RS fajny, ale kupienie gratów do zawieszenia nie jest takie proste, o czym sam się przekonałem przy kupnie poliuretanów jak i szukaniu zawieszenia (amortyzator + sprężyna) przy pomocy STF-a za pośrednictwem innego forum.
Niestety mimo bliźniaczej konstrukcji z golfem IV, Leonem , A3 to zawieszenie jest inne.
STF radził mając doświadcznie z golfa - anti roll bars - i tu zonk - nikt nie ma w ofercie do tego auta , do zwykłej 1.8T jest. To samo jest z gwintem - tylko K-sport posiada i MTS-Technik ale nie wiem na ile świadomie. Zwykłe amory się dostnie np. Koni Sport, ale KYB AGX z lepszą regulacją twardości już nie ma.
Taki już urok tego auta, ale i tak wyjadę na tor pojeździć, pod taką zabawę jest robione
PozdrawiamAnonymous - Wto 24 Sie, 2010
Cytat:
No cześć,
napisz coś więcej, np co to za Pug, czy masz go od dawna, jakie mody itd.
przy okazji dołącz zdjęcia + zdjęcia siostry, żeby kilku małolatów, którzy nigdy nie zamoczyli mogło się strzepać
spoko spoko
więc tak
mam 106 1.6 8V (tu5jp) mody jak narazie to dolot k&n i kawałek wydechu remusa
do tego pogrzebane w hamulcach, zawieszeniu
siostry nie mam, psa też nie mamLoko - Wto 24 Sie, 2010
Sonny napisał/a:
.
STF radził mając doświadcznie z golfa - anti roll bars - i tu zonk - nikt nie ma w ofercie do tego auta , do zwykłej 1.8T jest.
Pozdrawiam
W tych dwóch wersjach stabilizatory różnią się konstrukcją mocowaniami?, czy jest jakiś inny powód przez który nie chcesz/ nie możesz ich zastosować?TOXIC - Wto 24 Sie, 2010 Sonny, jest jeszcze niebieska, w okolicy teofilowa
fajnie ze z Lodzi, moze w koncu jakiegos spota regionalnego zmontujemy bo juz sie na palcach jednej reki nie miescimy
witam wszystkich Anonymous - Wto 24 Sie, 2010
TOXIC napisał/a:
Sonny, jest jeszcze niebieska, w okolicy teofilowa
fajnie ze z Lodzi, moze w koncu jakiegos spota regionalnego zmontujemy bo juz sie na palcach jednej reki nie miescimy
witam wszystkich
Niebieskich nie robili. Były tylko czerwone, żółte, srebrne i czarne (black magic) - oczywiście mówię o starej budzie 97-04.
Więc jeśli to Octavia 1, a wygląda jak RS to może być przebieraniec.
Octavie II RS robią niebieską (między innymi), kolorek identyczny jak nowe scirocco.
Nie ma problemu co do spota strick - Wto 24 Sie, 2010 Spot w ten weekend? Może uda sie dojechac Marek23 - Wto 24 Sie, 2010
Cytat:
Z ciekawostek, właścicielem tego cieniasa był kiedyś Wojtek Chuchała, a budował go zdaje się Paweł Lubas (RallyTechnology).
Ten cienias kiedy wyszedl spod reki Pawla na samym poczatku do 120 szedl prawie rowno z lekko dlubnietym 106 s16. Cc mialo pojemnosc 1.1 Super auto,piekne czasy...Anonymous - Wto 24 Sie, 2010
Loko napisał/a:
Sonny napisał/a:
.
STF radził mając doświadcznie z golfa - anti roll bars - i tu zonk - nikt nie ma w ofercie do tego auta , do zwykłej 1.8T jest.
Pozdrawiam
W tych dwóch wersjach stabilizatory różnią się konstrukcją mocowaniami?, czy jest jakiś inny powód przez który nie chcesz/ nie możesz ich zastosować?
Zwykła Octavia 1.8T w porównaniu do RS, ma inny kształt stabilizatora oraz mocowanie. Róznica też jest w łączniku stabilizatora - w RS mocwanie jest na amrotyzatorze, w zwykłej tego nie ma. (swego czasu sprzedali mi amory do zwykłej octavii, stąd to spostrzeżnie).
Jak będę przymierzał nowe koła, to mogę cyknąć fotki jak to wygląda w RS-ie.