I jeszcze dzwony z Maxxsportu:
https://www.youtube.com/watch?v=khgbdtxfCM0
nasz w 3:49, pomiedzy zapowiedzia mety lotnej a meta lotną, szlismy na okolice 2 w klasie i 5-6 w gen po petli, niestety czasami tak sie to konczy jak sie podejmuje ryzyko
co sie stało że nie pojechaliście dalej? skrzynia padła przy uderzeniu?Wrobel - Nie 24 Mar, 2013 po1 zablokowalo hamulce z tylu, spalily sie doszczetnie, musielismy sie zatrzymac na dojazdowce zlapalismy 5min spoznienia
na 2 duzo ratowan raz tyl hamowal raz kompletnie nie uczestniczyl dramat walka z autem, po uderzeniu w drzewo podjolem decyzje ze koniec (dobrze ze sie bardziej nie rozj.ebalem) na serwis dojechalem na kolach niszczac opone, przy wjezdzaniu na lawete polos sie rozlecialaqbica - Nie 24 Mar, 2013 kiepska sprawa wiadomo czemu tył sie blokował? masz hydrołape?Wrobel - Nie 24 Mar, 2013 hydro... nie mam pojecia co sie stalo, oba zablokowane tak samo, kola jakos tam sie obracalo bo ich nie ciaglem po ziemi ale auto nie dalo rady tego uciagnac
spalone wszystko, smar z lozysk sie wylal...
qbica - Nie 24 Mar, 2013 pedał hamulca działał normalnie czy było czuć że był napuchnięty i łapał wyżej niż zwykle?Wrobel - Nie 24 Mar, 2013 napuchniety, lapa wyżej i betonqbica - Nie 24 Mar, 2013 to sprawdzcie czy popychacz od pompy hydrołapy cofa sie do samego końca, bo jak sie nie cofa to zmniejsza przeplyw plynu do tyłu i spowrotem przez co zwieksza sie cisnienie w tylnej sekcji.
Jak ostatnio montowalem hydrolape to tez tak przez chwile mialemqbus - Pon 25 Mar, 2013
Na tym 1 filmiku wyraźnie widać 10 s od momentu zatrzymania się do ponownego ruszenia, dawało by to 5 miejsce w gen, 2 w klasie, 4 s za Marasem. Tempo było zbyt grube jak na 106 na seryjnym zawieszeniu i starych R1R (co prawda trafilismy lepiej z oponami ale tylko dlatego ze Marek mnie nie sluchal )Przem_106 - Pon 25 Mar, 2013 Juz wczesniej widziałem wasz czas z 1-osu i jestem pod duzym wrazeniem
Obiecajcie chłopaki, ze nie będziecie juz jednak jezdzic na seryjnym zawiasie, bo na filmie widac wyraznie, ze nie było szans na ukonczenie tego rajdu Wg mnie skonczyło się i tak dobrze jesli chodzi o szkody.
Na koniec tradycyjnie:
Jakie opony przewazały? R1R, zimowka, czy moze jakas pocięta nalewka typu Markgum, Maxsport Fedima?
powodzeniaWrobel - Pon 25 Mar, 2013
Przem_106 napisał/a:
Juz wczesniej widziałem wasz czas z 1-osu i jestem pod duzym wrazeniem
Przem_106 napisał/a:
Obiecajcie chłopaki, ze nie będziecie juz jednak jezdzic na seryjnym zawiasie
obiecuje
Przem_106 napisał/a:
Wg mnie skonczyło się i tak dobrze jesli chodzi o szkody.
jedyna mysl ktora mnie pociesza... ale i tak mam mocnego dola... dalem dupy
Przem_106 napisał/a:
Na koniec tradycyjnie:
Jakie opony przewazały? R1R, zimowka, czy moze jakas pocięta nalewka typu Markgum, Maxsport Fedima?
rano zdecydowana wiekszosc pojechala na zimie, my na r1r, Pacek (zwyciezca) na jakims deszczu, chyba profila jego pilot sam do konca nie wie i tak przejechal caly rajd,
po petli wszyscy rezygnowali z zimowki,
na 3petle bylismy ogladac smialo mozna bylo isc slikiem
drugi numer biuletynu rajdowego RALLYBORNE a we wstępniaku Sąsiadek odcina gaz arssss - Sob 30 Mar, 2013 Bardzo fajnie się to czyta martin.h - Pon 22 Kwi, 2013 Mikołów na bogato, w RSMŚl lepsza obsada niż w RPP