mi - Śro 24 Lut, 2010 phi - moja 205 jeździ na DOT4 i nie ma problemów...Anonymous - Śro 24 Lut, 2010
AndreXSi napisał/a:
Kiedyś gdzieś czytałem porównanie temperatur "cywilnych" płynów, tylko nie mogę tego znaleźć...
Chyba kiedys w Motorze było , ale pewien nie jestem . jak chcesz wieczorkiem tego poszukam ?Anonymous - Śro 24 Lut, 2010
Gołąb napisał/a:
jak chcesz wieczorkiem tego poszukam ?
Byłoby miło, pierwszy raz byś zrobił coś pożytecznego
wasq napisał/a:
generalnei na kazdym plynie jest podana specyfikacja
no tak, ale często jest tak że temperatura wrzenia podana na opakowaniu różni się nieco od rzeczywistej...wasq - Śro 24 Lut, 2010
AndreXSi napisał/a:
Gołąb napisał/a:
jak chcesz wieczorkiem tego poszukam ?
Byłoby miło, pierwszy raz byś zrobił coś pożytecznego
wasq napisał/a:
generalnei na kazdym plynie jest podana specyfikacja
no tak, ale często jest tak że temperatura wrzenia podana na opakowaniu różni się nieco od rzeczywistej...
heheh to standard
ale co ci da ten test ???
mozna wyjsc z dwoch zalozen
1) do testow dali przygotowane plyny aby spelnialy super wymogi
2) test jest sprzed roku a tewraz juz leja do butli chujnie Anonymous - Śro 24 Lut, 2010 wasq szerzysz defektyzm saxorulez - Śro 24 Lut, 2010 mi, phi moje saxo też i daję radęAnonymous - Śro 24 Lut, 2010 ja też chcę dot 4, tylko pytanie jaki wasq - Śro 24 Lut, 2010 napewno nie bralbym
kagera organiki 4maxa ani innych takich for hurtownia Anonymous - Śro 24 Lut, 2010 no właśnie wyniki testu były nieco zaskakujące, o ile pamiętam jakiś tani płyn niby lipnej marki był lepszy od wielu markowychAnonymous - Śro 24 Lut, 2010 Ate Blue Racing DOT4 i wszystko na ten temat. Temp wrzenia 280°
http://www.allegro.pl/ite...cing_1litr.htmlGeKo - Śro 24 Lut, 2010 AndreXSi, Nie panikuj bierz motula dot.5.1 w AX od zawsze byl lany i hamulcom nic nie było. Jakbyś chciał to mam troche w nadmiarze tego. Jeszcze mi chyba 2litry zostałyVlodarsky - Śro 24 Lut, 2010 AndreXSi,
Ja ze swojej strony mogę zaoferować Dot 5.1 ELF. W razie czego wiesz jak mnie znaleźć Anonymous - Śro 24 Lut, 2010 kuźwa, boje się trochę tego 5.1
w sumie nie wiem dlaczegoVlodarsky - Śro 24 Lut, 2010 Ja sam leje DOT 4 w cabrio. Nie zdarzyło mi się, żeby pedał się zrobił twardy więc ja nie potrzebuje.
Czy Ty potrzebujesz coś modyfikować w układzie hamulcowym ? Może takie pytanie sobie najpierw zadaj. Bo jeśli to co masz Ci wystarczy to po co kombinować ? Zalej HBF4 od Total'a lub inny płyn znanej marki i wio. (jak by co mam też płyn hamulcowy DOT4 Citroen i DOT4 Total )Anonymous - Śro 24 Lut, 2010 hm.. modyfikować. Będą ds2000(jeśli przyjdą ), a na slicku na seryjnym klocku często mi się już płyn gotował. Na wyrazowie na drugim kółku już praktycznie przestawał hamować... ale w sumie nie wiem kiedy płyn był zmieniany...