Vlodarsky - Śro 24 Lut, 2010 no to zalej DOT 5.1 i zobacz jak będzie. Zawsze możesz nalać z powrotem DOT4 - płyn hamulcowy jest bardzo tani...Janusz - Czw 25 Lut, 2010 karwa, mi pedał puchł już na autodromie, ciekawe co w takim razie będzie na wyrazowie...
płyn miałem nowy, ale podobno w sporcie problemem są przewody Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 Januszku -jest zupełnie inaczej niż myślisz- na autodromie sie hamuje,a na Wyrazowie zwalnia Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 nie ma zwalniania: albo pełne hamowanie albo pełne przyspieszanie Janusz - Czw 25 Lut, 2010
AndreXSi napisał/a:
nie ma zwalniania: albo pełne hamowanie albo pełne przyspieszanie
dokładnie tak samo mi się wydawało i raczej jest więcej ostrych hamowani niż na autodromie, tym bardziej ze na autodromie robiliśmy po jednym kółku... a na wyrazowie się lata po pare-parenascie pod rząd.Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 Na autodromie w kilku miejscach hamuje się prawie do zera z wbijaniem 1.Mi się na autodromie zapaliły klocki ,a na Wyrazowie mimo temperatury z 20° większej nie miałem żadnych problemów z hamulcami.Janusz - Czw 25 Lut, 2010
p106rallye napisał/a:
Na autodromie w kilku miejscach hamuje się prawie do zera z wbijaniem 1.Mi się na autodromie zapaliły klocki ,a na Wyrazowie mimo temperatury z 20° większej nie miałem żadnych problemów z hamulcami.
hmmm.. w tym tez jest trochę prawdy.... mi się na autodromie klocki paliły chyba 3 razy... mimo iż robiłem po kółku zobaczymy co będzie na wyrazowie bo tam się wali kilka.... z tym ze tez hamulce maja lepsze chłodzenie...Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 generalnie zależy to od techniki jazdy. Ja mocno "eksploatuję" hamulec, stąd efekty. Hamulec przegrzewałem nawet na wyrazowie w lutym, przy ok. 5 stopniach (ciekawostka: trytytki mocujące klocki wytrzymały )
BTW p106rallye: jeśłi mówisz że "kopnięte" klocki to Twoje ulubione to wytłumacz mi dlaczego przy nowych klockach nie można założyć poprawnie zabezpieczenia przed wypadnieciem? jest tam po prostu za ciasno... klocek od dołu nachodzi na taki jakby garb i od góry tworzy się za mała szczelina aby to zabezpieczenie wsunąć. Można teoretycznie podszlifować leciutko kolcek i wchodzi bez problemu, ale póżniej w miarę zużycia klocka zabezpieczenie ma za luźnoAnonymous - Czw 25 Lut, 2010 Ten zjebany system bendixa Teoretycznie klin powinien wchodzić luzno ,żeby te sprężynki działały. W praktyce w zależności od producenta klocków,różnie z tym bywa. Po to jest to zabezpieczenie ,żeby klocki mimo luzu nie wypadały- chociaż mi wypadło i klocki na zakręcie się wymeldowały ( mówie o rallye i klockach z tyłu). Może Geko opowie o swoich wczorajszych przygodach z systemem hamulcowym bendix Pewnie nie jedna kutwa poleciała Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 No fakt, będę musiał sie bliżej przyjrzeć kolckom i ewentualnie coś porzeźbić i podszlifować.
druga sprawa- sprężynki-jak powinny być zamontowane? kupiłem zestaw z quick brake i za cholere nie moge rozkminić jak to ma iść masz jakąś fotę?Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 Z tymi sprężynkami to jest osobna jazda Muszę poszukać,może mam jakąś fote .Ewentualnie jutro jak będę zmieniał koła na letnie, to zrobię.Anonymous - Czw 25 Lut, 2010 dzięki Piotrek , złoś się po pomuki wiesz gdzie
btw klocki jeszcze nie przyszły... hmmmmmmmJanusz - Czw 25 Lut, 2010 w sumie myślę ze w sprawie hamulców można by się martina podpytać, jemu się chyba jeszcze nie zdarzyło przypalić klocków, ani zagotować płynu.... wiec na pewno ma coś do polecenia
AndreXSi napisał/a:
btw klocki jeszcze nie przyszły
hmmm....GeKo - Czw 25 Lut, 2010
p106rallye napisał/a:
Może Geko opowie o swoich wczorajszych przygodach z systemem hamulcowym bendix Pewnie nie jedna kutwa poleciała
He he, ch.uj z wyjęciem, ale jak to złożyłem to mistrz, W którymś momencie straciłem cierpliwość i wjechałem klina młotem, rozbierając drugie koło ogarnąłem się że sprężynki za wysoko ustawiłem i musiałem rozbierać jeszcze raz poprzednią stronę. ale na przegląd zdążyłem.dzik - Czw 25 Lut, 2010 nie mam pojecia po ch** robia te chore systemy typu bendix
w clio przednich klockow nie sposob zle zmienic, z tylu to potrafi byc wyzwanie dla idiotow, zaczynajac na wkrecanym tloczku ktory jest odporny na metody silowe po zle zamontowanie sprezynek na blaszce co powoduje pozniejsza niespodzianke w postacie zgubienia klockow