czym się różnią te jednostki jeśli chodzi o wkładanie ich do budy 106 ? Co oprócz wałków, trzeba podmienić?
ŁukaszS3 napisał/a:
Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?
Pewnie lepiej, ale trzeba go mieć najpierw, a tych od 206(albo czegoś innego) powinno być więcej i taniej.Barejka - Nie 24 Sty, 2010 ŁukaszS3, na chlopski rozum to myslalem ze takie saxo 8v roznic sie od rally czy xsi moze nie wiele, ale widocznie sie mylilem, pasuje silnik z 206 ale zakladaja kolektor ssacy 16v z saxo/106 i prawdopodobnie listwa i wtryski nigdy tego tematu az tak nie drazylem bo mnie interesoawalvitesse - Nie 24 Sty, 2010
kosmita napisał/a:
ŁukaszS3 napisał/a:
Podchodzi dosyć łatwo 1.6 16v z 206
czym się różnią te jednostki jeśli chodzi o wkładanie ich do budy 106 ? Co oprócz wałków, trzeba podmienić?
ŁukaszS3 napisał/a:
Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?
Pewnie lepiej, ale trzeba go mieć najpierw, a tych od 206(albo czegoś innego) powinno być więcej i taniej.
mam ten temat za soba wprawdzie tylko gore zmienilem trzeba dorabiac mocowania pod kolektor dolotowykubas - Nie 24 Sty, 2010
ŁukaszS3 napisał/a:
Podchodzi dosyć łatwo 1.6 16v z 206 ale seryjnie jest słabsza bo ma 110km z tym że ma głowicę na większych zaworach i wkładając w ten silnik wałki z saxo 1.6 16v już jest lepiej. Potem możesz przeszczepić silnik z C2 VTS seryjnie 125km. Ale po co? Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?
tylko że większość z nich ma przepustnice elektroniczna co stanowi pewien problem kosmita - Nie 24 Sty, 2010 Czyli jeżeli mam osprzęt z gti to nie powinno być problemu?ŁukaszS3 - Pon 25 Sty, 2010
kosmita napisał/a:
ŁukaszS3 napisał/a:
Nie lepiej zmodzić za te pieniądze seryjne 1.6 16v ze 106 czy Saxo?
Pewnie lepiej, ale trzeba go mieć najpierw, a tych od 206(albo czegoś innego) powinno być więcej i taniej.
Po Twoim opisie wywnioskowałem że właśnie taki siedzi u Ciebie w pugu?! kosmita - Pon 25 Sty, 2010 A kto powiedział, że chodzi o tego puga?
Pytanie jest: jakie 1.6 można wrzucić do 106, żeby było jak najtaniej, najdostępniej i osiągi najbardziej zbliżone/lepsze do 1.6 16v gti.ŁukaszS3 - Pon 25 Sty, 2010 TU5J4
kaco_d - Sob 27 Mar, 2010 pochwalić się chciałem jak że nie mogę uczynić tego w pimpie zakładając nowy temat...samochód odebrany po swapie chodzi jak wściekły samo zło:) jeszcze kilka modów przy okazji i ogólnie dziś nie będe spał
trza chyćić za mięso iQ - Sob 27 Mar, 2010 gratuluje to jak dlugo w sumie trwal swap?kaco_d - Sob 27 Mar, 2010 około miesiąca trochę ponad 3tyg. pewnie byłoby szybciej gdyby nie kilka niespodzianek po drodze:)