Techniczne - Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Vlodarsky - Sob 24 Gru, 2011 To pewnie jest jak z wstawianiem kratki - trzeba mieć papier ale nie z ASO tylko z zakładu który ma odpowiednie PKD do takich prac.
Z kratką było tak :
1. klient udawał się np do nas na demontaż siedzeń + kratkę
2. otrzymywał fakturę i zaświadczenie (w załączniku xero naszego wpisu z PKD)
3. jechał na stację diag - przedstawiał te wszystkie papiery
4. diagnosta sprawdzał czy wszystko się zgadza i wpisywał ilość miejsc 2 zamiast 4/5
Podejrzewam, że tak właśnie należy zrobić z klatką qbica - Nie 25 Gru, 2011 bardzo podobnie
-Pojechałem do mechanika który może dokonywac w warsztacie zmian konstrukcyjnych (wyjecie kanapy i demontaż pasów), na co dostałem rachunek - zapłacilem 10zł (mechanik nawet nie widział tego auta)
-pojechałem do stacji diagnostycznej - tu akurat jeden diagnosta chciał papiery na klatke (atesty na rury + certyfikat spawacza który spawał klatke) i rachunek za demontaż kanapy i pasów, a drugiemu wystarczył sam rachunek
-Badanie techniczne podstawowe + dodatkowe (zmiany konstrukcyjne/zmiana danych w dowodzie z 5 na 2 osoby) - w sumie koszt 180zł
-z papierkiem z BT udajemy sie do WK gdzie też czasami upominaja sie o rachunek za demontaz kanapy itd
-dostajemy tymczasowy DR i czekamy na nowy za który oczywiście trzeba zapłacić
rasta - Nie 25 Gru, 2011 Co za bzdura, mam pojechać do huty po atest rur, z których mam klatkę, he? A certyfikat to trzeba potwierdzić notarialnie, czy wystarczy xero, he?
Z tymi zmianami konstrukcyjnymi to też niezła kupa, qarwa do odkręcenia 10 śrób torx potrzeba mieć specjalne papiery - co za kraj iQ - Nie 25 Gru, 2011 rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe Anonymous - Nie 25 Gru, 2011
rasta napisał/a:
he?
rasta napisał/a:
he?
iQ napisał/a:
rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe
hę? Vlodarsky - Nie 25 Gru, 2011
iQ napisał/a:
rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe
to samo chciałem napisać...Bonczek - Pon 26 Gru, 2011
iQ napisał/a:
rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe
+1rasta - Pon 26 Gru, 2011 Ale jesteśmy w Polsce i chuj mnie obchodzi co jest za granicą.qbica - Pon 26 Gru, 2011 to przyjmij do wiadomości że jest tak a nie inaczej kubas - Pon 26 Gru, 2011 Spokój mi tu w technicznym! GeKo - Pon 26 Gru, 2011 he he, nie trzeba za granicę wyjeżdzać. Trela Ci powinien dać papier na klatę z opisem jakie rury zostały użyte wraz z nr seryjnym klatki.Bonczek - Wto 27 Gru, 2011 Ale wtedy płacisz wiecej MoRToN - Wto 27 Gru, 2011
GeKo napisał/a:
he he, nie trzeba za granicę wyjeżdzać. Trela Ci powinien dać papier na klatę z opisem jakie rury zostały użyte wraz z nr seryjnym klatki.
W sumie chyba może, nie wiem czy jakąś deklarację zgodności, ze zostało to wykonane zgodnie ze sztuką itp.GeKo - Wto 27 Gru, 2011 MoRToN, To jest podsdtawowy dokument, który należy pokazać na BK przed rajdem. Nawet jak masz homologowanego mattera, sparco czy omp. To musisz mieć papier na to.MoRToN - Wto 27 Gru, 2011 Aha, myślałem, że jest nabita jakaś tabliczka czy cuś.