To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem

Vlodarsky - Sob 24 Gru, 2011

To pewnie jest jak z wstawianiem kratki - trzeba mieć papier ale nie z ASO tylko z zakładu który ma odpowiednie PKD do takich prac.

Z kratką było tak :

1. klient udawał się np do nas na demontaż siedzeń + kratkę
2. otrzymywał fakturę i zaświadczenie (w załączniku xero naszego wpisu z PKD)
3. jechał na stację diag - przedstawiał te wszystkie papiery
4. diagnosta sprawdzał czy wszystko się zgadza i wpisywał ilość miejsc 2 zamiast 4/5


Podejrzewam, że tak właśnie należy zrobić z klatką :)

qbica - Nie 25 Gru, 2011

bardzo podobnie ;)
-Pojechałem do mechanika który może dokonywac w warsztacie zmian konstrukcyjnych (wyjecie kanapy i demontaż pasów), na co dostałem rachunek - zapłacilem 10zł (mechanik nawet nie widział tego auta)
-pojechałem do stacji diagnostycznej - tu akurat jeden diagnosta chciał papiery na klatke (atesty na rury + certyfikat spawacza który spawał klatke) i rachunek za demontaż kanapy i pasów, a drugiemu wystarczył sam rachunek
-Badanie techniczne podstawowe + dodatkowe (zmiany konstrukcyjne/zmiana danych w dowodzie z 5 na 2 osoby) - w sumie koszt 180zł
-z papierkiem z BT udajemy sie do WK gdzie też czasami upominaja sie o rachunek za demontaz kanapy itd
-dostajemy tymczasowy DR i czekamy na nowy za który oczywiście trzeba zapłacić

:faja:

rasta - Nie 25 Gru, 2011

Co za bzdura, mam pojechać do huty po atest rur, z których mam klatkę, he? :lol2: A certyfikat to trzeba potwierdzić notarialnie, czy wystarczy xero, he? :lol2:
Z tymi zmianami konstrukcyjnymi to też niezła kupa, qarwa do odkręcenia 10 śrób torx potrzeba mieć specjalne papiery - co za kraj :wall:

iQ - Nie 25 Gru, 2011

rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe ;)
Anonymous - Nie 25 Gru, 2011

rasta napisał/a:
he?


rasta napisał/a:
he?



iQ napisał/a:
rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe


hę? :rotfl:

Vlodarsky - Nie 25 Gru, 2011

iQ napisał/a:
rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe


to samo chciałem napisać...

Bonczek - Pon 26 Gru, 2011

iQ napisał/a:
rasta, wyjedz zagranice i zobaczysz jakie to w polsce jednak jest latwe ;)


+1

rasta - Pon 26 Gru, 2011

Ale jesteśmy w Polsce i chuj mnie obchodzi co jest za granicą.
qbica - Pon 26 Gru, 2011

to przyjmij do wiadomości że jest tak a nie inaczej :]
kubas - Pon 26 Gru, 2011

Spokój mi tu w technicznym! ;D
GeKo - Pon 26 Gru, 2011

he he, nie trzeba za granicę wyjeżdzać. Trela Ci powinien dać papier na klatę z opisem jakie rury zostały użyte wraz z nr seryjnym klatki.
Bonczek - Wto 27 Gru, 2011

Ale wtedy płacisz wiecej ;)
MoRToN - Wto 27 Gru, 2011

GeKo napisał/a:
he he, nie trzeba za granicę wyjeżdzać. Trela Ci powinien dać papier na klatę z opisem jakie rury zostały użyte wraz z nr seryjnym klatki.


W sumie chyba może, nie wiem czy jakąś deklarację zgodności, ze zostało to wykonane zgodnie ze sztuką itp.

GeKo - Wto 27 Gru, 2011

MoRToN, To jest podsdtawowy dokument, który należy pokazać na BK przed rajdem. Nawet jak masz homologowanego mattera, sparco czy omp. To musisz mieć papier na to.
MoRToN - Wto 27 Gru, 2011

Aha, myślałem, że jest nabita jakaś tabliczka czy cuś.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group