Anonymous - Czw 20 Lis, 2008 aaa kumam. Hmm może w takim razie coś innego...? I na czym polega "gorszość" tych tańszych.. ??Niemy - Czw 20 Lis, 2008 tańsze=seryjne=problem ze strojeniemAnonymous - Czw 20 Lis, 2008 http://www.v-maxzone.pl/p...uter-smt-7.html ten tez...? Niemy - Czw 20 Lis, 2008 to tzw swinka, poszukaj w technicznym, jest o tym tematsaxorulez - Czw 20 Lis, 2008 Mr Lucky 13,
SMT jest z dupyCHRZANEK - Czw 20 Lis, 2008 Świnia to końska spierdolinaAnonymous - Pią 21 Lis, 2008 No to widzę, że trzeba zapiąć pasy finansowe saxorulez - Pią 21 Lis, 2008 Mr Lucky 13,
jak ma być tak żeby wstydu i nie było i żebyś nigdy nie pomyslał kurde mogło być lepiej.. kurde znowu nie działa.. kurde dlaczego stroimy to 3 miesiąc - lepiej dozbierać i kupić SA
Można kupić VEMSA PnP czyli wkładasz i jeżdzisz, można kupić samo ECU i bawić się w podpinanie oraz strojenie od poczatku wtedy jest taniej.
Z tego co wiem do VEMSa podobny jest MEGASQUIRT i jest bardzo tani, przez co jest alternatywą.
Ja z moim Saxo przeszedłem najwiecej jeżeli chodzi o mody silnikowe i zawsze rozbijałem się o ECU, a to coś nie zabanglało, a to gubił zapłon, a to błąd sondy wieczna męczarnia.
Teraz zaczał bym mody tak:
- dolo i wydech
- zawieszenie (B6/8. eibach, powerflex)
- hamulce (na te z 206)
- skrzynia (13x59)
- szpera (Quaife)
- VEMS lub inne ECU
- zabawy z silnikiem w dowolny sposóbM - Pią 21 Lis, 2008 Vems to Megasiksaxorulez - Pią 21 Lis, 2008 eM,
tak tez napisałem wcześniej że chyba to to samo, w przypadku wersji PnP jest drożej ale i łatwiej, pomijasz problem (dla niektórych to rzaden problem) podpinania wiazki i tworzenia mapy bazowej