k-mart - Pią 11 Sty, 2008 16s, bo jest szybszy. Abs zawsze mozesz odczepic, przelozyc boczki na korbe.qbus - Pią 11 Sty, 2008 w eNce rallye raczej niekonkurencyjne, roznica w mocy, w a grupie chyba spece wiedza ze da sie je zgrzebac podobnie Bad-i - Pią 11 Sty, 2008 chodzi o auto ktorym mozna przejechac; KJS, RD - 3L, PZMOT - taki gotowy na wszystko (z homologacjami)kubas - Pią 11 Sty, 2008 no to rozumiem ze koszty sa nie wazne, to oczywiscie s16, wywalisz wszystko co niepotrzebne zrobisz silnik i gitara. Chociaz hh.org team w skladzie marcel i oskar chca zrobic to 8v.Anonymous - Pią 11 Sty, 2008
Bad-i napisał/a:
chodzi o auto ktorym mozna przejechac; KJS, RD - 3L, PZMOT - taki gotowy na wszystko (z homologacjami)
Rallye można przejechać wszystkie wspomniane , a s16(rallye 16v,gti) dodatkowo póki co można w RSMP startować.Marek23 - Pią 11 Sty, 2008 s16 nie jest dupowozem, klepie rally wszędzie, nawet na wstecznym. Do rajdów brał bym s16, na ulice s16, na 400 s16 i na głupiego rallysprinta też s16. Nie wiem jak można napisać, że s16 jest lans, a rally hardcore. Moje byłe złote s16 czuje się urażone...kubas - Pią 11 Sty, 2008 seryjnie marek tak jest. a wydmuszka zawsze bedzie wydmuszka czy to rallye czy s16. Te samochody wyjezdzajac z fabryki byly wyprodukowane z takim zalozeniem, to samo jest z 205 rallye i gti, gti lans, rallye hardcore, bardziej cenione wsrod napalencow jest rallye pomimo ze gti klepie go na kazdym biegu. Najlepsze jest rallye 16v !Bad-i - Pią 11 Sty, 2008 kto w takim razie moze podjechac jutro do Ustronia zobaczyc 106 S16 gr. A6. Chce jutro wieczorem lub najpozniej w niedziele pojechac i najprawopodobniej kupic 106 S16.
Moge wrzucic jego opis i zdjecieqbus - Pią 11 Sty, 2008 kupuj to auto... ono jest walone w bok, ale jezeli klatka nie dostala to jest jak najbardziej warte tych pieniedzy, bardzo szybki egzemplarz a do tego gosc dorzuca do niego mase czesci.Bad-i - Pią 11 Sty, 2008 PEUGEOT 106 S16 A6
3 razy na pudle klasyfikacji generalnej Pucharu PZM 2007
Zwycięzca Rajdu Śnieżki 2007
Nowa karoseria po Rajdzie Wisły 2006 (nowa buda od S16 zlozona w przed sezonem)
Klatka typu KIT CAR + dokładnie obspawana karoseria (by IRECO)
Niska waga samochodu 940 kg, przy limicie 920 kg
Odchudzona instalacja elektryczna, lekki akumulator, hebel, przerobiona instalacja
Wszystkie przewody puszczone środkiem, paliwo i elektryka
Nowy mocny silnik, wywarzony, odchudzony, sportowa głowica, wszystko na nowych częściach - wydruk z hamowni (140 KM i ponad 160 NM na seryjnym kompie i walkach od pucharowej 206)
Sportowy układ dolotowy
Sportowy układ wydechowy, wykonany z nierdzewki, baran 4-2-1, katalizator na końcu
Krótka skrzynia biegów - przełożenie 13x64, wzmocniona poskładana na nowych częściach
Zawieszenie na unibalu
-asfalt Przód HP SPORTING (czeski proflex)
Tył PROFLEX
Teflonowe poduszki pod silnik i skrzynie
Mocna profilowana płyta pod silnik PA11
Rozporka
Koła 15 cali
Wszystko aktualna homologacja:
Fotele Bimarko Expert,
Pasy SPARCO,
System gaśniczy OMP, Reczna gasnica
Kierownica zamszowa OMP 90mm odsadzenia
Reszta wyposarzenia OMP
Otuliny
Flokowana deska
Wykończenia z kevlaru
Diodowy Obrotomierz SANDLER
Uszkodzony prawa strona.
to co napisalem w nawiasach to wiadomosci ktore uzyskalem przez telefon - cena 19.000 do negocjacji - mysle ze mozna go wyrwac za 18.000
p.s. w tej cenie moze jeszcze dorzuci cos w zapasie, auto zarejestrowane w 98 roku ale homologacja nowaMarek23 - Pią 11 Sty, 2008
kubas napisał/a:
bardziej cenione wsrod napalencow jest rallye pomimo ze gti klepie go na kazdym biegu.
Być może, ale akurat ja mając do wyboru serię rallye i serię s16, biorę s16, wyrzucam abs i z włączoną klima klepię rejlaka. Ale może to sentyment...
bad-i napisał/a:
kto w takim razie moze podjechac jutro do Ustronia zobaczyc 106 S16 gr. A6. Chce jutro wieczorem lub najpozniej w niedziele pojechac i najprawopodobniej kupic 106 S16.
Moge wrzucic jego opis i zdjecie
Ja za granicą , inaczej bym Ci sprawdził.
Jeśli chcesz mieć szybkie i profesjonalne auto na oesy to bierz pucharowe 206. Dobry kierowca wyjmuje tym auta z N3, a nawet A7(Pelikan, Kajetan). 106 na km oesowym est dużo wolniejsze...
PS. Choć te 106 akurat tanie jest.strick - Pią 11 Sty, 2008 Jak dorwe jutro jakies auto, to podjade
Ale nie na 100%...qbus - Pią 11 Sty, 2008
Cytat:
walkach od pucharowej 206
Przecież wałki w Pucharowym 206 to sa wałki z S16/VTS'a. To auto jest naprawde bardzo szybkie, zjechało pare razy na podium ppzm. Kierowca wiadomo ogarniał dobrze ale trzeba mieć też czym pojechać. Bodajze 2 miejsce w gen ppzm na Magurskim i 3 na Subaru Poland Rally. Tak z tego co na szybkosci sobei przypominam.Bad-i - Pią 11 Sty, 2008 Marek23, jest pucharowa 206 do kupienia ale tam jest jeden problem. Cena czesci i serwisu. Jak wiem w 206 bardzo czesto lecialy skrzynie do tego brat mojego mechanika takim wlasnie jezdzil i mi odradzil kupowanie tego auta. Dodatkowo powiedzial ze wcale 106 nie bedzie wolniejsze. Ostatnim minusem i to ogromnym jest jego cena, mysle ze nie kupie 206 taniej niz 35.000 (do tego bedzie on juz mocno dzwoniony).
Jutro z rana mam miec zdjecia tego 106 z Ustronia. Mnie interesuje tylko auto przygotowane, nie chce sie bawic w kolejne budowanie rajdowki przez 2-3 lata. Clio pojdzie w gory i szklana klatke w salonie, a cos co kupie bedzie sie ocieralo o opony, drzewa, slupki itd...... aby tylko dowiozlo jak najwyzej.Bad-i - Pią 11 Sty, 2008
kubas napisał/a:
8v ale byly tez wersje 16v bardzooooooooo rzadkie.
czym sie one roznily - bo wedlug tego rajdowca to S16 i rallye roznily sie tylo lotka (jezeli chodzi o bude)
a co z technicznymi sprawami poza 8V jezeli o taki chodzi