Michał - Czw 21 Lut, 2008 a tak swoją drogą
zastanowiłem sie
- co to do licha jest ten mitsu black hawk
7.2 do 96 km/h ( 60 mil )
naprawde jestem pełen podziwu ....CHRZANEK - Czw 21 Lut, 2008 Wobec wszystkiego co dotychczas przeczytałem wnioskuje że prawdziwy hothatch musi być:
-lekki (1000kg max)
-spartański (im mniej rzeczy na prąd tym lepiej)
-przednionapędowy (absolutnie nie 4x4)
-tani (max 20,000pln)
I wszystko jasne Ciesze sie Przeszedłem weryfikacje - mam HOTHATCHA k-mart - Czw 21 Lut, 2008 aha, wlasnie przeczytalem w testach "sport-auto" ze S3 265KM klepie na Hockenheim-ringu n.p. Evo IX, STi, Type'R, megane T, clio R21 no i cala reszte nowych hatchy (nazwijcie je sobie jak chcecie). Na nürburgringu nie bylo jeszcze mierzone.
Ale saxo i tak jest najlepsze Anonymous - Czw 21 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Wobec wszystkiego co dotychczas przeczytałem wnioskuje że prawdziwy hothatch musi być:
-lekki (1000kg max)
-spartański (im mniej rzeczy na prąd tym lepiej)
-przednionapędowy (absolutnie nie 4x4)
-tani (max 20,000pln)
I wszystko jasne Ciesze sie Przeszedłem weryfikacje - mam HOTHATCHA
zapomniałeś jeszcze dodać, że koniecznie musi być stary k-mart - Czw 21 Lut, 2008 Hockenheim:
Audi S3 265KM 1;17,5
Evo IX 1;17,6
STi MY 07 1;17,8
Type R MY 01 1;20,9
Type R MY 07 1;21,3
Megane R26 1;18,6
Clio F1 1;20,2
Cooper Works GP 218KM 1;20,2
Golf R32 1;19,4
Golf V Gti 1;19,6
C2 VTS 1;24,3
206 RC 1;20,2
207 150 Turbo 1;24,5
Focus ST 225KM 1;20,1
Wnioskuje, ze saxo powinno znalezc sie miedzy RS4 a S3, ktore nie skreca i nie przyspiesza.Marek23 - Pią 22 Lut, 2008
Cytat:
Audi S3 265KM 1;17,5
Evo IX 1;17,6
STi MY 07 1;17,8
I R32 tez pewno szybszy... K-mart, bardzo ciekawe. Tak czytam i jestem w szoku, czemu w Tychach S3 i r32 dostają w dupę od 106stek. No nic, śmieszne rzeczy tu niektórzy piszą. Na dzień dobry polecam się przejechać evo i sti, potem paroma innym sportowymi furami i wtedy się wypowiadać. Bo się zastanawiem ilu z was prowadziło Evo, STI,GT, WRX, stare S3 i S4...
Michał, miło, że rozumiesz pojecie hothatch i jak ważny jest w nim handling i feeling podczas jazdy. S3 i temu podobne to szybkie dziwkowozy i obok sportu nawet nie stały. A jak dla kogoś sportem samochodowym jest przelecieć 200 przez szybki zakręt obok klubu u siebie w mieście i przybić potem niemieckim blondeksom high 5 typu(pyte masz małą, ale autem to fajnie jeździsz) to już wszystko wiem.GOKART - Pią 22 Lut, 2008
BARANMC napisał/a:
FAST HATCHE kolejna nowa teoria, po raz kolejny to napisze skoro MK5 GTI jest hothatchem to Mk5 R32 juz nim nie jest !! kompletna bzdura, wydaje mi sie ze poprostu sie pogubiliscie co jest czym. R32,S3 Alfa GTA ,Focus ST od dzis nie są szybkimi autami miejskimi zwanymi hatchbackami
Nikt się nie pogubił, ba nawet panowie z firmy VW to zrozumieli czego Ty pojąć nie możesz.
Znaczek GTI - dla VW sysonim sportowego ducha w małym samochodzie nie otrzymał lepiej wyposażony, mocniejszy i napędzany dodatkowo tylną osią R32.
R32 został przez VW zakwalifikowany do segmentu compact premium i oczywiście nadal zostaje hatchem ale tylko fast czy tam hiper. Rolę HH w VW pełni słabszy, gorzej wyposażony (i pewnei lżejszy) z napędem FWD - Golf GTi.
Trudny podział klas nie dotyka tylko segmentu hothachy. Tak samo jest ze sportowymi supersamochodami. W dyscyplinie supersportowców wyróżniamy supersamochody i hipersamochody. Do tej pierwszej kategorii zaliczyłbym Prosiaka GT2, Ferrari 430 Scuderia itp ale np LAMBO zaliczany jest od zawsze do kategorii hipersamochodów. Jest od nich szerszy, niższy, ma ogromne wloty, dyfuzory i prawdopodobnie mocniejszy silnik ale nie robi najlepszych czasów... Jest "hiper" ale nie "super" sportowym samochodem.k-mart - Pią 22 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Audi S3 265KM 1;17,5
Evo IX 1;17,6
STi MY 07 1;17,8
I R32 tez pewno szybszy... K-mart, bardzo ciekawe.
Co najważniejsze, tu testy robili angole, więc obiektywizm. Niemcy zawsze swoich pchają...
Jak robią w Auto,motor und Sport test na najlepsze 4wd to sti czy evo tam nie uświadczysz.
Aż jestem w szoku, że mi ktoś pisze, że moi japońscy bracia są wolniejsi od dziwkowozu.
Sie porobiło... Ale spoko ziom, dyskusja musi być.k-mart - Pią 22 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Niemcy zawsze swoich pchają...
Czekalem na ten komentarz
S4 dostaje od S3 w danych nowych modelach a tak samo bylo w poprzednich.
Nie wiem kto jest obiektywny, wkleilem to co znalazlem.
Ale zwroc uwage ze 335i w porownaniu z evo i sti dostaje, wiec nie pchali go do przodu.Anonymous - Pią 22 Lut, 2008 widze ze nie ktorzy nie kumają ze np : S3 a evi i sti to zupełnie inna bajka, nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia ,moze sobie nawet przyjechać 30 minut pozniej. Rozmowa kompletnie zboczyła na inny tor, było o rasowych hothatchach a dalej sie wałkuje temat EVO ,
Marek23 napisał/a:
Niemcy zawsze swoich pchają...
a wiesz po co ? po to zeby łoic dupe Francuzą ,teraz pewnie połowa osob focha strzeli ale z niektorymi nie da sie inaczej rozmawiać. Poza tym czasy ktore K-mart wkleił mnie wystarczaja. To całe pojecie hothatch mozna interpretowac na wiele sposobow, dla mnie kazde z tych aut to hothatch, i dopiero w tedy mona sobie dzielić je na mniejsze typu Polo GTI, Corsa OPC ,MCS, lub te tzw super hatche typu 130i, Rka, GTA, ST ,swojego zdania nie zmienie i prosze nie odbierac tego ze chodzi mi tylko o niemieckie autaMarek23 - Pią 22 Lut, 2008
Cytat:
a wiesz po co ? po to zeby łoic dupe Francuzą
Ja mam 173 konie i nawet nie muszę redukować, żeby Twoje vr6 łyknąć. Jesteś tego świadom?GOKART - Pią 22 Lut, 2008 BARANMC nie bój żaby , stawaj z Markiem
Może być Tor Poznań. Przyjadę popatrzeć, czas Wam zmierzę ....Anonymous - Pią 22 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
Ja mam 173 konie i nawet nie muszę redukować, żeby Twoje vr6 łyknąć. Jesteś tego świadom?
_________________
swiadomy jestem jednego ze mam pare koni wiecej o momencie juz nie wpomne i chetnie bym ci wstydu narobił moim Golfem z 1988r ale jak zredukujesz to nawet EVO dostanie baty, to ja wymiekam ,jesteś debesciak Mysle ze jeszcze cie nikt nie nauczył tolerancji a szkoda !!
Na poprawe twojej Francuskiej godnosci wkleje ci jeszcze to
Hockenheim: