M - Pon 21 Kwi, 2008 OKi chłopaki, w tym temacie to wszystko chyba.
Podaje dane ktore wyliczyłem:
306 w dwie osoby:
przed strojeniem 13.5 sekundy 60-130 na trojce
po strojeniu 10,81.
W jedna osobe pewnie jeszcze szybciej Vlodarsky - Pon 21 Kwi, 2008 jeszcze tylko hamownia i będzie wszystko jasne. Fajnie by było jak by ktoś z takim silnikiem jak mój w serii zrobił pomiar na hamowni Vlodarsky - Pon 21 Kwi, 2008 Znalazłem coś do czego będzie można się odnieść
to wrzucał stux na sr
a to gdzieś w necie znalazłe
ten sam silnik
zobaczymy co u mnie wyjdzie jak to złożęOSKAR - Pon 21 Kwi, 2008 szkoda,ze nie sprawdzales przed mogami tego motoru.
a twoj sie kreci do nie calych 7000,czy ponad???
bo to wsumie takie podobne silniki,ale jednak różne.
ja licze,ze bedzie duuuzo lepiej teraz.M - Pon 21 Kwi, 2008 Sporo paliwa zdjąłem na dole i gorze, lepiej poczekac i zobaczyc.Vlodarsky - Pon 21 Kwi, 2008 mam dokładnie taki silnik jak na wykresach... tzn miałemVlodarsky - Sob 05 Lip, 2008 Nie tworzę nowego tematu bo nie ma sensu...
Czy ktoś mi powie ile na seryjnym wale korbowym/korbach/tłokach mają najwięcej silniki 2 litrow serii XU ??
Znacie jakieś rajdowe projekty ? może coś za gramanicą ? szukałem trochę z ciekawości i nie mogę nic takiego znaleźć google mnie nie lubi najwidoczniej CHRZANEK - Sob 05 Lip, 2008 "Enki" czyli seryjne silniki - to raczej nie przekraczają 170KM.
Dawno w Polsce nikt nie robił takiego samochodu... W poniedziałek się przypomnij to poszukam archiwalne numery WRC tam były opisywane 2 rajdowe 306 GTI ...saxorulez - Nie 06 Lip, 2008 Jest komputer do serii XU - plug and play firmy VEMS - wpinasz sie tylko w seryjna kostkę i można sobie wszystkim sterować. W komputerze jest już wgrana mapa bazowa
To takie info jak byś chciał robić turbo i nie wiedział jak bezpiecznie to wystroićM - Nie 06 Lip, 2008 Łukasz ty marketingowcu saxorulez - Nie 06 Lip, 2008 no nie moge sie powstrzymać