To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Projekt Clio Sport 200+

Anonymous - Wto 08 Kwi, 2008

pcs napisał/a:
lukasz, jakbys zobaczyl topowa N-ke np. z 2brally to tam niz nie ma seryjnego poza ... puszka dolotu, inne sa min. kolektor dolotowy, przepustnica, kolektor wydechowy, wydech, listwa wtryskowa, wtryski, stand alone jest zdaje sie moteca.


Sprawdz tą strone:
http://shop-competition.r...&cat=7711129406
No jest sporo czesci do wymiany na specyfikacje N-Grupowa , ale tylko nieliczne wpływają faktycznie na prace silnika, reszta to płyny paski klatki pasy i co tam jeszcze dusza zapragnie. Zgaduje ze Renault opracował komplet czesci do przygotowania rajdowki, aczkolwiek nie wszystko trzeba kupowac u nich.
A co do kompa to motec jak wiadomo jest dla nadzianych kasa :) a ten od Renault Sport przypomina ta sama jednostke Siemensa.

P.S. Poprawka, Renault ma oba wałki dla N Grupy i masz racje listwa wtryskowa,wtryski pompa paliwa tez sa. Ale puszki dolotu to naprzykład słyszalem ze w Clio Cup uzywaja zmodyfikowane ze sporta ph1

saxorulez - Wto 08 Kwi, 2008

pcs napisał/a:
lukasz, jakbys zobaczyl topowa N-ke np. z 2brally to tam niz nie ma seryjnego poza ... puszka dolotu, inne sa min. kolektor dolotowy, przepustnica, kolektor wydechowy, wydech, listwa wtryskowa, wtryski, stand alone jest zdaje sie moteca.


Widziałem topowe N-ki bo brałem udział w budowie jednej :)

Przepustnica różni sie tym ze jest na lince nie na dbv
kolektor wydechowy jest ten sam

Ale te wszystkie róznice wiosny nie czynią.. zapytaj ile chłopakom z 2B wychodzi na silniku.. nie więcej niż 190KM na pewno. Oczywiście jest to dobry wynik jak na Clio ale jakim kosztem dobrze obaj wiemy

pcs - Wto 08 Kwi, 2008

tylko pytanie jakie to jest 190km ... bo moim zdaniem to tam hula mnostwo NM w calym zakresie a w rajdach maxymalne wartosci KM i NM nie maja znaczenia tak jak w wyscigach.
dzik - Wto 08 Kwi, 2008

Nie bierzmy specyfikacji N-ki za wzor do dlubania na ulice.
ade - Wto 08 Kwi, 2008

dzik napisał/a:
Nie bierzmy specyfikacji N-ki za wzor do dlubania na ulice.


nie wiem jak wyglada wykres N ki...

ale na ulcie podobnie jak na oes napewno lepiej miec 190km i od 3500 do 7000 ciagly nie przerwany ciag... niz 200km i auto jedzie miedzy 6000 a 7000...


no chyba, ze mowimy o wyscigach na 1/4 :D

dzik - Wto 08 Kwi, 2008

tylko po co zakladac sobie ograniczenia n-grupowe?
to ze czegos w n-ce nie zmieniaja albo modyfikuja w okreslony sposob zalezy glownie od mozliwosci a nie efektywnosci

saxorulez - Wto 08 Kwi, 2008

dzik napisał/a:
tylko po co zakladac sobie ograniczenia n-grupowe?
to ze czegos w n-ce nie zmieniaja albo modyfikuja w okreslony sposob zalezy glownie od mozliwosci a nie efektywnosci


zgadzam się.. można zrobić mozniej i tez użytecznie na ulicę.

Bad-i - Wto 08 Kwi, 2008

Toxic - wlasnie przebrnalem przez caly temat na cliosport.net. Powiem ci ze jestes uparciuch ;)
Anonymous - Wto 08 Kwi, 2008

Tam bylo takie jedno zdanie "czasem opinie wyglaszane na forum staja sie Faktem Clio Sport " Ale jak zauwazysz tu na hothatchu mamy cala smietanke z ktora mozna konkretnie podyskutowac, a tam tych osob bylo pare (czyli liczebnikowo 2 :D ) i co ciekawsze one mowiły ze sie da, tylko ze moge nie byc do konca zadowolony z efektu. Cala reszta miala w glowie jedynie wymiane walkow na nizszy model. I to ja jestem uparty ? ;) hehe
Bad-i - Wto 08 Kwi, 2008

no troche jestes, ja bym nie szedl mimo wszystko w standardowy ECU. Tak jak chlopaki napisali 210 BHP nie ma szans, nawet na stand alonie IMHO.

Poczekaj chwilke i chodz kupimy te dwa omexy i tyle.

M - Wto 08 Kwi, 2008

Dziku czemu vems czyli megasik nie ogarnie sporta? Co tam jest takiego "dizzy" ?
Anonymous - Wto 08 Kwi, 2008

Ja powiem tak, nie masz bardziej zeswirowanego kolesia ode mnie :) juz sam fakt ze mozesz podlaczyc OMEXa do PCta np. takiej zabawki:
http://www.allegro.pl/ite..._f_vat_gwa.html
Jest dla mnie wystarczajacym powodem zeby go kupic :D
Jest tylko jedno ale. Jak go kupie w tym roku, o ile odloze odpowiednio kasy, to caly projekt cofa sie o rok przynajmniej :( No zobaczymy a kiedy ty chcesz to finalizowac ?? (im pozniej tym lepiej :) )

dzik - Wto 08 Kwi, 2008

Sporta phII nie ogarnie, a dokladnie mam na mysli przepustnice elektroniczna.
Na szczescie przepustnice mozna zmienic.
phI powinien dac rade.

Chociaz przy dzisiejszych cenach AEM'a to wolalbym jego.
Jedno to mozliwosci a drugie to znajomosc tego sprzetu u lokalnych tunerow.

M - Wto 08 Kwi, 2008

A mozna downgradowac przepustnice na linke czy francuzi oczywisice zrobili juz tak zeby sie nie dalo?
dzik - Wto 08 Kwi, 2008

Jasne ze sie da, nawet w ASO byly do tego dosc tanie zestawy.
Takze nie "oczywiscie", w clio jest sporo fabrycznych mozliwosci udoskonalen.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group