To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [DRIVE] Rozeta u Wróbla

k-mart - Pią 10 Kwi, 2009

trzeba sie tym zajac bez kitu. tak byc nie moze!! :D
Stf - Pią 10 Kwi, 2009

k-mart napisał/a:
trzeba sie tym zajac bez kitu. tak byc nie moze!! :D


w sensie zająć się Anią? - dobry materiał na żonę w sensie ? :D

k-mart - Pią 10 Kwi, 2009

tak tez to mozna zrozumiec :D
Greg - Czw 28 Maj, 2009

Byłem dziś na godzinkę, ostatni raz byłem chyba jakoś we wrześniu czy październiku - generalnie dawno i nawet trase zapomniałem. :devil:

Przez większość czasu cośtam próbowałem się nauczyć, później kilka przejazdów na czas ze zmiana biegów (dwa albo trzy razy tylko wbijałem 3, fura ma takie przełożenie).

Najlepszy czas to 1.28,28, ale z jakimiś błędami (szczególnie daję ciała na ostatnim dohamowaniu po małej szykance na końcu rozety). Generalnie czas do poprawienia i z pewnością to zrobię, bo nie jestem z siebie zadowolony. Wróbel mówił, że było OK, ale mówił tez że da się szybciej.

Byłem na 17" Avon ZZ3 205/40 - tak sobie.

Po godzinie pałowania nie zauważyłem jakiegos wielkiego ubytku opony. Może to kwestia mieszanki.

Rozeta jest fajna, nie ma nic innego w okolicach, szkoda tylko że cena dość spora (140zł).

KarQ - Czw 28 Maj, 2009

Greg napisał/a:
szkoda tylko że cena dość spora (140zł).


Za ile :?:

rasta - Czw 28 Maj, 2009

Za godzinę ;D

Ja zrobiłem 1.26:03 na 3 biegu czyli jadąc na elastyczność, też nie jestem z siebie zadowolony ;D

KarQ - Czw 28 Maj, 2009

rasta napisał/a:
Za godzinę


Miałem cichą nadzieję, że nie będzie taka odpowiedź :]

Był ktoś na torze IC w Czosnowie :?: Czy tam można wjechać seryjnym autem, czy wymóg jest kubła, szelek...

ps - Czw 28 Maj, 2009

rasta napisał/a:

Ja zrobiłem 1.26:03 na 3 biegu czyli jadąc na elastyczność, też nie jestem z siebie zadowolony ;D


to tak dla info, czy chodzi o porownanie do c2 vts? Bo wiesz - w nieco inna klase wpada twoje auto...

rasta - Czw 28 Maj, 2009

A w jaką? Na Rozecie nie ma podziału na klasy. PRawda jest taka, że oba wyniki sa kiepskie jak na samochody.

Stf zrobił 1:20 to też inna klasa, he?

rasta - Czw 28 Maj, 2009

KarQ napisał/a:
Miałem cichą nadzieję, że nie będzie taka odpowiedź :]


Uwierz mi, że godzina napinania non-stop na Rozecie to aż nadto, mi cały dzień bolało kolano od sprzęgła.

Loko - Czw 28 Maj, 2009

Ale to morsem zrobiłeś taki czas? bo patrząc na inne wyniki to bardzo kiepsko, mors nie jedzie na 3 biegu czy jakiś inny powód?
ps - Czw 28 Maj, 2009

rasta napisał/a:
A w jaką? Na Rozecie nie ma podziału na klasy. PRawda jest taka, że oba wyniki sa kiepskie jak na samochody.

Stf zrobił 1:20 to też inna klasa, he?


czyli jak wsiadziesz w c2 tez zrobisz 1:26??

Loko - Czw 28 Maj, 2009

a jaki czas zrobiłeś normalnie ze zmianami biegów?
rasta - Czw 28 Maj, 2009

Nie jechałem ze zmianą biegów. Do tabeli płynnych kierowców się załapałem więc jakiejś traumy nie ma, choć nie da się ukryć, że kierowca dupa, a opony jeszcze gorsze.

Jakbym zmieniał biegi ok. 3-4 s bym może jeszcze urwał, tak przynajmniej sądził Wróbel ale to się okaże na kolejnym upalaniu na Rozecie, ale najpierw muszę się zaopatrzyć w R888.

Wróbel tak to skwitował Samochód/Kierowca/Opony

Konie to nie wszystko ale niestety większość przeliczają czas na konie. Rozeta jest bardzo specyficzna. Na pewno na ulicznej oponie nie ma tam czego szukać, szczególnie mocna ośka. Jest Panna co robi 1:20 seryjnym Type-R tym najnowszym ponoć najchujowszym co nie jedzie.

Bart - Czw 28 Maj, 2009

rasta napisał/a:
Uwierz mi, że godzina napinania non-stop na Rozecie to aż nadto, mi cały dzień bolało kolano od sprzęgła.


ja sprzęgło naciskam stopą, polecam taką metodę :]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group