Przy twojej "bujace" Kubuś może byc niewielka różnica
M chciał napisać że lamus jesteś
Jakarti - Śro 25 Sie, 2010 i tak musze wymienic - to wole kupic od Vlodka niz od Żabojadów
rozumiem, ze nie ma przeciwskazan.
ciekawe czy gwarancja nie ma nic przeciwko
PiTT napisał/a:
M chciał napisać że lamus jesteś
chcial ale nie napisal a Ty jestes i juz nawet nikt tego nie pisze.
japa - nie o tym tematkaroluPL - Wto 26 Lut, 2013 Koledzy jeżdzący clio szrotami- jaki ojej polecacie ?
do tej pory jeździłem na castrolu 10w60 sport, ale oprócz tego, ze drogi, to więcej jego cech w nim nie zauważyłem
Motul 300V 5w40 chyba lepiej, co ?
rzecz jasna oryginalny, nie jakis maszczony z allegro albo od rumuna zza rogu
pisze o tych dwóch olejach, bo mamy przedstawicielstwo motul/castrol, więc raczej coś z tego chciałbym wybrać.Rasputin - Wto 26 Lut, 2013 Na tym forum jeździ się tylko na Millersie karoluPL - Wto 26 Lut, 2013 zdążyłem zauważyć, ale z racji, ze firma zawsze mi coś dołoży do jeżdzenia, to i jeżdze na łojeju takim jaki sami sprzedajemy, bo za inny musze dokładać, więc millers nie wchodzi w grę Jakarti - Wto 26 Lut, 2013
Cytat:
Koledzy jeżdzący clio szrotami- jaki ojej polecacie ?
Rasputin napisał/a:
Na tym forum jeździ się tylko na Millersie
karoluPL napisał/a:
więc millers nie wchodzi w grę
tęsknisz za szarym? Bart - Wto 26 Lut, 2013 to już lepiej zalej jakiś 5w50 zamiast 5w40GeKo - Wto 26 Lut, 2013 300V competition 5W40 będzie OK. Teraz sie to chyba Power nazywa. karoluPL - Wto 26 Lut, 2013 GeKo, to nie wiem który wziąć - z półkowych zapasów 300v competition czy na świeżo zamówić z naklejką "power" .
Jakarti napisał/a:
tęsknisz za szarym?
nie, spoko, już zwracam honor
MILLERS NAJLEPSZYVlodarsky - Wto 26 Lut, 2013 Ale za to Motul ładnie pachnie Bonczek - Wto 26 Lut, 2013 I jest dość smaczny, czasem bitki podsmażam Vlodarsky - Wto 26 Lut, 2013
karoluPL napisał/a:
zdążyłem zauważyć, ale z racji, ze firma zawsze mi coś dołoży do jeżdzenia, to i jeżdze na łojeju takim jaki sami sprzedajemy, bo za inny musze dokładać, więc millers nie wchodzi w grę
Ja używałem tylko Totala z podobnego powodu. Później poczytałem, poszukałem, porozmawiałem i wybrałem Millersa świadomie (w dużej mierze przez Łukasza saxoruleza który sobie zamówił kilka lat temu Millersa do skrzyni i zauważyłem jak to się sprawuje). Jak zaczynałem nie kierowałem się w pierwszej kolejności chęcią zysku, a tym, że fajnie jest do dobrych usług dołożyć najlepsze produkty.
Takie tam tłumaczenie ale teraz ludzie do mnie wracają po kolejne oleje dla siebie, dla rodziny, do firmy A to jest miłe jak klient sam mi opowiada o oleju i co zauważył na + karoluPL - Wto 26 Lut, 2013 Vlodarsky, rozumiem totalnie Twoje podejscie, tyle, ze u nas w firmie, gdzie 80% naprawianych aut, to auta flotowe, firmowe, dostawcze, to castrol jest wręcz szczytem co można sprzedawać. prywaciarzom z resztą też. bo teraz 90% klientów mówi, ze w tesco kupią taniej olej orlenowski i czemu jest tak drogo.
Motul u nas też jest tak jak wspomniałem, ale na prawdę śladowo- mimo, ze chcą nam go wcisnąć jako wiodący olej- ale może i miałoby to sens, gdyby u nas serwisowały się same konkretne auta, w większości do sportu, a nie, że przyjedzie jeden lancer czy jakaś audi s/rs'ka na 100 albo i 200 aut ogółem. A jak ten 1 na 100 klientów będzie chciał jeszcze lepszy olej niż motul- nie ma problemu, sprowadzimy mu odpowiednią ilość, albo sam sobie przecież może kupić S2WED - Wto 02 Kwi, 2013 Drodzy koledzy, chciałbym zmienić oliwę w świeżo nabytym fureksie.
Według książki miał zalewany głównie 5W40, kilka razy 10W40. Ostatni zalany to 10W40. Nie wiem co było przyczyną wyboru takiego oleju gdyż ksiażka jest po belgijsku
Nie mam pojęcia czy silnik bierze czy nie, bo na tyle km jeszcze nie przejechałem, ale na zewnątrz jest sucho, a kompresja na garach wręcz fabryczna.
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.
Co do marki jestem już zdecydowany prawdopodobnie na MOTUL, tylko że mam mętlik w głowie co do rodzaju. Oficjalna wyszukiwarka na ich stronie zaleca do OPC:
-8100 X-cess jako najlepszy,
-8100 X-clean jako też zalecany ,
Ale oprócz tego jest tez:
-300V power do aut sportowych ,
-oraz Specific sam nie wiem do czego...
Czy ktoś ogarnia czym one się różnią od siebie, co i jak i który lepszy do OPCka?
Podzielcie się doświadczeniem i wiedzą
A może macie jakieś inne/lepsze propozycje?roj - Wto 02 Kwi, 2013 lej Pan millersa
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?