To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [S] Peugeot 106 rallye 16V

vojt3k - Śro 02 Gru, 2009

Jakim sportem przyjechali z Krakowa ?:D
jarek-malopolska - Śro 02 Gru, 2009

tomecki napisał/a:

p.s. - czym jeździć tak do 6tys? :/


http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10703702

Jeszcze drugie tyle zostanie a dalej będziesz miał LWA ;D

Mick - Śro 02 Gru, 2009

vojt3k napisał/a:
Jakim sportem przyjechali z Krakowa ?:D


nie czerwonym na białej feldze? ale to było Clio 3?

tomecki - Czw 03 Gru, 2009

clio 2 - ph2, srebrne w bardzo ładnym stanie, 50tys.km przebiegu
Marek23 - Pią 11 Gru, 2009

tomecki napisał/a:
obawiam się że nie będzie się to napędzało :/
jeździł ktoś sejem z 1,2 16v lub 1,4 16v?

Jezdizlem 1.2 8v, a potem w tej budzie 1.2 16. 8v juz sobie radzi. 16 to masakra, byl troche dlubniety, troche straszy w takiej puszcze. Ogolnie do 100 rally 8v moze miec ciezko z 1.2 16...

tomecki - Pią 11 Gru, 2009

Marek23 napisał/a:
tomecki napisał/a:
obawiam się że nie będzie się to napędzało :/
jeździł ktoś sejem z 1,2 16v lub 1,4 16v?

Jezdizlem 1.2 8v, a potem w tej budzie 1.2 16. 8v juz sobie radzi. 16 to masakra, byl troche dlubniety, troche straszy w takiej puszcze. Ogolnie do 100 rally 8v moze miec ciezko z 1.2 16...


1,2 8V (75km) robił dobrą robotę w lekkim maluchu, w SC będzie słaby, w 16V na 6speed ponoc jest już dobrze, za to zadawalająco powinno byc na 1,4 16V (jest to nadal blok fire więc wchodzi w miare łatwo)

Bart - Pią 11 Gru, 2009

może od razu 1.4t-jet? ;D
Marek23 - Pią 11 Gru, 2009

tomecki napisał/a:
za to zadawalająco powinno byc na 1,4 16V

Lepiej dlubnac 1.2 16v...

mi - Pią 11 Gru, 2009

Marek23 napisał/a:
tomecki napisał/a:
za to zadawalająco powinno byc na 1,4 16V

Lepiej dlubnac 1.2 16v...

Lepiej dłubnąć 1.4 16v...

tomecki - Pią 11 Gru, 2009

mi napisał/a:
Marek23 napisał/a:
tomecki napisał/a:
za to zadawalająco powinno byc na 1,4 16V

Lepiej dlubnac 1.2 16v...

Lepiej dłubnąć 1.4 16v...


;D

lepiej mieć VTS'a - zawsze chciałem :/

Marek23 - Sob 12 Gru, 2009

mi napisał/a:

Lepiej dłubnąć 1.4 16v...
:rotfl:
A tak serio, to pod katem kosztow naprawde lepiej 1.2.
Cytat:

lepiej mieć VTS'a - zawsze chciałem :/
_________________

Nie zartuje,106 duzo ladniejsze. Mialem kiedys juz 106 i dotad zaluje,ze je sprzedalem. .

k-mart - Sob 12 Gru, 2009

Marek23 napisał/a:
Mialem kiedys juz 106 i dotad zaluje,ze je sprzedalem. .


przyjedz, przejedz sie r5 i pozalujesz ze jej nie kupiles. :D
sorry ziom, mialem dwie 106, pare r5 i troche z Toba jezdzilem na prawym, r5 jest 15lat starsza od takiej 106, ale tu masz precyzje skrecenia a nie korygacje

vitesse - Sob 12 Gru, 2009

tomecki, zamienienie 106 na seicento zeby miec 5 tysiecy w kieszeni uznał by za wielbład zyciowy! no chyba ze nie masz co włozyc do garka i grozi Ci eksmisja na bruk to zwracam honor
pit - Sob 12 Gru, 2009

vitesse napisał/a:
tomecki, zamienienie 106 na seicento zeby miec 5 tysiecy w kieszeni uznał by za wielbład zyciowy! no chyba ze nie masz co włozyc do garka i grozi Ci eksmisja na bruk to zwracam honor


zgadzam się w 100%
no offence

tomecki - Sob 12 Gru, 2009

już się tłumaczę - miałem kupić po rejlaku seja za 5tys, ale znów zdrowy rozsądek poszedł w pizdu i ....
do tego w poniedziałek idę do nowej pracy i kompletnie nie mam jak się tam dostać, całe życie jeździłem do roboty komunikacją zbiorową, do nowej huty nie dojadę, potrzebuję samochód, jakoś nie wyobrażam sobie jazdy z 60km pod maską, nawet mój maluszek robił setkę w 8,5sek
Zmiana pracy wyszła kilka dni po sprzedaży peugeota, gdybym to wiedział wcześniej rejlak zostałby.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group