qbus - Czw 08 Kwi, 2010 No musialo mi uciec uwadze jesli bylo na forum a streetracing.pl nie sledze... cos tam mi się tylko los gadullos żalił kiedyś martin.h - Śro 14 Kwi, 2010 No i tak jak pisał qbus, Robert wystartuje w 1000 Miglia:
Autoklub.pl napisał/a:
Robert Kubica i Jakub Gerber wystartują Clio S1600 z Twister Corse w 34 Rally 1000 Miglia, inauguracyjnej rundzie mistrzostw Włoch i mistrzostw Europy. Pierwsza załoga wyruszy z Brescii w czwartek, 22 kwietnia o godz. 18.31. Na trasie czeka 14 odcinków specjalnych o łącznej długości 258 km. Metę wyznaczono w sobotę od 18.00 na Piazza Vittoria w Brescii.
- Przede wszystkim chcielibyśmy dojechać do mety, bo rajd jest bardzo trudny - powiedział Autoklubowi Jakub Gerber. - Sprzęt lubi być zawodny, zatem Robert zdecydował się na topową stajnię Twister Corse. Co do wyniku, ciężko będzie nawiązać walkę z włoskimi załogami, ponieważ trasa rajdu jest od wielu lat taka sama. Zdajemy sobie sprawę z tego, że samochody R3 mogą być szybsze od S1600, a jadący nimi kierowcy nie zasypiają gruszek w popiele. Wiemy, że lokalni zawodnicy są bardzo szybcy, a ci w Super 1600 szczególnie.
qbus - Śro 14 Kwi, 2010 i tak przy okazji to chlopaki stwierdzili ze R3 jest juz dopracowane do tego stopnia ze na km oesowym powinno byc ok 1 s szybsze niz "stare" S1600... powod wyboru takiego samochodu byl z innego powodu, poprostu nie bylo topowego R3 juz nigdzie dostepnego na ten rajd.
ponoc nowe Clio jest duzo stabilniejsze, ma mocniejszy silnik, lepiej rozpedza sie praktycznie w kazdym zakresie obrotow i jedyne w czym ustepuje s1600 to hamulec.Anonymous - Śro 14 Kwi, 2010 moce w S1600 i R3 sa chyba podobne,ale S1600 wazy chyba duzo mniej??GeKo - Śro 14 Kwi, 2010 R3 w spec. na 2009 już miało 250KM
S1600 około 230KM
Co do stabilności to możemy sobie tylko spekulować.
S1600 ma wahacze z tyłu zamiast belki a R3 jednak jest na belce.
Masa chyba jest taka sama 1000kg.Anonymous - Śro 14 Kwi, 2010 sprawdzilem-jednak jest lżejsze
r3 maxi http://www.renault-sport....lio_r3_maxi.php
s1600 http://www.renault-sport....t/technique.phpqbus - Nie 18 Kwi, 2010 No ale R3 ma teoretycznie podobna moc ale nieco nizej dostepna, 2 litry pojemnosci i wiekszy moment. Co do stabilnosci sa to slowa Gerbera ktory z Kubica jezdzil jednym i drugim a nie moje spekulacje
tak z innej beczki to dzis poslalem zgloszenie na 1 runde Lausitz Cup czyli sezon zaczynamy tak samo jak w tamtym roku, czekam na info od vlodka co z oponami i walczymy z przygotowaniem samochodu.martin.h - Pią 23 Kwi, 2010 Robert daje radę na 1000 Miglia. pomimo małej awarii na 1 OS'ie potrafi klepać Oleksowicza w mocniejszej furze GeKo - Pią 23 Kwi, 2010
qbus napisał/a:
o do stabilnosci sa to slowa Gerbera ktory z Kubica jezdzil jednym i drugim a nie moje spekulacje
Ja tego nie negowałem mówiłem tylko co mówią mi dostępne fakty Trochę poszperałem i okazuje się że nowe R3 również ma niezależne zawieszenie z tyłu. Belka jest w połowie przecięta na pół i każde koło pracuje sobie niezależnie Tak więc na bank się musi lepiej prowadzić choćby ze względu na większy rozstaw osi.martin.h - Sob 24 Kwi, 2010 Robert chyba nam się rozkręca, trzynasty czas w generalce
Cytat:
Drugi na wyjątkowo technicznym Capovalle, szósty na Tremosine, Paolo Andreucci ukończył pierwszą sobotnią pętlę Rally 1000 Miglia w roli lidera. Giandomenico Basso traci 28,6 sekundy do kierowcy Peugeota Italia. Kolejne lokaty zajmują Luca Rossetti (+37,5) i Renato Travaglia (+1.55,0), najszybszy na Tremosine.
Na trasie nie padało, ale nawierzchnia była nadal mokra. Luca Cantamessa uszkodził tylny dyferencjał Punto, wolno przejeżdżając OS 9 i 10.
Robert Kubica popisał się na Capovalle trzynastym czasem w generalce, drugim w ośce - 2,9 sekundy za Clio Stefano Albertiniego. Na kolejnym odcinku, polską załogę Clio sklasyfikowano na 35 miejscu. Maciej Oleksowicz zajął 27 lokatę na OS 9, 25 na OS 10.
M - Sob 24 Kwi, 2010 Talent+doświadczenie
wiecej nie napisze bo sie nie znam qbus - Sob 24 Kwi, 2010 eM doswiadczenie w mocnych oskach Robert ma raczej znikome, glownie talent chyba
dla mnie bomba... Robert praktycznie caly czas klepal Dallaville ktory przeciez 2 krotnie byl mistrzem Wloch w kl. gen. i zrobil kilka naprawde niezlych czasow na oesach... Oleksowicz chyba dostawal baty praktycznie non toper a trzeba przypomniec ze podczas rajdu padal deszcz. Szkoda wczorajszej awari bo bylby naprawde swietny wynik.M - Sob 24 Kwi, 2010
qbus napisał/a:
eM doswiadczenie w mocnych oskach Robert ma raczej znikome, glownie talent chyba
Myślałem o doświadczeniu w motorsporcie, jak od dziecka się napina to już jest we krwi, tylko maszyny i odcinki się różnią między sobą bo sam talent to jak nieoszlifowany diament, a Kubica jest już myślę oszlifowany dobrze.
TO tak na moj chłopski (z rembertowia w koncu) rozum.qbus - Sob 24 Kwi, 2010 wiem o co Ci chodzi pewne rzeczy nie wazne od dyscypliny zostaja takie same... ale rajdy a wyscigi to dwa rozne swiaty o czym otwarcie mowi m.in. Raikonen mysle ze tymbardziej sie wieksze brawa chlopakom naleza za ten start, walczyc jak rowny rowny z wlochami na ich terenie... nawet Holowczyc w swoich najlepszych latach (mam na mysli sezon gdy zdobywal mistrzostwo europy) na Piancavallo zebral tegie lanie. Kuzaj mial tam nieudane podejscia, Solowow tez probowal pare razy, ostatnim nie-włochem który wygrał mille miglie byl chyba Campos w 2002 roku ale tylko i wylacznie z racji tego ze w tym samym sezonie w CIR wszedl zakaz startow samochodami WRC a on jako jedyny takim dysponowal. Gosc naprawde pokazal jaja i mega talent tym startem. Mam cicha nadzieje ze predzej czy pozniej porzuci F1 na rzecz rajdow martin.h - Sob 24 Kwi, 2010
qbus napisał/a:
Mam cicha nadzieje ze predzej czy pozniej porzuci F1 na rzecz rajdow
Bardzo na to czekam, myślę, że tytuł mistrza F1 bardzo by w tym pomógł.