styku ostro bajeruje aby zdobyć klientów
niestety nie ma gwarancji, że jego opony będą zawsze mialy taką samą jakość
co z tego, że nawet przekaże komplet do testów jak kolejny będzie zrobiony/nalany na oponie innej marki?
zapewnienia, że sliki robią na jednym modelu opony to między bajki można włożyć
nikt tego nie będzie w stanie sprawdzić,
wyobrażacie sobie, że ktoś skupuje wyłącznie np. micheliny pilot sport, których są i tak 3 rodzaje, i to jeszcze w konkretnych rozmiarach?
bo ja tego jakoś nie widzę
A moze kolego wstrzymaj sie z takimi osadami bo nie widziales ani nie testowales i na podstawie domyslu oceniasz.anjas - Czw 22 Lip, 2010 agrii, bez obiektywnego testu trudno cokolwiek powiedzieć.
Ja mam nadzieje, że są ok, bo stanowiłyby ciekawą alternatywę dla "ósemek" M - Czw 22 Lip, 2010 No jakby byly w cenie t1r lub mialy by lepsze parametry to zdecydowanie.martin.h - Czw 22 Lip, 2010 Mnie zawsze ciekawiło wyważenie opony bieżnikowanej, czy jest z tym większy problem niż z oponą fabrycznie nową? W rajdach niby się nie wyważa slicków, ale co innego w przypadku nowej felgi i opony, a co innego w przypadku nalewki.
Prosiłbym o wyjaśnienie tej sprawy.CHRZANEK - Pią 23 Lip, 2010 Nie wiem czy wiecie, ale niemcy w czasie II wojny światowej używali Frampola jako tarczy.anjas - Pią 23 Lip, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Nie wiem czy wiecie, ale niemcy w czasie II wojny światowej używali Frampola jako tarczy.
jak to? bronili się Frampolem przed atakującymi? saxorulez - Pią 23 Lip, 2010 nie celowali w środek frampola.. ale o dziwo nie trafialiCHRZANEK - Pią 23 Lip, 2010
anjas napisał/a:
jak to? bronili się Frampolem przed atakującymi?
saxorulez napisał/a:
nie celowali w środek frampola..
Myślę że widok Frampola z lotu ptaka wiele wyjaśni:
M - Pią 23 Lip, 2010 ulice nazywają się w kolejności od zewnętrznej:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Vlodarsky - Pią 23 Lip, 2010 CHRZANEK, a Paweł przyniósł Ci wczoraj piwo do stołu Anonymous - Pią 23 Lip, 2010 Slików też rajdówki, które oglądałem też często nie miały wyważonych.
Z wyważeniem zawsze trzeba brać jeden parametr pod uwagę. Jest to masa opony. Normalne niewyważenie w oponie dużej czyli ciężkiej to nie normalne w oponie małej.
Jeżeli Toyo czy Yoko jako jedne z najlżejszych opon ważą mniej niż inne nowe w tym samym rozmiarze, to średnie niewyważenie będzie mniejsze. Ale przeciętna Toyo w 17'' będzie miała większe niż przeciętna Toyo w 14''. Z bieżnikami jest tak, że przeciętnie są cięższe niż inne opony. Jeżeli dodatkowo opona jest wzmocniona czyli cięższa to tak jakby była większa.106 - Pią 23 Lip, 2010
styku napisał/a:
Slików też rajdówki, które oglądałem też często nie miały wyważonych.
ja u siebie zawsze sliki wywazalem
ale jakby mi to ktos tak wytlumaczyl jak ty:
styku napisał/a:
Jeżeli Toyo czy Yoko jako jedne z najlżejszych opon ważą mniej niż inne nowe w tym samym rozmiarze, to średnie niewyważenie będzie mniejsze. Ale przeciętna Toyo w 17'' będzie miała większe niż przeciętna Toyo w 14''. Z bieżnikami jest tak, że przeciętnie są cięższe niż inne opony. Jeżeli dodatkowo opona jest wzmocniona czyli cięższa to tak jakby była większa.
to na pewno bym sie juz nie papral z wywazaniem... dzieki CHRZANEK - Pią 23 Lip, 2010 Mój kolega z Rallycrossu któremu opowiedziałem o tych oponach i zapytał mnie czy macie w ofercie slicki w rozmiarze 155/65r13.
Takie opony oferuje konkurencyjny Markgum i generalnie szału nie ma, ale wobec braku konkurencji wszyscy na tym jeżdżą.
Przepisy sa takie że można używać opon bieżnikowanych ale tylko polskich (???).
Czy macie lub planujecie mieć w ofercie slicki w 13"Anonymous - Pią 23 Lip, 2010 Pewnie coś małego to jest. Na razie nie. Może kiedyś. To co będzie na początku to 185/60 R14 185/55 R 15 205/50 R16 215/45 R 17 i 225/40 R18.
W sumie nie było zainteresowania. Jak by jakieś było mogę taki temat rozważyć.wasq - Pią 23 Lip, 2010 a dlaczego nie ma najpopularniejszego w EUROPIE i POLSCE rozmiaru czyli