os1 - przejechany na rajdowo.
os2 - puszczono nas trasa alternatywna po wypadku kogos przed nami
os3 - mniej wiecej na 5, 6 km od startu ze skrzyni wylal sie olej.
(kolega ktory stal na odcinku "allllleeee chmure ciagneliscie za soba")
a sam wyjazd jak zawsze... rewelacyjny 106 - Sob 23 Paź, 2010 przemek wlasnie po raz kolejny wygral klase N2 w rajdzie..
....i chyba przypieczetowal tytul w klasie na koniec sezonu jarek-malopolska - Sob 23 Paź, 2010 a Suma ??GeKo - Sob 23 Paź, 2010 To Kamil Suma musiał mieć jakieś problemy, bo przed ostatnim OS miał grubą przewagę nad resztą stawki.jarek-malopolska - Sob 23 Paź, 2010 no dokładnie
EDIT: Stracił ponad 4 minuty na ostatnim odcinku specjalnym, Przem wygrał
Zawada 0.4 przed Siemano !! Kurfa połowa załóg z karami za potracenie szykan 106 - Sob 23 Paź, 2010 podali w wynikach online ze stracil 4min z powodu awarii sprzegla
tez szkoda bo prowadzil pewnie od pierwszego odcinka... to je raliGeKo - Sob 23 Paź, 2010 Gratulacje dla Przemka i Kuby, fajnie że się udało. CHRZANEK - Sob 23 Paź, 2010 Przem - BRAWO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaki plan na sezon 2011 ???qbica - Sob 23 Paź, 2010 Przem gratulacje! qbus - Sob 23 Paź, 2010 Wracam wlasnie do domu. Wzieli nas na Bk2 a tam wielkie zaskoczenie bo oczekiwali kogos innego. Było troche nerwowo na szczescie okazalo sie ze Przemek ma czysta eNke czym tez ponoc zaprzeczyl pewnym plotkom. Wiecej skrobne jak juz odetbhne po rajdzie. Szkoda Kamila bo jechal pieknie, byl poza naszym zasiegiem.GeKo - Sob 23 Paź, 2010 qbus, Widzialem was to ewidentnie ten pug Przemka nie jedzie, choćby w stosunku do auta Kucharczyka. Brak mu lekkości.Bad-i - Sob 23 Paź, 2010 bo nie widziales 106ki w barwach Fospolbisu - jak stalismy sobie spokojnie na przystanku to uslyszlalem ze mamy grubo ponad 180 KM - taki zaricik. Napisalem to dletego ze jedeno 206 ma ponoc 205 KM, dodam ze z 1.6 litraVlodarsky - Sob 23 Paź, 2010 jak wytrzyma kierowca to nie wytrzyma silnik, jak silnik wytrzyma to nie wytrzymaja mechanizmy skrzyni, jak zagra wszystko to nagle cos peknie... Dla mnie osobiscie wielki stres jak cos sie zesra, ale wszystkiego sie nie da przewidziec. Wyjazd z obydwoma Bartkami i Jackiem byĹ tak zaje.biisty, ze jeszcze mnie boli brzuch od smiechu a co najmniej cztery emerytki z Zawiercia jeszcze wspominaja ostrego Buchaja z Wesolej !!! Chcialbym zawsze miec taka atmosfere. Nie bylo tym razem chwili zeby ktos z nas sie nie skrecal ze smiechu - rajd zszedl na drugi plan. DZIEKUJE chlopaki !!!! Bylo genialnie. No i gratulacje dla Przema i qbusa Bad-i - Nie 24 Paź, 2010 Marek tak jak mowilem, znam dobre lokale w Zawierciu. A to ze zamieszalem w ch... w herbacie tej starszej Pani to juz sama sie o to prosilla.
Pytanie czy w tym samym czasie Bartek106 nie podawal nalesnika na kuchni Przem_106 - Nie 24 Paź, 2010 Dzieki Panowie za gratulacje Oczywiscie zwycięzcą tego rajdu ewidentnie powinien byc Kamil Suma, bo pokazał całemu pucharowi Peugeota 106 jaka jest roznica między VTI, a s16. Oczywiste jest rowniez, ze Kamil jest bardzo szybkim driverem, ale nie oszukujmy się, rajd nie nalezał do tych szczegolnie wymagających.
Niestety to co napisał Geko jest prawdą. Auto od Rajdu Dolnosląskiego NIE JEDZIE Stwierdzenie, ze brakuje mu lekkosci przy przyspieszaniu idealnie pasuje do sytuacji. Ewidentnie brakuje momentu obrotowago. Odczucia są takie jakby auto wazyło z 500kg więcej lub miało z 50NM mniej i przy wciskaniu gazu poprostu wyje i sią nie rozpędza Napewno cos się stało i będziemy szukac przyczyn. Przed rajdem wiedziałem, ze jest taki problem i byłem pełen obaw, ze nie będzie najmniejszych szans walki autem w takim stanie w takim rajdzie.
Ale coz będziemy dumac i mamy na to sporo czasu, bo dla nas sezon się zakonczył
Odpowiadając Chrzankowi: Planu na sezon 2011 nie ma Na tą chwilę są kolosalne długi jak na moje warunki, ktorych prawdopodobnie nie spłace do wiosny. Poza tym dochodzą wspomniane problemy z mocą auta.
Ale zeby nie było smutno, to bardzo się cieszę z wygranej w ostatnim rajdzie czego kompletnie się nie spodziewałem. Dopełnieniem szczęscia było pierwsze szczegołowe BK2 ktore trwało dosc długo i zakonczyło się pozytywnie
Co do tytułu w klasie na koniec sezonu, to prawdopodobienstwo jest duze, bo przewaga punktowa jest spora, a większosc kierowcow z klasy zapowiedziała, ze nie jedzie Cieszynki. No ale trzeba będzie poczekac.
Dziękuję bardzo Mickowi za cały sezon oraz Qbusowi za pomoc w ostatnim starcie. Oboje jestescie naprawdę profesjonalnmi pilotami i wasza pomoc była kolosalna.
Mick, trzymam kciuki i jestem pewien, ze tytuł zdobędziemy oboje tylko musimy trochę poczekac.
Pora na dłuzszy odpoczynek