kaziu1985pn - Pon 28 Mar, 2011 Stf, uważasz że rezygnacja z ASO w samochodzie po gwarancji i przejście z oszołomów na serwis wykwalifikowany to jest coś złego ?? bo tak to trochę zabrzmiało PiTT - Pon 28 Mar, 2011 ja yebie, co za miazga
tak, dokładnie, STF jest typowym przedstawicielem miłośnika ASO, przecież furę cały czas serwisuje w ASO Subaru i jeździ co chwila bo coś mu stuka...
chodziło o proste porównanie ludziska
kupujesz auto z gwarancją, więc proste jest że jeździsz do ASO
należy wtedy porównać koszty przeglądów, roboczogodziny, części zamiennie
porównajcie sobie chociażby Subaru vs Renault vs Lexus vs BMW i wszystko będzie jasne
po gwarancji jeździ się do ludzi którzy ogarniają robotę i tutaj wszystko zalaży od indywidualnych stawek
subaru będzie droższe w utrzymaniu jeśli chodzi o paliwo
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO
jasne? Michał - Pon 28 Mar, 2011 bardzo mi sie ten temat podoba Yarko - Pon 28 Mar, 2011 kurde rzeczywiście nie ma sensu dalej tego ciągnąć Ryba - Pon 28 Mar, 2011 karwa, jak te francuzy tyle kosztują to muszę kupić jakieś STI...
W prawdzie cena zakupu będzie znacznie wyższa, ale z perspektywy kilku lat zaoszczędze na serwisie/częsciach
Yarko - Pon 28 Mar, 2011
PiTT napisał/a:
ja yebie, co za miazga
tak, dokładnie, STF jest typowym przedstawicielem miłośnika ASO, przecież furę cały czas serwisuje w ASO Subaru i jeździ co chwila bo coś mu stuka...
chodziło o proste porównanie ludziska
kupujesz auto z gwarancją, więc proste jest że jeździsz do ASO
należy wtedy porównać koszty przeglądów, roboczogodziny, części zamiennie
porównajcie sobie chociażby Subaru vs Renault vs Lexus vs BMW i wszystko będzie jasne
po gwarancji jeździ się do ludzi którzy ogarniają robotę i tutaj wszystko zalaży od indywidualnych stawek
subaru będzie droższe w utrzymaniu jeśli chodzi o paliwo
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO
jasne?
dla mnie jasne kosmita - Pon 28 Mar, 2011
PiTT napisał/a:
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO
Zwłaszcza jak kupimy niezakute 2.5T ;]PiTT - Pon 28 Mar, 2011
kosmita napisał/a:
PiTT napisał/a:
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO
Zwłaszcza jak kupimy niezakute 2.5T ;]
hehehe, właśnie
nowe subaru to gówno
bez zakucia silnik się wysra
diesle subaru jeszcze większe gówno
ale przyjmijmy że mamy kupić bugeya, ew ten nowszy model nadal 2.0T vs clio sport 3 lub 207rc
dobra, inne porównanie bmw m5 e39 z 2001 czy za tą samą kasę dobrze zrobionego golfa 5 gti
dylematy sa zawsze, każdy zaraz napisze że bmw... no jasne, jasne, ale przy wyłożeniu kasy za furę 10 letnia i obliczeniu kosztów ew. napraw szybko byście zweryfikowali wybór
oczywiście kupując takie auto jako 1 i użytkowane na codzień a nie do zabawy tylkoBart - Pon 28 Mar, 2011 Jacek - Pon 28 Mar, 2011
ale przyjmijmy że mamy kupić bugeya, ew ten nowszy model nadal 2.0T vs clio sport 3 lub 207rc
dobra, inne porównanie bmw m5 e39 z 2001 czy za tą samą kasę dobrze zrobionego golfa 5 gti
jajebie pP - Pon 28 Mar, 2011 mamy finalny wniosek dyskusji: m5 - impreza STI - clio sport III <- takie same koszty utrzymania
można zamknąćStf - Pon 28 Mar, 2011 poza tym jest jeszcze 1 rzecz którą nie bierzecie pod uwagę a jest bezpośrednim kosztem. za 2-3 lata Clio Sport czy 207rc będzie warte z 20kpln mniej niż obecnie.
pP napisał/a:
mamy finalny wniosek dyskusji: m5 - impreza STI - clio sport III <- takie same koszty utrzymania
tutaj jest mowa o kosztach serwisowania a nie utrzymania.anjas - Pon 28 Mar, 2011
Stf napisał/a:
za 2-3 lata Clio Sport czy 207rc będzie warte z 15-20kpln mniej niż obecnie.
to prawda, ale subaru też chyba traci na wartości?Stf - Pon 28 Mar, 2011
anjas napisał/a:
ale subaru też chyba traci na wartości?
skoro stare Gieteki po przeszczepach gratów z STI potrafią kosztować po 50kpln... to chyba można mówić o całkiem niewielkim spadku ceny w przypadku zakupu np. buga STI ?