To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - clio sport III czy 207 RC

kaziu1985pn - Pon 28 Mar, 2011

Stf, uważasz że rezygnacja z ASO w samochodzie po gwarancji i przejście z oszołomów na serwis wykwalifikowany to jest coś złego ?? :) bo tak to trochę zabrzmiało :)
PiTT - Pon 28 Mar, 2011

ja yebie, co za miazga :rotfl:
tak, dokładnie, STF jest typowym przedstawicielem miłośnika ASO, przecież furę cały czas serwisuje w ASO Subaru i jeździ co chwila bo coś mu stuka... :rotfl: :crazy: :wall:

chodziło o proste porównanie ludziska
kupujesz auto z gwarancją, więc proste jest że jeździsz do ASO
należy wtedy porównać koszty przeglądów, roboczogodziny, części zamiennie
porównajcie sobie chociażby Subaru vs Renault vs Lexus vs BMW i wszystko będzie jasne

po gwarancji jeździ się do ludzi którzy ogarniają robotę i tutaj wszystko zalaży od indywidualnych stawek

subaru będzie droższe w utrzymaniu jeśli chodzi o paliwo
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO xD
jasne? :lol2:

Michał - Pon 28 Mar, 2011

bardzo mi sie ten temat podoba :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Yarko - Pon 28 Mar, 2011

kurde rzeczywiście nie ma sensu dalej tego ciągnąć :lol2: :rotfl:
Ryba - Pon 28 Mar, 2011

karwa, jak te francuzy tyle kosztują to muszę kupić jakieś STI...
W prawdzie cena zakupu będzie znacznie wyższa, ale z perspektywy kilku lat zaoszczędze na serwisie/częsciach


















:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Yarko - Pon 28 Mar, 2011

PiTT napisał/a:
ja yebie, co za miazga :rotfl:
tak, dokładnie, STF jest typowym przedstawicielem miłośnika ASO, przecież furę cały czas serwisuje w ASO Subaru i jeździ co chwila bo coś mu stuka... :rotfl: :crazy: :wall:

chodziło o proste porównanie ludziska
kupujesz auto z gwarancją, więc proste jest że jeździsz do ASO
należy wtedy porównać koszty przeglądów, roboczogodziny, części zamiennie
porównajcie sobie chociażby Subaru vs Renault vs Lexus vs BMW i wszystko będzie jasne

po gwarancji jeździ się do ludzi którzy ogarniają robotę i tutaj wszystko zalaży od indywidualnych stawek

subaru będzie droższe w utrzymaniu jeśli chodzi o paliwo
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO xD
jasne? :lol2:


dla mnie jasne :)

kosmita - Pon 28 Mar, 2011

PiTT napisał/a:
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO

Zwłaszcza jak kupimy niezakute 2.5T ;]

PiTT - Pon 28 Mar, 2011

kosmita napisał/a:
PiTT napisał/a:
natomiast jakby podliczyć zepsute części w renault lub peugeocie vs bezawaryjnosc subaru to może się okazać że w przeciągu 1 roku, więcej kasiory wpakujemy właśnie w RENO lub PEŻO

Zwłaszcza jak kupimy niezakute 2.5T ;]

hehehe, właśnie
nowe subaru to gówno :D
bez zakucia silnik się wysra
diesle subaru jeszcze większe gówno :)
ale przyjmijmy że mamy kupić bugeya, ew ten nowszy model nadal 2.0T vs clio sport 3 lub 207rc

dobra, inne porównanie bmw m5 e39 z 2001 czy za tą samą kasę dobrze zrobionego golfa 5 gti
dylematy sa zawsze, każdy zaraz napisze że bmw... no jasne, jasne, ale przy wyłożeniu kasy za furę 10 letnia i obliczeniu kosztów ew. napraw szybko byście zweryfikowali wybór
oczywiście kupując takie auto jako 1 i użytkowane na codzień a nie do zabawy tylko

Bart - Pon 28 Mar, 2011


Jacek - Pon 28 Mar, 2011

Bart napisał/a:
Obrazek

+1

Michał - Pon 28 Mar, 2011

Cytat:
ale przyjmijmy że mamy kupić bugeya, ew ten nowszy model nadal 2.0T vs clio sport 3 lub 207rc

dobra, inne porównanie bmw m5 e39 z 2001 czy za tą samą kasę dobrze zrobionego golfa 5 gti

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:


jajebie :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

pP - Pon 28 Mar, 2011

mamy finalny wniosek dyskusji: m5 - impreza STI - clio sport III <- takie same koszty utrzymania

można zamknąć

Stf - Pon 28 Mar, 2011

poza tym jest jeszcze 1 rzecz którą nie bierzecie pod uwagę a jest bezpośrednim kosztem. za 2-3 lata Clio Sport czy 207rc będzie warte z 20kpln mniej niż obecnie.

pP napisał/a:
mamy finalny wniosek dyskusji: m5 - impreza STI - clio sport III <- takie same koszty utrzymania


tutaj jest mowa o kosztach serwisowania a nie utrzymania.

anjas - Pon 28 Mar, 2011

Stf napisał/a:
za 2-3 lata Clio Sport czy 207rc będzie warte z 15-20kpln mniej niż obecnie.


to prawda, ale subaru też chyba traci na wartości?

Stf - Pon 28 Mar, 2011

anjas napisał/a:
ale subaru też chyba traci na wartości?


skoro stare Gieteki po przeszczepach gratów z STI potrafią kosztować po 50kpln... to chyba można mówić o całkiem niewielkim spadku ceny w przypadku zakupu np. buga STI ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group