To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Puchar Hothatch.org 2012

pum - Wto 03 Sty, 2012

Bonczek napisał/a:
Pojezdzijmy po prostu

+1

M napisał/a:
do 1.6 (saxa,civiki,106,kubas)
1.6 > (clio sport,integry,focusy,astry)
Turbo (focusy turbo,mini,mini,mini)

+1 bo tak jest właściwie wszędzie, ale zacząłbym od tego czy będzie z kogo składać te klasy itd.

M - Wto 03 Sty, 2012

Zakladam ze bedzie. Po to to robimy.
bizon - Wto 03 Sty, 2012

jak tworzylismy street legala, to spedzilismy 8 lat na dyskutowaniu kwestii podzialu i i tak zgody nie bylo ;D
najsensowniejsza opcja, to ostatnia wersja ema, no chyba, ze bedzie sporo aut ponizej 1.4 i miedzy 1.4 a 1.6, to mozna dorzucic.

roj - Wto 03 Sty, 2012

zawsze ktoś będzie miał gorzej, chyba że zrobimy puchar danej fury w danym specu i z dokładnym BK ale chyba nie o to chodzi?

ja bym chciał klasę: >10 lat.. do 2000 cc pojemności.. n/a.. z katalizatorem.. z klimą.. i pełnym wnętrzem.. i bez slików i blabla..

zróbmy pilot sezon po prostu - sama generalka. I tak każdy będzie wiedział czy mu się dobrze jeździło i czy jego czas to dla niego sukces czy porażka. i jak wypadł na tle innych. Bo na razie to z jednej strony M pisze, że bez napinki a z drugiej jak już się zaczyna robić klasy to się generuje jakąś tam napinkę.
Jak mnie objedzie grubo Emeryt to mi będzie jechał potem miesiąc a jak ja jego to ja jemu. Każdy wie z kim się ściga umiejętnościami i sprzętem. Nie potrzeba do tego klas moim zdaniem :faja:

Zobaczymy jak będzie z chęcią, czasem, kasą i furami, ile osób będzie wpadać.

no name - Wto 03 Sty, 2012

Jakaś namiastka klas powinna być bo ciężko zrobić
podobny czas do dwa razy mocniejszej fury.
Na małym technicznym torze się zbliżysz ale już na Ułężu nie

roj - Wto 03 Sty, 2012

no nie wiem, Rasputin i Janusz na ułężu pokazali że 1/2 mocy to nie taka ogromna przeszkoda żeby fajnie jeździć. poza tym np. Ty masz 2.0 (czyli jakaś tam klasa) i np. 150 kuni a greg 1.6 i 170 kuni. Czyli wrzycić wszystkich z silnikami 1.6 do tej samej klasy co 2.0 ?
po prostu jak wiesz, że zrobiłeś niewiele lepszy czas niż słaba fura to wiesz że jesteś cienki nawet jak wygrałeś swoją klasę. co w tym skomplikowanego? :faja:

nie wiem jak to wytłumaczyć bardziej :faja: jak zrobisz czas 2 min. 10 sek to masz ten sam czas jak byś nie podzielił klas. czy będzie ich 10 czy tylko generalka to cały czas masz ten sam czas i w tym samym miejscu. tabele z czasami można sobie poukładać potem wg. pojemności fur, mocy, wagi, kolorów. Wszystko będzie jasne dla każdego.

pum - Wto 03 Sty, 2012

roj to ty nie wiesz że chodzi o to żeby być samemu w klasie i pucharek dostać? :)
no name - Wto 03 Sty, 2012

Ale przedział mocowy który był już podany ma chyba sens,
czy według Ciebie nie ?

iQ - Wto 03 Sty, 2012

Wedlug mnie niepotrzebnie bijecie piane. Niech beda jakies klasy i tyle, bez wiekszych udziwnien. Dla jednych jest fajnie pojezdzic dla samej frajdy, bez potrzeby napinania sie na wynik. Inni sie beda napinac zeby wykrecic najlepszy czas. Niech kazdy ma frajde na swoj sposob :)
roj - Wto 03 Sty, 2012

no name napisał/a:
Ale przedział mocowy który był już podany ma chyba sens,
czy według Ciebie nie ?

nie
jak masz cywila 150 - 160 koni i 200 kilogramów lżejszy upalator z tą samą mocą to dobra klasa będzie?

no name - Wto 03 Sty, 2012

pumfkp napisał/a:
roj to ty nie wiesz że chodzi o to żeby być samemu w klasie i pucharek dostać?

Jeżeli pijesz do mnie to będziemy w jednej klasie 2.0,
chyba że masz zamiar uturbiać :P

roj - Wto 03 Sty, 2012

iQ napisał/a:
Wedlug mnie niepotrzebnie bijecie piane. Niech beda jakies klasy i tyle, bez wiekszych udziwnien. Dla jednych jest fajnie pojezdzic dla samej frajdy, bez potrzeby napinania sie na wynik. Inni sie beda napinac zeby wykrecic najlepszy czas. Niech kazdy ma frajde na swoj sposob

no mi się tak wydawało że przy jednej generalce i tak będzie napinka i każdy będzie chciał pojechać jak najlepiej bo potem czasy będą porównywane między poszczególnymi śmigającymi.
ale taka koncepcja widzę jest innym obca :faja:
dlatego proponuję klasy mocowe -
od 0 do 49
od 50 do 500
od 501
:*

Yarko - Wto 03 Sty, 2012

biorąc pod uwagę dokładność pomiarów urządzeń, które posiadamy to równie dobrze możemy jeździć bez klasyfikacji i czasów, pamiętam jak w zeszłym roku wyglądały wykresy mojego przejazdu, w których część okrążenia w ogóle nie została zarejestrowana
faldzip - Wto 03 Sty, 2012

roj napisał/a:
Bo na razie to z jednej strony M pisze, że bez napinki a z drugiej jak już się zaczyna robić klasy to się generuje jakąś tam napinkę.

+1 bo juz jest napinka :P

a poza tym to popieram, chodzi o to zeby sobie pojezdzic z nutka rywalizacji, ktora korzystnie wplywa na wzrost umiejetnosci, bo czlowiek sie bardizej stara. Ja moge cisnac i malarem w klasie z Clio Sportem :P koncentracja na fula, pedal to the metal i jazda!

roj - Wto 03 Sty, 2012

a to jeszcze jeden temat w sumie.

moje zdanie jest takie - sezon pilotażowy - tylko generalka i zobaczymy czy się uda zorganizować wyjazdy, zorganizować pomiary itp.

już się zamykam :faja:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group