do 1.6 (saxa,civiki,106,kubas)
1.6 > (clio sport,integry,focusy,astry)
Turbo (focusy turbo,mini,mini,mini)
+1 bo tak jest właściwie wszędzie, ale zacząłbym od tego czy będzie z kogo składać te klasy itd.M - Wto 03 Sty, 2012 Zakladam ze bedzie. Po to to robimy.bizon - Wto 03 Sty, 2012 jak tworzylismy street legala, to spedzilismy 8 lat na dyskutowaniu kwestii podzialu i i tak zgody nie bylo
najsensowniejsza opcja, to ostatnia wersja ema, no chyba, ze bedzie sporo aut ponizej 1.4 i miedzy 1.4 a 1.6, to mozna dorzucic.roj - Wto 03 Sty, 2012 zawsze ktoś będzie miał gorzej, chyba że zrobimy puchar danej fury w danym specu i z dokładnym BK ale chyba nie o to chodzi?
ja bym chciał klasę: >10 lat.. do 2000 cc pojemności.. n/a.. z katalizatorem.. z klimą.. i pełnym wnętrzem.. i bez slików i blabla..
zróbmy pilot sezon po prostu - sama generalka. I tak każdy będzie wiedział czy mu się dobrze jeździło i czy jego czas to dla niego sukces czy porażka. i jak wypadł na tle innych. Bo na razie to z jednej strony M pisze, że bez napinki a z drugiej jak już się zaczyna robić klasy to się generuje jakąś tam napinkę.
Jak mnie objedzie grubo Emeryt to mi będzie jechał potem miesiąc a jak ja jego to ja jemu. Każdy wie z kim się ściga umiejętnościami i sprzętem. Nie potrzeba do tego klas moim zdaniem
Zobaczymy jak będzie z chęcią, czasem, kasą i furami, ile osób będzie wpadać.no name - Wto 03 Sty, 2012 Jakaś namiastka klas powinna być bo ciężko zrobić
podobny czas do dwa razy mocniejszej fury.
Na małym technicznym torze się zbliżysz ale już na Ułężu nieroj - Wto 03 Sty, 2012 no nie wiem, Rasputin i Janusz na ułężu pokazali że 1/2 mocy to nie taka ogromna przeszkoda żeby fajnie jeździć. poza tym np. Ty masz 2.0 (czyli jakaś tam klasa) i np. 150 kuni a greg 1.6 i 170 kuni. Czyli wrzycić wszystkich z silnikami 1.6 do tej samej klasy co 2.0 ?
po prostu jak wiesz, że zrobiłeś niewiele lepszy czas niż słaba fura to wiesz że jesteś cienki nawet jak wygrałeś swoją klasę. co w tym skomplikowanego?
nie wiem jak to wytłumaczyć bardziej jak zrobisz czas 2 min. 10 sek to masz ten sam czas jak byś nie podzielił klas. czy będzie ich 10 czy tylko generalka to cały czas masz ten sam czas i w tym samym miejscu. tabele z czasami można sobie poukładać potem wg. pojemności fur, mocy, wagi, kolorów. Wszystko będzie jasne dla każdego.pum - Wto 03 Sty, 2012 roj to ty nie wiesz że chodzi o to żeby być samemu w klasie i pucharek dostać? no name - Wto 03 Sty, 2012 Ale przedział mocowy który był już podany ma chyba sens,
czy według Ciebie nie ?iQ - Wto 03 Sty, 2012 Wedlug mnie niepotrzebnie bijecie piane. Niech beda jakies klasy i tyle, bez wiekszych udziwnien. Dla jednych jest fajnie pojezdzic dla samej frajdy, bez potrzeby napinania sie na wynik. Inni sie beda napinac zeby wykrecic najlepszy czas. Niech kazdy ma frajde na swoj sposob roj - Wto 03 Sty, 2012
no name napisał/a:
Ale przedział mocowy który był już podany ma chyba sens,
czy według Ciebie nie ?
nie
jak masz cywila 150 - 160 koni i 200 kilogramów lżejszy upalator z tą samą mocą to dobra klasa będzie?no name - Wto 03 Sty, 2012
pumfkp napisał/a:
roj to ty nie wiesz że chodzi o to żeby być samemu w klasie i pucharek dostać?
Jeżeli pijesz do mnie to będziemy w jednej klasie 2.0,
chyba że masz zamiar uturbiać roj - Wto 03 Sty, 2012
iQ napisał/a:
Wedlug mnie niepotrzebnie bijecie piane. Niech beda jakies klasy i tyle, bez wiekszych udziwnien. Dla jednych jest fajnie pojezdzic dla samej frajdy, bez potrzeby napinania sie na wynik. Inni sie beda napinac zeby wykrecic najlepszy czas. Niech kazdy ma frajde na swoj sposob
no mi się tak wydawało że przy jednej generalce i tak będzie napinka i każdy będzie chciał pojechać jak najlepiej bo potem czasy będą porównywane między poszczególnymi śmigającymi.
ale taka koncepcja widzę jest innym obca
dlatego proponuję klasy mocowe -
od 0 do 49
od 50 do 500
od 501
Yarko - Wto 03 Sty, 2012 biorąc pod uwagę dokładność pomiarów urządzeń, które posiadamy to równie dobrze możemy jeździć bez klasyfikacji i czasów, pamiętam jak w zeszłym roku wyglądały wykresy mojego przejazdu, w których część okrążenia w ogóle nie została zarejestrowanafaldzip - Wto 03 Sty, 2012
roj napisał/a:
Bo na razie to z jednej strony M pisze, że bez napinki a z drugiej jak już się zaczyna robić klasy to się generuje jakąś tam napinkę.
+1 bo juz jest napinka
a poza tym to popieram, chodzi o to zeby sobie pojezdzic z nutka rywalizacji, ktora korzystnie wplywa na wzrost umiejetnosci, bo czlowiek sie bardizej stara. Ja moge cisnac i malarem w klasie z Clio Sportem koncentracja na fula, pedal to the metal i jazda!roj - Wto 03 Sty, 2012 a to jeszcze jeden temat w sumie.
moje zdanie jest takie - sezon pilotażowy - tylko generalka i zobaczymy czy się uda zorganizować wyjazdy, zorganizować pomiary itp.