To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - VIN - prośba o sprawdzenie

M - Śro 09 Sty, 2013

Nigdy mnie nie śmieszyły niemieckie dowcipy...
Anonymous - Śro 09 Sty, 2013

Maciek żeś łykł kawała :D


Bartuś to pewne info ? Nie są w stanie dojść kanałami ubezpieczelnianymi do tego jak auto było uszkodzone ?

roj - Śro 09 Sty, 2013

ależ to musi być bite skoro Czesio nigdy nie dopytywał o takie rzeczy przy poprzednich furach a teraz tak drąży o_O :rotfl: :rotfl:
jak jedziesz rondo w lewo to wjeżdżasz, puszczasz kierę, dodajesz gazu i sam leci :D

Cześ, a poważnie, jaki przebieg był jak kupowałeś? (tzn. wg licznika i sprzedającego)

Anonymous - Śro 09 Sty, 2013

Przebieg 94 tyś km , pod maską jakaś yebitna francuska kartka o oleju chyba i o paskach z jednej strony 92 k przebiegu a na drugiej 112k przebiegu. No jak tu nie wierzyć , zwłaszcza ze wnętrze jest naprawdę czyściutkie a pod maską wszystko lśni
roj - Śro 09 Sty, 2013

no no.. brzmi to podejrzanie wszystko jak na Ciebie ale może w końcu dorosłeś ;)
a rocznik jaki?
dawaj pimpa, opis, foto :faja:

Mrozu - Czw 10 Sty, 2013

Czesio napisał/a:
No jak tu nie wierzyć , zwłaszcza ze wnętrze jest naprawdę czyściutkie a pod maską wszystko lśni

moja lala ma 320.000 i nawet kiery nie ma wytartej ani foteli, akurat w tych autach wyjątkowo dobra jest tapicerka

Anonymous - Czw 10 Sty, 2013

Bart napisał/a:
Czesiu, jeśli Laga jest z Francji to po VINie nie dojdziesz jak była rozbita. Możesz w ASO sprawdzić historię przeglądów i napraw.


Nawet jeśli była kupiona z ubezpieczalni czy coś ?

Shymek - Czw 10 Sty, 2013

Jeden z najgorszych silników jaki tam można było kupić. Zacierajaca się turbina, bardzo czułe wtryski i szybko przecierające się panewki korbowe ;)

Pozatym mamy Lagune 2 w kombiaku i naprawde fajny kanapowóz rodzinny - nic pozatym. Ani się to dobrze nie prowadzi ani nie jest prędkie. Jest tanie i oszczędne tylko trzeba dbać

Ponadto na 100000% auto z Francji jest po przygodach - innego stamtąd się po prostu nie opłaca sprowadzać bo zadbana Laguna kosztuje we Francji o dobre 10tys zł więcej.
No i w niskie przebiegi w dezlu też nie ma co wierzyć. Nasza laga była sprowadzona po lekkim puknięciu - przebieg 200 tys. Mojej mamy narzeczonej laguna 2006 ma przebieg 175 tys - też po lekkim puknięciu sprowadzona ale wiemy jak wyglądały te auta bo sami je wybieraliśmy

M - Czw 10 Sty, 2013

Shymek napisał/a:
Jest tanie i oszczędne tylko trzeba dbać

No to przecież Czesio dba jak nikt inny o samochody :>

Bart - Czw 10 Sty, 2013

Czesio napisał/a:
Bart napisał/a:
Czesiu, jeśli Laga jest z Francji to po VINie nie dojdziesz jak była rozbita. Możesz w ASO sprawdzić historię przeglądów i napraw.


Nawet jeśli była kupiona z ubezpieczalni czy coś ?


Ubezpieczalnia siłą rzeczy ma informacje o uszkodzeniach, ale nie są one dostępne dla kogoś z zewnątrz.

Anonymous - Czw 10 Sty, 2013

To sprawdzi mi ktoś ten VIN ?
Kamill - Czw 10 Sty, 2013

Kolega który siedzi obok mnie w pracy ma taka lagunę, kupił w salonie.
Mrozu napisał/a:
Czesio napisał/a:
No jak tu nie wierzyć , zwłaszcza ze wnętrze jest naprawdę czyściutkie a pod maską wszystko lśni

moja lala ma 320.000 i nawet kiery nie ma wytartej ani foteli, akurat w tych autach wyjątkowo dobra jest tapicerka

Przy przebiegu 175tys kierownica skórzana jest już wytarta - lakier tak jak by się starł ze skóry.
Shymek napisał/a:
Jeden z najgorszych silników jaki tam można było kupić. Zacierajaca się turbina, bardzo czułe wtryski i szybko przecierające się panewki korbowe ;)

Oprocz tego że robi co 20tys jakieś pierdoły w przednim zawieszeniu to od momentu kupna przy 140-160tys wymienił sprzęgło, tylną belkę zrobił, tarcze przód. Oleju mu nie bierze.

Więc wygląda na to żę renault ma słabą powtarzalność jeżeli chodzi o jakość, bo co osoba to inna opinia ;)

Shymek - Czw 10 Sty, 2013

Kwestia jak kolega jeździ. Żeby było oszczędnie trzeba jeździć na niskich obrotach - nieskie obroty powodują przecieranie się panewek. Co do turbiny to ma fabryczną wadę - za małej srednicy przewody olejowe. Wiadomo ze te usterki nie są regułą ale występują na tyle często ze o nich wiem ;)

U nas wnętrze wygląda jak z fabryki też :) Może kwestia taka że jak pojazd używała kobiete któa wiadomo stosuje różne gówna do rąk (kremy itp) to ma to wpływ na wieniec kierownicy ;) Może kolega też stosuje różne kremy do rąk? :rotfl:

Zawieszenie też było robione (przód, belka tył ok) jak i wymieniane heble - ale to zaliczam do normalnych wymian eksploatacyjnych :) (jeżeli w zawiasie padają mu łączniki stabilizatora czy górne łożyska co 20 tys km to niech zacznie kupować renomowanych producentó a nie chińskie podróbki :P )

Czesiek wysłałem VIN do znajomego z ASO - zobaczymy czy wyszpera jakieś ważne informacyje ;)

Konrad - Czw 10 Sty, 2013

Możesz spróbować zadzwonić do serwisu Lisowskiego w Wieliczce.
Nie zdarzyło mi się, żeby nie podali, chyba że coś się pozmieniało.

A laga nie jest zła ale tylko 2.0T :P
Co do zawieszenia to wszystko zależy po jakich drogach się jeździ, u mnie mimo robienia zawiasu tylko w aso padały łączniki po 20-30kkm. Belka co 100kkm, zresztą wyszło w aso o połowę taniej niż w sraxio/106 :rotfl:
Tapicerka miała ślady używania już przy 150kkm, standardowo gałka zmiany biegów, jakies odbarwienio-przetarcia na perforowanej części kierownicy i popękane fotele przednie od strony drzwi w tapicerce z privilege/fascination.

nox - Czw 10 Sty, 2013

Śmiechowe jest ocenianie przebiegu po stanie zużycia wnętrza :)

To jest generalnie mega nie miarodajne . Mogą być auta z przebiegiem 50 tyś Km i mają wytarty fotel kierownice itp a są takie co maja po 300-400 K Km i wyglądaja jak perełki od dziadka z niemiec ;)

Stopień zużycia elementów wnętrza jest bardzo zależny od rodzaju eksploatacji pojazdu a nie koniecznie od wielkości przebiegu .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group